دیو Feschuk: چرا کانادا جاناتان دیوید یک شات واقعی در پیوستن به فوتبال جهان یکی-percenters

با سرعت دنباله دار و موثر, مهارت, Alphonso دیویس پدید آمده است به عنوان 19 ساله از کانادا فوتبال. و به اندازه

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

با سرعت دنباله دار و موثر, مهارت, Alphonso دیویس پدید آمده است به عنوان 19 ساله از کانادا فوتبال. و به اندازه کافی. به ادمونتون-مطرح دیویس که چرخش سر در بیمارستان برای بایرن مونیخ از آلمان بوندسلیگا از سر گرفته و اقدام در اوایل این ماه یک certifiable phenom با آهنگ ستاره انفجاری.

هم تیمی توماس مولر دارای نام مستعار او "دونده جاده." بلژیک مهاجم Romelu Lukaku است او را به نام یک "کد تقلب." پس از آن آسان است برای فراموش کردن است که دیویس در حالی که او در کانادا پخش از لحظه ای است نه کانادا حاکم نر بازیکن سال.

که یک افتخار برگزار می شود توسط جاناتان دیوید 20 ساله اتاوا-پرورش دان که در حال حاضر عضو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گنت بلژیک به لیگ برتر. در حالی که دیویس بازگشته است, بازی دیوید است. بلژیک لغو آن فصل در این ماه پس از دیوید نام کانادا از سال 2019 با تشکر از تقویم سال است که او را دیدم نمره بسیار زیبا و 28 گل برای باشگاه و کشور بیشتر توسط یک کانادایی طرفدار از سال 1999.

با توجه به دیوید بود زمانی که feat فقط در سال دوم خود را به عنوان یک طرفدار او co-led بلژیک در لیگ به ثمر رساند در طول 2019-20 کمپین — در این تابستان بود و انتظار می رود به یکی از پر حادثه. با توجه بلژیک وضعیت به عنوان یک پله-سنگ لیگ که مناسب به فروش آن بهترین استعداد جوان به غنی تر باشگاه ها در مکان هایی مانند انگلستان و آلمان و اسپانیا به نظر می رسید اما مسلم است که دیوید خواهد بود بسیار پرطرفدار کالا در بازار نقل و انتقالات با خواستگاران بالقوه از گوشه های مختلف از اروپا است. و آن را بسیار ممکن است او هنوز هم خواهد بود.

اما هیچ کس نمی تواند با اطمینان بگوید در این لحظه به دلیل coronavirus تا حد زیادی توقیف فوتبال کسب و کار مانند بسیاری از کسب و کار. دیوید که آموزش در بلژیک است و نشانه او می شود بیشتر علاقه مند به ساخت یک پرش به بوندسلیگا. اما با بازار تنظیم دوست دارد از لیگ برتر هنوز تاریک — و هنوز هم-ناشناخته اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر اضافه کردن لایه ها از murkiness به وضعیت دقیقا همان جایی که و زمانی که او می تواند در حرکت است و تا چه حد حدس و گمان است. گنت که باید بزرگ می گویند در این موضوع گفته است که می خواهم به نگه داشتن او را برای یک سال دیگر.

برای همه در اینجا-و-اکنون قطعیت در یک مصاحبه تلفنی اخیر دیوید صحبت با یک شور و شوق مسری در مورد آینده خود را. او ممکن است می دانم که زمان و مکان از بازی بعدی اما به نظر می رسد او بصورتی پایدار و محکم تثبیت شده در تصویر مقصد.

"من فکر می کنم من می توانم به بالا" دیوید گفت. "برای من بالا است و بدیهی است که به عنوان یکی از بهترین مهاجمان در جهان بالای 10 باشگاه در جهان در یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده لیگ قهرمانان. چیزهای شبیه به آن."

مسائل فوتبال را یک percenters نیست و اغلب به طور علنی اظهار داشت: هدف از کانادایی ها. اما دیوید اعتبار دیرین خود جوانان مربی اتاوا Hanny ال-Magraby با القا این مفهوم است که موفقیت در مرحله جهانی همواره در دسترس خود را تا زمانی که او قرار می دهد در کار است. هنگامی که دیوید و خود عامل مونترال نیک Mavromaras برای اولین بار ملاقات کرد حدود چهار سال پیش Mavromaras به یاد می آورد دیوید بلافاصله ایستاده از بسیاری از همسالان خود در میان کانادا نخبگان نوجوانان با اعلام آرمان خود به یک روز در نظر گرفته شود در میان جهان برترین گلزنان.

"معمولا شما محفوظ پاسخ:" من می خواهم برای تبدیل شدن به یک حرفه ای بازی اول تیم'" Mavromaras گفت. "آن را کاملا تکان دهنده به گوش که از کانادا بچه در چنین سن جوانی. در برخی از راه او بسیار ترسو و فروتن اما با یک مقدار دیوانه از اعتماد به نفس."

افزایش سطح هر زمان که آن اتفاق می افتد را به چالش. به عنوان لیگ بهتر می شود, بنابراین بیش از حد انجام کار تیمی است که می تواند به معنای وسیع زمان بازی او حک شده در بلژیک ممکن است کمیاب. ال-Magraby که هنوز مربیگری فوتبال جوانان در اتاوا اما همچنان در تماس منظم با دیوید گفت: این مهم برای دیوید برای جلوگیری از تبدیل شدن به گران دستیابی به خاک سپرده شد روی نیمکت یک خطر شغلی در برخی از, فوتبال, ثروتمندترین بازیکن.

"شما آن را ببینید هر انتقال پنجره — یک بازیکن امضا به یک تیم و فصل شروع می شود و او نمی بازی بسیار. و ما در حال صحبت کردن در مورد بازیکنان کوچک," El-Magraby گفت.

داود برای خود هرگز به نظر می رسید ترس از گرفتن یک خطر است. چند سال به عقب ال-Magraby به یاد دیوید تبدیل کردن قرارداد ارائه می دهد از دانشکده های کانادا لیگ برتر فوتبال باشگاه های به نفع اروپایی به دنبال گزینه های. و حتی پس از فايلهاي با باشگاه در Salzberg و اشتوتگارت به پایان رسید بدون ارائه دیوید نا امید شد اما مصمم.

"من هنوز هم می خواستم به نگه دارید هل دادن و سعی کنید برای پیدا کردن چیزی در اروپا," او گفت:.

در نهایت او و او رونق یافت. و در حال حاضر او به عنوان نگاه به آینده است که به عنوان روشن به عنوان آن را دشوار است به پیش بینی او گفت که او مایل به اثبات خود را در رسیدن به سطح بعدی.

"من انتظار نداریم که هر چیزی را به من داده است." "من انتظار می رود به کار سخت برای آنچه که من دریافت کنید. من می خواهم به مطمئن شوید (بعدی) باشگاه می داند که من در اینجا به بازی و من می تواند کمک به این تیم در حال حاضر, و من برای آن آماده. و که این باشگاه قرار می دهد ایمان خود را به من."

جان Herdman مربی ملی کانادا مردان تیم اذعان کرد خطر از آنچه او به نام شیشه نیمه خالی نمایش: ترس که دیوید در حال حرکت به یک برتر باشگاه می تواند تنزل به نقش کمتری. که به نوبه خود می تواند منجر به یک ضربه به دیوید اعتماد به نفس و لغزش در بازی است که می تواند اثر منفی بر روی بین المللی خود را شکل.

"اما نیمه پر لیوان برای من است که او را آماده برای آزمایش می شود" Herdman گفت. "بهترین بازیکنان در جهان در حال بازی در لیگ برتر از سنین 18 تا 22. که در حال حاضر گام بعدی برای جاناتان. او را که در معرض خطر و چالش خود را."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

به عبارت دیگر خطرات بالقوه باید به هرحال پاداش بالقوه اگر David چه او واجب انجام می شود به تاریخ: به مناسبت افزایش یابد.

"هر وقت او آمده به محیط زیست او را تبدیل به بزرگترین نام" Herdman گفت. "من فقط احساس می کنم که اگر او را با توجه به این که سطح بعدی فرصت خود را از طرز فکر و سپس مهارت های خود را تنظیم تراز وسط قرار دارد به او یک شانس برای رفتن به عنوان بالا به عنوان سقف است که ارائه شده است."

اگر دیوید یک قدرت فراتر از نادر توانایی برای قرار دادن توپ در یک شبکه که ال-Magraby اصرار نمی توان توسعه یافته تنها کشت — کسانی که می دانند او را بهترین می گویند که ممکن است توانایی های خود را به باقی می ماند unfazed بدون توجه به این وضعیت است. یک نمونه افراطی در آمد ماه دسامبر گذشته زمانی که او صرف زمان در اتاوا عزادار مرگ مادر خود را افزایش یافت.

"او همه چیز را" دیوید گفت. "بدیهی است که آن را دشوار است اما من می دانم که او می خواهم مرا به انجام بهترین من برای نگه داشتن در حال حرکت نگه دارید در حال حرکت رو به جلو است."

ارج نهادن به مادر خود خواسته بازگشت به کار سنگین دل اما به تازگی برخوردار است.

"(در مادر خود را در مراسم تشییع جنازه) او به من گفت او که انگیزه فوق العاده در حال حاضر" Herdman گفت. "او چیزی که او می خواهد برای رسیدن به برای خود و افرادی که کمک کرده اند او را به جایی که او است."

ال-Magraby که در این لیست گفت: David دارای یک "آرامش در مقابل هدف" که به نادر به عنوان خود را به ثمر رساند لمس است. Herdman گفت: در بالاترین سطح آن را اغلب "روانی جزء" است که تفاوت ساز بین بازیکنان که شکست و موفقیت است.

"ما دیده ایم بچه ها با مشابه سرعت, شبیه, قدرت, شبیه اتمام توانایی. اما (دیوید) است که در هر اردوگاه لیزر متمرکز شده است. او نمی گویند بیش از حد. او فقط می شود آن را انجام داده" Herdman گفت. "شبیه به Alphonso شما او را با ارائه یک سقف بالاتر و او می تواند رشد کند برای رسیدن به آن است."

جاناتان دیوید بهترین اهداف از فصل گذشته

دیوید و دیویس به عنوان دو استعدادهای بسیار زیاد در تیم ملی که مشتاق به زمین کانادا برای اولین بار در جام جهانی اسکله از سال 1986 به مقصد مرتبط برای سال آمده است. دیوید مشتاق فوتبال بیننده زمانی که او بازی نمی گفت که او صرف مقدار زیادی از ساعت تماشای بوندسلیگا پس از بازگشت آن است. و او گفت: او به دنبال به جلو به reconvening با تیم ملی هر زمان که سفر به آن گریزان جام جهانی رزومه. اگر کانادا در نظر گرفته شده است بی اهمیت ماهی قنات در صحنه جهانی دیوید گفت که او را آماده برای به چالش کشیدن وضعیت موجود.

"چرا نه ؟" این است که دیوید سوال لفظی. در لحظه ای که آینده سخت است برای دیدن, این مشکل هم برای کانادا طرفداران فوتبال و نه به اعتبار توسط وسوسه انگیزی امکان دروغ گفتن در جایی پایین جاده.

"من فکر می کنم (و دیوید دیویس) همیشه برای رفتن به مرتبط رفتن به جلو چون کانادا است که به دنبال بازیکنان مانند آنها را برای مدت زمان طولانی" ال-Magraby گفت. "در نهایت ما باید بازیکنان خود را کالیبر نه فقط داشتن توانایی های ورزشی, اما بازیکنان که هم مغز برای بازی و استعداد برای رفتن با آن. این بسته کامل است. آنها ارائه کانادایی کسانی که عاشق این ورزش این باور است که آنها آینده فوتبال کانادا."

Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب