لئونارد پیتز جونیور: شما می توانید حمایت خود را از کشور و یا مغلوب ساختن پیشی جستن اما نه هر دو - Mon, 06 Jul 2020 PST

توسط لئونارد پیتز جونیور میامی هرالد آن پایین می آید به انتخاب دودویی. یا او یک هیولا یا یک شخص کاملا بی سواد

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

توسط لئونارد پیتز جونیور میامی هرالد

آن پایین می آید به انتخاب دودویی. یا او یک هیولا یا یک شخص کاملا بی سواد.

یا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چیزی که اطلاع داد که اطلاعاتی آمریکا معتقد روسیه پرداخت فضل به طالبان برای کشتن پرسنل نظامی آمریکا در افغانستان و یا او تا به حال هیچ نشانه حتی نمی دانند که از آن می گذرد.

یک هیولا یا یک شخص کاملا بی سواد? اگر شما بر این باورند مغلوب ساختن پیشی جستن او دومی.

که باعث می شود شما تعجب می کنم اگر او می داند که چگونه به بهانه کار می کنند. خود را بهانه ای قرار است به تبرئه شما نشان می دهد شما بی گناه از همه اتهامات عنوان شده علیه. او تمایل به نشان می دهد او را به ضخامت یک آجر کشش ساده لوحی مانند نوعی اب نبات.

او در توییتی با تشکر از شما برای برخی از مرد گرفتار در فیلم فریاد "قدرت سفید"? او را نمی شنوند ،

او نیاز به دو دست را به نوشیدن یک لیوان آب ؟ او نمی خواست به ظروف سرباز یا مسافر تا کراوات خود را.

او گفت که او تا به حال بیماری همه گیر کوروناویروس تحت کنترل ؟ آه مرگ و میر می توانست بسیار بدتر است.

او پیشنهاد تزریق خانگی ضدعفونی کننده به عنوان یک درمان ؟ او فقط شوخی.

او اخراج دادستان بررسی شخصی خود را وکیل ؟ او بود و نه درگیر در آن است.

که می شود جای تعجب نیست پس از آن که مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به خبر, روسیه, قرار دادن قیمت در آمریکا سر گفت: هیچ کس به او گفتم?

به جز که ظاهرا کسی بود. نیویورک تایمز گزارش می دهد که دو مقامات آمریکایی می گویند این اطلاعات گنجانده شد در اواخر ماه مارس در رئیس جمهور روزانه مختصر یک سند به طور خلاصه نگرانی های امنیت ملی و ارزیابی است که آماده است با جامعه اطلاعاتی هر روز صبح برای رئیس جمهور به عنوان خوانده شده. در همه انصاف است که آخرین کلمه مشکل ساز است با این ویژه رئیس جمهور که بی حوصلگی با چاپ کلمه افسانه ای است.

و علاوه بر او یک مرد پر مشغله. با توجه به یکی از زمان " منابع تاریخ خاص روسیه اینتل گنجانده شد شد فوریه 27, یک روز تهمت ملاقات با "الماس و ابریشم" دو سابق روباه "اخبار" شخصیتهای مشهور بودن و با صدای بلند در حالی که حمایت از او. از آنجا که شما می دانید اولویت است.

احتمالا PDB او دریافت که در روز خواهد باید به او گفت که چگونه سه تفنگداران دریایی کشته شدند یک بمب در ماه آوریل گذشته. احتمالا آن را به اطلاع او این است که این فاجعه پدید آمده است به عنوان نقطه کانونی از یک کاوشگر نشان می دهد روسیه قرار تیری که بهدف اصابت کند در آمریکایی است. لهذا عادی رئیس جمهور قطعا مطرح کرده اند این هشدار مواجه دشمن یا حداقل اذعان جرم و جنایت.

اما باز هم مغلوب ساختن پیشی جستن بسیار شلوغ چه با کروناویروس سرزنش به طفره رفتن و مؤتلفه مجسمه برای دفاع از.

و در پایان آن نیست بسیار مهم است که آیا او یک اخلاقی هیولا و یا یک شخص کاملا بی سواد مطلق. و یا هر دو. آنچه که او غیر قابل انکار است این است که یک مرد که یک عمر صرف کرده است تراوش راه خود را از پاسخگویی. از خود مهمیز استخوان را شکسته ازدواج به ورشکسته خود را قمار به خود را جعلی دانشگاه به کج خیریه به خود شکست خورده گوشت شرکت به صورتحسابها به منیفولد افتضاحات ریاست جمهوری خود که دارای تهمت تا به حال به ایستادن و وزن ؟ بدون اجتناب از وزن است که او چه کسی است که او همیشه خواهد بود.

در عین حال اگر این آخرین قسمت ما می آموزد هیچ چیز جدید در مورد تهمت, یکی از بنادر ضعف امیدوارم که آن را ممکن است یک خط مرزی از انواع پل و در نهایت بیش از حد برای برخی از توانمندسازها برای صاحب نظران و سیاستمداران و مشاوران که در خدمت به عنوان انسانهایی امین گوشه صداقت الهی به عطر معطر رنگین کمان در بخار انبوهی از کود اسب او در پشت برگ. یکی امیدوار است که آنها در نهایت درک خط پایین در اینجا: شما می توانید حمایت خود را از کشور و یا مغلوب ساختن پیشی جستن ،

که بیش از حد است انتخاب دودویی.

لئونارد پیتز یک مقاله نویس برای میامی هرالد 3511 NW 91 Ave. Miami, FL 33172. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در lpitts@miamiherald.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن