ضروری رشد: رشد تولید در جهان را تغییر داد - Thu, 05 Jun 2020 PST

توسط کیت A. خیش EVERCANNABIS خبرنگار اینها زمان های عجیب و غریب برای همه و در چند ماه گذشته شده اند ویرانگر ب

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

توسط کیت A. خیش EVERCANNABIS خبرنگار

اینها زمان های عجیب و غریب برای همه و در چند ماه گذشته شده اند ویرانگر برای بسیاری از کسب و کار. اما یک صنعت در واشنگتن همچنان به رشد: شاهدانه.

ضروری در نظر گرفته شود و خرده فروشان و مزارع و پردازنده هنوز در تلاش برای نگه دارید تا با تقاضا است. با توجه به ماری جوانا کسب و کار روزانه حشیش فروش در هر دو ایالت کلرادو و واشنگتن همچنان به افزایش سرعت گرفتی فروش در همین زمان در سال 2019.

در کل مارس به طور معمول بزرگترین ماه در سراسر این صنعت با جشن 4/20 و –با وجود عدم معمولی و رویدادهای اطراف تعطیلات – فروش شد و هنوز هم به طور قابل توجهی بیشتر از سال گذشته است.

رشد امکانات برای مثال به سختی می تواند نگه دارید تا با تقاضا است. رشد عملیات مزارع خانه Phat پاندا و دیگر محصولات مبتنی بر در اسپوکین صدها نفر از کارکنان تمام وقت در حالی که تمرین های اجتماعی فاصله.

"پردازش و رستورانی مناطق شده است فاصله وجود دارد بیش از دو به یک میز همه نقاب دار با 6 پا فاصله به طور مداوم اجرا توضیح داد:" کاترینا McKinley COO برای رشد Op مزارع. "هر کس استفاده می شود به خوردن ناهار با هم در حال حاضر ناهار گروه تقسیم شده اند برای کمک به اجتماعی فاصله."

به مطمئن شوید که هر کس در حفظ بالاترین استانداردهای این تیم در رشد Op مزارع تمیز کردن اطراف ساعت و ضد عفونی کننده تمام سطح مناطق در هر 30 دقیقه. بیمار سیاست نیز به شدت به اجرا گذاشته که به معنی اگر شما احساس خوبی از شما خواسته به ماندن در خانه است که برخی از مردمی گرفته اند با استفاده از. برای بیشتر قسمت ها هر کس خوشحال است به کار می شود.

"ما به سختی می تواند نگه دارید تا با تقاضا" مک کینلی گفت: ممکن است. "این دیوانه است. و آن را نگه می دارد به طور پیوسته در حال افزایش است. ما با داشتن بزرگترین ماه ما تا به حال."

برای برخی از تولید کنندگان مانند دوستان پسر مزرعه در شمال غرب Spokane درجه حرارت گرفته شده و پس از ورود برای همه کارکنان. سخت پروتکل های ایجاد شده در مورد ماندن در خانه اگر شما بیمار هستید و دوستان پسر بچه را گرفت و آن را یک گام بیشتر است.

"ما با توجه به مسن تر و یا در خطر, کارکنان, و یا کسانی که در معرض خطر و اعضای خانواده این گزینه از رفتن در حالت آماده به کار" گفت: گالادریل Walser مدیر کل برای دوستان پسر مزرعه. "برخی از ما بزرگتر کارکنان تصمیم گرفتند برای این اما بیشتر می خواستم به کار می کنند."

مانند دیگر تولید کنندگان آنها احترام اجتماعی فاصله گرفتن و پرسیدن که مردمی سعی کنید به رعایت این دستورالعمل ها در خانه بیش از حد.

هر کس نیاز به پوشیدن یک ماسک و ضد عفونی کننده دست بطری ها همه جا هستند. تحویل رانندگان همیشه ملزم به پوشیدن ماسک و دستکش و رانندگان پرداخت شد افزایش یافته است. علاوه بر این هیچ رانندگان ملزم به ماندن در یک خرده فروش برای شمارش.

"این یک تلاش تیم گفت:" Walser. "ما در حال تلاش برای خرید محلی برای ناهار به حمایت از اطراف مزارع و کسب و کارهای محلی و همه تیم ما در حال کار بسیار سخت است. کسب و کار پررونق است و ما تنها می تواند بسته به اندازه و به نظر می رسد هرگز به اندازه کافی."

او گفت: دوستان پسر برداشت محصول هر هفته اما نمی تواند رشد آن به اندازه کافی سریع.

"با این افزایش قابل توجهی در فروش و تقاضای این امید است که حشیش صنعت خواهد بود به طوری که به شدت تنظیم شده در آینده," او گفت:. "اگر چه به عنوان یک کسب و کار ضروری با استانداردهای پزشکی ما مجاز به قدرت پردازش بیشتر کسب و کار دریافت می کنند و در طول این بحران است."

برای همیشه سبز گیاهی, تولید کننده مواد غذایی در سیاتل شناخته شده برای شاهدانه حاوی خوراکی و نوشیدنی, این کسب و کار به طور معمول با برخی از تغییرات است که به احتمال زیاد باقی می ماند برای سال.

"در بسیاری از این ساخته شده است کسب و کار ما بهتر است" گفت: اندرو Brassington همیشه سبز گیاهی جمهور. "ما در تولید و فرآیند مواد غذایی, بنابراین ما در حال حاضر بسیاری از مطابق با استانداردهای در محل, اما آن را تمام شده افزایش یافته است."

او گفت: همه باید به طور منظم پاکسازی دست خود را می پوشند مو تورهای مقادیر آزمایشگاه کت و دستکش و حمام پا در حال حاضر مورد نیاز است. وجود دارد آبی Xs در طول تسهیلات به نشان می دهد 6-پا فاصله و بسیاری از کارکنان در حال کار از راه دور. تحویل رانندگان پوشیدن ماسک و دستکش و به طور مداوم استفاده از الکل اسپری و دستمال مرطوب. تسهیلات شسته و ضد عفونی روزانه و شستن دست ها ایستگاه ها نصب شده اند.

"ما برنامه ریزی برای حفظ این سطح از بررسی دقیق برای حداقل چهار ماه و آن را ممکن است تبدیل به هنجار جدید در حال حرکت رو به جلو است. بهره وری و روحیه را افزایش داده اند و کسانی که کار از خانه به عنوان استرس" Brassington گفت. "همه ما دوست داشتن برای مقابله با ترافیک. همه این تغییرات تبدیل شده اند ناخواسته قدرت پردازش, ساخت کسب و کار ما سازنده تر است."

کیت A. معدنچی در رشته انسان شناسی بصری کار کرده است و در بازاریابی و تبلیغات برای بسیاری از سال است. او می نویسد: طول می کشد عکس و آموزش یوگا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب