جزایر' جاش Ho-سنگ نظرات به George فلوید تراژدی

جاش Ho-Sang معتقد است وضع اجتماعی ساختار باید تغییر کند.در برابر صریح نشینان' چشم انداز — هنوز برای زمان حال —

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

جاش Ho-Sang معتقد است وضع اجتماعی ساختار باید تغییر کند.

در برابر صریح نشینان' چشم انداز — هنوز برای زمان حال — ارسال شده یک پیام طولانی در روز پنج شنبه در Instagram و توییتر حساب. آن را در پاسخ به اعتراضات و ناآرامی های مدنی در سراسر ایالات متحده از یک مرد سیاه و سفید, جورج فلوید درگذشت, on May 25 در حالی که به زور حال کردن با سابق, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین یک مرد سفید پوست.

"در طول سال ها من در بر داشت که در بیش از حد بسیاری از موارد تعاملات نبود که عشق و شفقت" گفت: Ho-سنگ 24 ساله است که از مخلوط میراث از جمله چینی, جامائیکا یهودی و سوئدی. "من مردم قضاوت دیگران بر اساس مفروضات و کلی. و بله من نیز دیده می شود مردم عمل می کنند و با کینه توزی علیه دیگری به سادگی از آنجا که آنها متفاوت هستند.

"ما به عنوان یک جامعه مبارزه بیش از حد اغلب هنگامی که تفاوت بین ما. این که آیا آن بود نژادپرستی نهادی است که همه مردم از رنگ به عنوان یک روزانه میدان نبرد زنان که برابر محروم پرداخت و فرصت های برابر و یا جامعه تجاوز ... هر کسی است که به قضاوت بر دیگری؟"

هو خواند, 28 کلی در سال 2014 انتخاب شد و موقتا به St. Louis Blues' اهل سهامداران در سن آنتونیو در فوریه. 28 و قریب الوقوع محدود رایگان agent. او هفت گل و 17 پاس گل در 53 بازی های حرفه ای با جزایر اما انتظار نمی رود که به re-امضا شده توسط سازمان.

هو-سنگ نوشت آن نمی شد جای خود را به قاضی که آیا اعتراضات هستند البته حق عمل اما گفت که او از "همه به نفع گذارم فقط یک سیستم حقوقی که واقعا محافظت می کند و در خدمت همه انسان ها است."

"من را انتخاب کنید به این باور است که در هسته خود مردم خوب است" هو-سنگ نوشت. "من معتقدم که همه ما باید از این پتانسیل به بهترین نسخه از خودمان است. بیشتر از همه من معتقدم که ما در بهترین حالت ما با هم می تواند به تغییر وضع موجود و این جهان را به مکانی بهتر برای همه ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن