"او همیشه می خواستم به نگه داشتن در حال حرکت': زنی که دچار آسیب کشنده در حالی که دوچرخه سواری در نزدیکی مید یاد - Thu, 02 Jul 2020 PST

کری Wiltzius "همیشه می خواستم به نگه داشتن در حال حرکت" او جوانترین دختر کتی نورمن گفت. و در تاریخ 26 ژوئن او

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

کری Wiltzius "همیشه می خواستم به نگه داشتن در حال حرکت" او جوانترین دختر کتی نورمن گفت.

و در تاریخ 26 ژوئن او انجام دقیقا همان است که در حال حرکت, آموزش برای مسابقات سه گانه – هنگامی که او را زده بود در یک تصادف که ثابت کشنده در روز سه شنبه هنگامی که او در نظر گرفته شد حمایت از زندگی و مرگ او در سن 65.

Wiltzius شروع آموزش برای اولین بار مسابقات سه گانه نه سال پیش. و او می خواهم به دنبال به جلو به ببر Tri این تابستان در Colville, جایی که او انتظار داشت که به شنا یک کیلومتر و نیم پس از آن دوچرخه 40 کیلومتر و در نهایت اجرای 10 کیلومتر در بالا از آن همه است.

Wiltzius biked هر روز صبح گذشته مزارع گندم و مزارع اطراف خانه اش در Peone دشت در نزدیکی مید. و هر روز صبح او را تحت فشار قرار دادند و خودش را کمی دورتر.

"که فقط او بود که" نورمن گفت.

نورمن خاطرات سواری در اطراف Wiltzius مزرعه خانواده در یک ضرب و شتم تا کامیون های قدیمی هنگامی که او یک دختر کوچک چک کردن در مزارع گندم با مادر او. خانواده ترک کشاورزی پس از Wiltzius' از 43 سال, مایک, دچار مصدومیت, اما او را ترک نمی کند در حال حرکت پس از آن.

Wiltzius اختصاص داده شده بعد از 25 سال از عمر خود را به تعداد بی شماری از علل غیر انتفاعی است. اگر وجود دارد یک علت ارزش نیاز به کمک در اسپوکن, شانس هستند که او تا به حال تن به تن در طول سال. او کار می کرد برای دوستان Manito حسن نیت این اسپوکن جامعه انسانی و اخیرا " در شمال شرق مرکز جامعه. و هنگامی که او خاموش کردم کار او می تواند به طور داوطلبانه با سازمان پیشاهنگی دختران یا Kairos یک وزارتخانه برای زنان زندانی.

در اوایل صبح روز 26 ژوئن Wiltzius شد دوچرخه سواری در اطراف چمن زار او به عنوان همیشه.... او با پوشیدن یک رنگ نارنجی روشن دید جلیقه و کلاه نورمن گفت: چون او را می خواست خانواده اش را به انجام همان. Wiltzius بود east پایین بزرگراه 206 در نزدیکی تقاطع با Halliday لین هنگامی که یک کامیون یدک کش راننده آن مشکوک شده اند تحت تاثیر حشیش زده او را از پشت.

Wiltzius منتقل شد با هلیکوپتر به قلب مقدس بیمارستان با گسترده صدمات از جمله شکستگی لگن فرو ریخت ریه و مغز خونریزی.

روز یکشنبه پزشکان به او گفت که خانواده او مغز مرده است. Wiltzius گرفته شد حمایت از زندگی کردن در روز سه شنبه و او درگذشت احاطه شده توسط خانواده حدود 1 p. m.

از نزدیک گره Wiltzius خانواده صرف روز گذشته توسط او بالین است. نورمن گفت: COVID-19 محدودیت های ساخته شده آن را دشوار است برای گرفتن او و مادرش بی شماری از دوستان و عزیزان به بیمارستان برای دیدن او, اما آنها قرار داده تا یک مبارزه خوب چرا که "ما به اندازه کافی از ما در ما است." هر چند Wiltzius شده بود ناخودآگاه پس از حادثه نورمن به او صحبت کرد تا آنجا که او می تواند.

"او همیشه دوست داشتم به اطراف مردم" نورمن گفت. "ما فقط انجام آنچه او انجام داده اند."

مریم وحشی, انسان دوستی افسر مشیت مراقبت های بهداشتی پایه و اساس کار در کنار Wiltzius در بخش غیر انتفاعی برای دو دهه بوده است. آنها هر دو فعال در اسپوکن فصل از اجرایی بین المللی زنان و مسیرهای عبور کرده چند بار در طول جمع آوری اعانه و رویدادهای اجتماعی در طول 22 سال وحشی می دانستند Wiltzius.

وحشیانه توصیف Wiltzius به عنوان یک خون سرد, روح, نوع داوطلب که به میل خود در زمان کار بدون اینکه خواسته. اگر شما اعتماد کری با یک پروژه Savage گفت: شما می دانستم که آن را به سمت راست انجام می شود.

"او واقعا تا به حال قلب یک بنده" Savage گفت. "او را به سمت چپ یک خلاء بسیار زیاد در جامعه حالا که او رفته است."

نورمن گفت: خانه پدر و مادرش در دشت بود که همیشه رفتن به محل تجمع برای تمام اعضای خانواده. درب همیشه باز است اما Wiltzius خودش را به شما بگویم او وحشتناک میزبان. او همیشه بیش از حد شلوغ چت به مجموعه ای از صفحات و ریختن نوشیدنی.

او عاشق باغبانی و با استفاده از شده بود اقامت-صفحه اصلی منظور گرفتن در بازسازی خود گل نورمن گفت. قبل از او شروع به آموزش برای ورزش های سه گانه Wiltzius شده بود dogsledder اختصاص داده شده به او بسته Malamutes, Nelson گفت.

Wiltzius برنامه ریزی شده بود به بازنشسته این زمستان و به دنبال به جلو به صرف زمان بیشتری را با او چهار grandkids. یکی از سه دختر نورمن را خواهر بزرگتر زندگی می کردند در بزرگراه 206 فقط چند مایل دورتر از خانه و خانواده و Wiltzius اغلب دوچرخه گذشته در خانه و در حالی که موج او آموزش دیده در صبح است.

نورمن گفت خواهرش دیده بود خود بچه غژغژ کردن با فقط چند دقیقه قبل از حادثه است. با ببر سه تا آمدن به زودی Wiltzius بود و گرفتن دیگر مسیر است که صبح برای آماده سازی.

راننده کامیون یدک کش که آمار Wiltzius, جاناتان Ryser با اتهام فضایی حمله. او به رزرو Spokane County زندان پس از حادثه و منتشر شد در تعهد خود را در مدت کوتاهی پس از آن. در اولین حضور در دادگاه در روز سه شنبه Ryser کاهش یافته است به صحبت می کنند به سخنگوی-نقد و بررسی.

با توجه به اسناد دادگاه Ryser, 46, گفت, واشنگتن, وزارت امور خارجه پلیس و سربازان در صحنه او تا به حال شده است با استفاده از اوایل صبح که ماری جوانا vape قلم بود که در دو کامیون با او. ماموران دریافتند چند شاخص از مسمومیت اما Ryser کاهش یافته است به ارائه یک نمونه خون برای تست.

Ryser شد با غروب آفتاب بکسل در کار د لین در زمان حادثه. صاحب ریک اندرسون گفت Ryser بود دیگر به کار با شرکت.

در ژانویه 2019, Ryser راننده مجوز به حالت تعلیق در آمد و پس از او رزرو شده در Bonner شهرستان برای رانندگی تحت تاثیر. با توجه به اسناد دادگاه یک پلیس ایالت آیداهو سپاهی کشیده Ryser پس از یک شاهد گزارش خود را دو کامیون رانندگی نامنظم. یک پلیس مبارزه با مواد مخدر به رسمیت شناختن متخصص بصری تعیین Ryser به تحت تاثیر یک محرک است.

با توجه به Bonner شهرستان دادستان بری McHugh, Ryser قادر به تولید ادرار می شود آزمایش در زمان دستگیری او بود که تلقی امتناع. او به طور داوطلبانه ارائه ادرار برای آزمون صبح روز بعد که برگشتم منفی است. McHugh گفت Ryser مجوز تعلیق شده بود در اثر تا مورد حل و فصل شد در فوریه 2019 در آن زمان خود امتیازات رانندگی ابقاء شد.

تا به حال حاکم ایستاده بود Ryser مجوز شده اند به حالت تعلیق برای یک سال و او می شده اند نیاز به استفاده از یک جرقه اتصال دستگاه به مدت یک سال پس از آن.

Ryser شده بود به کار با غروب آفتاب بکسل در زمان تعلیق خود را با توجه به اسناد دادگاه اما اندرسون کاهش یافته است به نظر این حادثه.

نورمن گفت: Ryser است "دورترین چیز" را از ذهن او در حال حاضر. خانواده در حال برنامه ریزی یک مراسم یادبود برای Wiltzius در کلیسا او با حضور هر یکشنبه برای سال سنت پاتریک کلیسای کاتولیک در Hillyard.

زمانی که نورمن و خواهر او رفت و به نوشتن باعث می شود مادر خود تا به حال اختصاص داده شده خودش را به او اگهی نورمن گفت: این لیست به سرعت تبدیل شد طاقت فرسا است. برنامه های مراسم تشییع جنازه خواهد بود از روی حیله و تزویر به دلیل COVID-19 خواهد آن را سخت به جای صدها نفر از مردم که زندگی Wiltzius لمس نورمن گفت.

فقط آخر هفته گذشته نورمن دو فرزند و Wiltzius در زمان سفر برای خانواده خود داخل کابین در نزدیکی Colville. Wiltzius' پدر و مادر تا به حال ساخته شده است آن را سال پیش و نورمن گفت: جایی که پر بود از خاطرات از دهه آخر هفته سفر. سنت بود که هاکلبری پنکیک در صبح در داخل کابین با استفاده از تازه huckleberries از اطراف جنگل. هفته گذشته انواع توت ها نیست در فصل نشده است, بنابراین پنکیک ساده بسنده.

"و دشت پنکیک شد فقط خوب" نورمن گفت. "فقط کامل است."

به عنوان آنها بسته بندی شده همه چیز خود را از داخل کابین به رفتن به خانه Wiltzius متوجه او می خواهم قفل شده است و کلید ماشین را در خانه پشت سر آنها. نورمن گفت: کودکان و نوجوانان شروع به وحشت تا نانا خون سرد, اعتماد به نفس لگد در و Wiltzius به آنها اطمینان او می خواهم شکسته به جای بسیاری از بار. ده دقیقه بعد او می خواهم wedged خودش را از طریق حمام کوچک پنجره و بازیابی کلید و بچه ها حیرت زده شد.

که او بود که نورمن گفت. اما مهم نیست که چگونه بسیاری از مردم دیگر Wiltzius در زمان مراقبت از او مطمئن شوید که به یاد دیگران به مراقبت بیش از حد.

"او همیشه به من یادآوری, 'شما را به مراقبت از شما' با 'شما' همه در حروف" نورمن گفت: "اگر همه چیز بیش از حد ترسناک آن را روز به روز و ساعت به ساعت یا دقیقه به دقیقه توسط دقیقه اگر شما نیاز به.

"من تا به حال او را در سر من به من گفتن که برای چند روز گذشته در حال حاضر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن