2 مرد متهم در جدا, St. Paul موارد آتش سوزی ناشی از جورج فلوید ناآرامی

دو دوقلو شهرستانها مردان دستگیر شده بودند روز دوشنبه در جدا, St. Paul موارد آتش سوزی ناشی از ناآرامی های پس از

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

دو دوقلو شهرستانها مردان دستگیر شده بودند روز دوشنبه در جدا, St. Paul موارد آتش سوزی ناشی از ناآرامی های پس از مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس یک ماه پیش.

Matthew Scott سفید, 31, مینیاپولیس متهم است که تنظیم یک آتش سوزی در 28 مه که نابود Enterprise Rent-A-Car در خیابان دانشگاه با کمک خواهر خود را و نوجوانان پسر, با توجه به شکایت کیفری واصل هفته گذشته در ایالات متحده دادگاه منطقه. او چهره یک تعداد هر یک از آتش سوزی و توطئه برای ارتکاب آتش سوزی.

سفید خواهر متهم شده بود در اوایل این ماه با توطئه برای ارتکاب آتش سوزی.

محمد حسین عبدی, 19, از مپلوود متهم است که تنظیم یک آتش سوزی در 28 مه که آسیب دیده کافه تریا Gordon Parks دبیرستان در خیابان دانشگاه با توجه به انتشار اخبار صادر شده توسط باراک اوباما در مینه سوتا است. او چهره یک تعداد از آتش سوزی.

هر دو مردان ساخته شده خود را برای اولین بار حضور در دادگاه روز سه شنبه در سنت پل.

سازمانی و Gordon Parks بالا در میان ده ها تن از سنت پل و ساختمان — عمدتا در امتداد خیابان دانشگاه — آسیب دیده در شورش آغاز شد که در جنوب مینیاپولیس پس از فلوید درگذشت.

فیلم گرفته شده توسط شرکت های امنیتی دوربین های در شب آتش سوزی را نشان می دهد سفید اول ورود به ساختمان با برادرزاده اش در 8:44 بعد از ظهر در حالی که خواهر خود را در خارج از منتظر با توجه به شکایت کیفری علیه سفید.

این جفت ارز به طور خلاصه در خارج ساختمان قبل از بازگشت به منطقه — که در آن محققان با اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره تعیین آتش آغاز شده — برای حدود پنج دقیقه شکایت می گوید.

زمانی که آنها خارج ساختمان برای آخرین بار در 8:49 بعد از ظهر شعله های آتش شد و قابل رویت در انعکاس جلو پنجره.

یک شاهد عینی گفت: ع محققان است که به عنوان سفید راه می رفت خارج از ساختمان او گفت: چیزی به اثر "بازگشت به بالا به دلیل آن را بالا رفتن" با توجه به شکایت. یکی دیگر شاهد محققان گفت که سفید انداخت اشیاء بر روی آتش پس از آن آغاز شد.

فقط در سراسر خیابان است که همان شب دوربین های امنیتی داخل Gordon Parks بالا در دانشگاه و Griggs خیابان دستگیر عبدی و شخص دیگری تنظیم آتش به کافه تریا با توجه به انتشار اخبار از باراک اوباما.

این فیلم نشان داد عبدی رسیدن از طریق شیشه های شکسته به ریختن یک مایع روشن بر روی کافه تریا طبقه قبل از ورود به کافه تریا و ریختن بیشتر از مایع به سطل زباله می تواند و اشتعال سطل زباله می تواند در انتشار اخبار گفت.

این فیلم پس از آن نشان داد عبدی و شخص دیگر در حال اجرا از این ساختمان به عنوان شعله های آتش و دود سیاه "فوران از سطل زباله می تواند" با توجه به انتشار اخبار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب