در 10 دقیقه، حقیقت جکوزی بادی را به شما خواهم گفت

برای نصب این جکوزی به هیچگونه امکاناتی نیاز ندارید که این مورد بسیار قابل توجه است. بسیاری از افراد در جوامع

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برای نصب این جکوزی به هیچگونه امکاناتی نیاز ندارید که این مورد بسیار قابل توجه است. بسیاری از افراد در جوامع مختلف برای رفع خستگی روزانه و ماساژ دادن تمامی قسمت های بدن و یا آب درمانی افراد بیمار و مسن و کودکان نیاز به یک جکوزی بادی در ابعاد های مناسب دارند که در فضا های کوچک آپارتمانی قابلیت نصب را داشته باشد . جکوزی پرتابل ارائه شده توسط اورجینال لند دارای قابلیت تصفیه آب با استفاده از فیلتر مخصوص خود می­باشد. به عنوان مثال، در حمام، یک فرد عادی حدود 180 لیتر آب زیر دوش مصرف میکند، اما با جکوزی حدود 60 لیتر آب مصرف میکند. آرامش و ایجاد لحظات خوب در زمان حال و خاطرات به یاد ماندنی در آینده باعث می­شود بسیاری از افراد از فضاهایی که در منازل یا مجموعه­های ورزشی خود دارند استفاده کنند و جکوزی­های خود را طراحی و در آن قرار دهند. پس از مطالعه این مقاله و آگاهی از نکات و انواع جکوزی­ها، می­توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و تا لذت یک آب تنی و ماساژ آرامش بخش را تجربه کنید. Th is post was generat᠎ed wi th G SA Con te nt Gener ator Dem oversi​on!

در این نوع، آب آنها پس از هر بار استفاده تخلیه می­شود و برخی از آنها مجهز به المنت حرارتی برای گرم کردن آب هستند. فضای چند نفره با توجه به ظرفیتش ابعاد مختلفی دارد (4 نفر، 6 نفر، 8 نفر، 12 نفر) و پر از آب می­شود و آب گرم توسط جت­هایی با فشار معینی به داخل آن دمیده می­شود. جکوزی بادی آماده اینتکس کد 28422 از محصولات شرکت اینتکس از جنس پی وی سی مقاوم که لایه های داخلی آن دارای جهار لایه و لایه های بیرونی آن نیز دارای جهار لایه پی وی سی میباشد این جکوزی بادی مجموعا دارای هشت لایه مقاوم و بسیار ضخیم در برابر آب سرد آب گرم و همچنین نور آفتاب در هنگام استفاده در فضا های باز است. بر روی برخی از این جکوزی های بادی چند عدد موتور جت تعبیه شده است که از طریق درجه تنظیم گرمای آب جکوزی بادی و فشار موتور جت که به همراه پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه جکوزی بادی قرار دارد فشار و درجه موتور جت جکوزی بادی را نیز کم یا زیاد کرد و در برخی موارد نیز تنها حباب ساز در کف جکوزی بادی قرار داده شده است که کارکرد آن نیز به همین صورت خواهد بود.

شرکت intex آمریکا با تولید جکوزی بادی با جنس مرقوب و استاندارد توانسته تمامی مشکلات این افراد را رفع کند و با تولید و فروش جکوزی بادی سیار و قابل حمل و نقل با حجم کم و قیمت ارزان رضایت آنها را جلب نماید . جکوزی پیش ساخته از نوع بادی, بسیار کم حجم و براحتی قابل جابجایی است. این کالا در نوع جنس بدنه تفاوتی با دیگر مدل های خود نداشته و از PVC و برزنت به صورت ترکیبی در بدنه خود استفاده شده که از مقاومت و ضخامت بسیار مناسبی بهره مند می باشد. جکوزی بادی مدل 28454 یکی از کامل ترین و بهترین محصولات شرکت اینتکس میباشد که میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای مدل های سرامیکی باشد. نکته ی حائز اهمیت این جکوزی بادی که آن را نسبت به سایر مدل ها متفاوت کرده، استفاده از فوم در قسمت رویه ی آن است که به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ فرو رفتگی در لبه ی آن بنشینید و از جکوزی استفاده کنید. یکی از مهمترین ویژگیهای این سبک جکوزیها وزن سبک آنها است که به همین واسطه افراد میتوانند به راحتی این محصول را با خود حمل کرده و در مکان مورد نظر آن را راهاندازی کنند.

اصولا جکوزی های بادی پیش ساخته در مدل های گرد ، مربعی و یا بیضی تولید می شوند اما شرمت اینتکس برای تغییر این وضعیت اقدام به تولید جکوزی پیش ساخته با طرحی جدید تر کرده که استقبال خوبی نیز از آن شده است. استفاده از لنز در محیط نیز به دلیل دمای آب و تاثیر آن بر روی لنز توصیه نمی­شود. همچنین استفاده از جکوزی در مصرف آب حمام نیز صرفه جویی میکند. از کلر هم برای ضدعفونی و شفاف کردن آب جکوزی بادی استفاده می شود. جکوزی پیش ساخته توکار در کمتر از یک ساعت آماده استفاده می­باشد. برای باد کردن از لوله ی تعبیه شده در کنار پمپ استفاده می شود که با استفاده از شلنگ به طور اتوماتیک جکوزی را باد می کند فقط به این نکته دقت نمایید بعد از آن با استفاده از فشارسنج درجه ی آن را تنظیم کنید. با توجه به اینکه ساخت جکوزی در بسیاری از منازل به دلیل محدودیت فضا امکان پذیر نبوده و هزینههای بالایی دارد، به ناچار همه نگاه­ها به جکوزی بادی است. به همین دلیل روی لبه جکوزی میتوان نشست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن