گرگور Chisholm: آبی جیز ممکن است تنها MLB تیم است که می توانید در صفحه اصلی در بالای تمام چالش های دیگر

لیگ اصلی بیس بال ممکن است بازگشت در برخی از نقطه در تابستان امسال اما حتی اگر آن را ندارد, سبک زندگی از کسانی

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

لیگ اصلی بیس بال ممکن است بازگشت در برخی از نقطه در تابستان امسال اما حتی اگر آن را ندارد, سبک زندگی از کسانی که در این بازی نمی خواهد چیزی شبیه آنها قبل از تجربه کرده اند.

در مقیاس گسترده ای از تغییرات در حال آمدن به راه بازیکنان و تیم کارکنان اداره کسب و کار روزانه خود. MLB صاحبان فرستاده شده 67-صفحه سند به بازیکنان اواخر هفته گذشته با توصیه از کارشناسان در پروتکل های مناسب به منظور محدود کردن قرار گرفتن در معرض coronavirus.

پیشنهاد بازدید شده توسط صاحبان به عنوان یک پیش نویس است. انتظار بود که بازیکنان را بررسی پیشنهادات و دو طرف تصمیم می گیرد از آنجا که اقدامات شدنی و آنهایی که نیاز به پرتاب کنار.

این تغییرات تاثیر هر یک از سازمان اما با توجه به جیز آبی هستند MLB تنها کانادا تیم وجود دارد حداقل یک زن و شوهر از چیزهایی افتراق نیازهای خود را از هر کس دیگری است. در اینجا مختصر و مفید و مختصری از تغییرات پیشنهادی و چگونه آنها می تواند تاثیر تورنتو:

خانه و یا دور ؟

MLB برنامه تماس برای به عنوان بسیاری از تیم ها به عنوان ممکن است به بازی در خانه خود ورزشگاه. برخی از کشورها در حال حاضر با توجه به تایید رویدادهای ورزشی مهم برای از سرگیری ارائه طرفداران مجاز به حضور در. تورنتو بوده و به عنوان یک امکان hub برای NHL بازگشت و رپتورز به تازگی موفق به دریافت مجوز استفاده از تخم مرغ ورزشی مرکز محدود تمرینات وجود دارد اما هنوز هیچ کلمه ای رسمی در مورد میزبانی بازی.

نخست وزیر جاستین ترودو اعلام این هفته که کانادا-مرز ایالات متحده باقی خواهد ماند و بسته های غیر ضروری در سفر را از طریق حداقل 21 ژوئن بیش از پیش پیچیده ورزشی در این منطقه است. جیز می تواند به دنبال مجوز خاص برای دور زدن ممنوعیت سفر اما گزینه های دیگر در نظر گرفته شده — باز کردن سال در Dunedin, Fla. — با کمتر لجستیکی و نگرانی است.

اگر جیز باز کردن در فصل خود تازه بازسازی بهار آموزش ورزشگاه انتظار می رود آنها را به اقامت وجود دارد در تمام طول سال. بازیکنان و اعضای کادر نیاز به حداقل یک کمی از حالت عادی. اگر آنها مجبور به پیدا کردن امکانات رفاهی در فلوریدا آخرین چیزی که آنها باید انجام دهید این است که ریشه هر کس یک ماه بعد و ارسال آنها را به تورنتو که در آن ترتیبات زندگی را به مرتب بیش از همه دوباره.

پوشش رسانه ای

طرفداران نمی تواند مجاز برای حضور در بازی های, اما حتی در این راه مصرف می کنند اخبار ورزشی انتظار می رود که به تغییر. در حالی که MLB و بازیکنان ارتباط داشته و در عین حال به هر گونه اطلاعیه ها در مورد رسانه های پروتکل های اولیه انتظار این است که همه در شخص مصاحبه ممنوع خواهد شد و به جای آن باشگاه را کشف راه های جایگزین برای بازیکنان و مربیان در دسترس است.

این بدان معناست که پس از بازی scrums به احتمال زیاد می تواند انجام شود از طریق ویدئو کنفرانس با خبرنگاران پرسیدن سوال از یک بخش جدا شده از ورزشگاه و یا خارج از سایت محل. روشن نیست که آیا پخش خواهد شد مجاز به ballparks. اگر آنها بازی خواهد بود به نام خاموش مانیتور درست مثل ESPN در حال حاضر در حال انجام با بیس بال کره ای سازمان است. به منظور پر کردن گزارش شکاف در طول بازی ها انتظار پخش به درخواست میکروفون می خواهم تا بازیکنان به همراه مکرر در بازی مصاحبه از طریق هدست از ستاره شرق.

زندگی در ballpark

این جایی است که همه چیز روی حیله و تزویر. MLB تا به حال یک لیست خشکشویی از پیشنهادات برای عادات و رفتارها در ballpark را که نیاز به تغییر را به منظور محدود کردن قرار گرفتن در معرض ویروس. برخی از موارد می توان به راحتی انجام می شود مانند درخواست بازیکنان برای پوشیدن ماسک را هر زمان که آنها در این زمینه ممنوعیت گروه ناهار خوری و نیاز به جلسات برگزار تقریبا.

درخواست دیگر به نظر می رسد به مراتب کمتر واقع گرایانه است. MLB می خواهد تمام قالبهای جدا شده حداقل شش پا است که غیر ممکن خواهد بود در اکثر بازدید clubhouses و حتی برخی از خانه هستند. تمام آب درمانی درمان را در ballpark — سونا, وان داغ, یخ حمام و حتی دوش — ممنوع خواهد بود و تیم ها خواهد بود را پنبه حلاجی تمرین خارج به جای در یک تونل. بازیکنان در حال انتظار برای بلک در برخی از این می پرسد چرا که آن را بیش از حد بزرگ تاثیر بر روال زندگی روزانه خود را.

اقدامات بیشتری از جمله ممنوعیت تف, دانه های آفتابگردان, جویدن تنباکو و سپاس به نظر می رسد حتی کمتر غیر واقعی است. شرایط مشابه بودند در اصل مجموعه ای از حرفه ای بیس بال لیگ اما بعدا رها شده پس از آنها تلقی بیش از حد دشوار برای به اجرا درآوردن.

خرابی

MLB پیشنهاد متوقف کوتاه از تماس برای بازیکنان قرار داده می شود به قرنطینه اما نه زیاد. تمام پرسنل تیم خواهد بود خواست به بازدید از رستوران ها و یا مراکز خرید. بازیکنان خواهد نیاز به اجازه مخصوص ترک هتل خود را برای عدم فعالیت های بیس بال و تنها مهمان مجاز خواهد بود اعضای خانواده.

این قوانین خواهد بود دشوار است برای به اجرا درآوردن و آنها بعید است به دنبال همه. اقدامات انضباطی باید با توافق هر دو طرف است اما به عنوان یک بیس بال اجرایی ذکر شده در یک پیام متنی به ستاره این هفته: "چه نقطه از quarantining در جاده ها هنگامی که مردم آزاد خواهد بود به ترک محل اقامت خود در خانه؟"

تست تست

کلید کل پیشنهاد و زنده ماندن این فصل پایین می آید به تست. MLB توصیه می شود تمام پرسنل تحت حداقل چند تست یک هفته اما برخی از بازیکنان در حال حاضر صحبت کردن در مورد چگونه است که به اندازه کافی نخواهد بود.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من نمی بینیم ما بازی بدون تست هر روز" فرشتگان ستاره مایک ماهی قزل آلا, ESPN گفت: در این هفته.

این موضوع البته در دسترس بودن آن آزمون. بیش از حد بسیاری از مکان ها در ایالات متحده و حتی بخش های زیادی از کشور کانادا هنوز هم به اندازه کافی ندارد کیت برای دیدار با تقاضا از جمعیت عمومی است. MLB منابع برای جلوگیری از مسائل مشابه اما نمی توان آن را به عنوان دیده می شود تست گرفتن و دور از افرادی که بیمار هستند فقط تا یک گروه از مردان می توانند بازی های ورزشی. اپتیک وحشتناک خواهد بود.

به طور منظم تست مورد نیاز است اما آیا MLB می توانید یک سیستم مناسب و در زمان اردوهای بازگشایی آزمایشی در اواسط ماه ژوئن باقی مانده است بزرگ ناشناخته است.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب