سپس و در حال حاضر در اطراف خیابان مونرو پل - Mon, 04 May 2020 PST

پس از نگاه اول بزرگترین تفاوت بین همراه 1905 عکس و مدرن و روز نمایش ممکن است بتن مونرو خیابان پل باز در سال 19

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

پس از نگاه اول بزرگترین تفاوت بین همراه 1905 عکس و مدرن و روز نمایش ممکن است بتن مونرو خیابان پل باز در سال 1911. اما عمده اقتصادی و تغییرات تکنولوژیکی می تواند به عنوان به خوبی.

در دور مانده و به اوج خود رسید roofline از برک-گالان آبجوسازی باز در سال 1891. آبجوسازی عرضه نوشیدنی به کارگران بازسازی اسپوکن بعد از سال 1889 آتش. اما رقابت و تحکیم رهبری آنها را برای فروش به Spokane دم در سال 1902. پس از ممنوعیت ساختمان تولید راینر و مارک های دیگر تا زمانی که آن را بسته در سال 1963.

تحکیم و پیشرفت در تکنولوژی منتقل دم به کوچکتر کارخانجات دور از مرکز شهرستان. مدرن هنر و صنعت آبجو شوق یک شورش علیه حجم بالا کارخانه آبجو از قرن 20th.

همچنین نشان داده شده است دو flouring آسیاب اسپوکن آرد آسیاب و C&C آسیاب آرد. سابق هنوز در استفاده از امروز به عنوان یک خرده فروشی و رستوران و مرکز خرید در نزدیکی owsley ساخته شده بود توسط تاجر سیمون اوپنهایمر در اطراف 1895. مالی هراس از سال 1893 مجبور اوپنهایمر به ورشکستگی و او را دیدم هرگز آسیاب تکمیل چرا که او صرفنظر شهر. اموال گره خورده بود تا با پرونده های حقوقی تا بعد از سال 1900.

شهرستان بنیانگذار جیمز Glover به millwright فردریک ارسال یک معامله در 40 هکتار از او به تازگی platted شهرستان در ازای آب-مجهز به آسیاب آرد پایین تر می افتد. پست به اتمام ساده قسمت آسیاب در اطراف 1878. ساخته شده در نزدیکی زیادی C&C آرد آسیاب استفاده می شود که بیشتر کارآمد جراحی غلطک برای سنگ زنی آغاز به کار کرد و در سال 1885. آن را سوزانده و در سال 1904.

قابل مشاهده نمی شد اکو نورد Havermale جزیره است. یک سال 1888 سخنگوی-نقد و بررسی داستان برآورد شده این شهرستان در مجموع خروجی در 475 بشکه آرد در روز است. در عرض چند سال ملی تقاضای برق و باز از آسیا و اروپا به Palouse گندم باعث می شود فرز به سرعت در حال گسترش در اسپوکن با بیشترین امکانات در شرق Spokane.

واشنگتن قدرت آب در حال حاضر به نام Avista آب و برق بود و یک همکاری برخی از اسپوکن ثروتمندترین کسب و کار تیتان که در نهایت خود را از زمین های اطراف این آبشار از جمله تمام سابق آسیاب سایت. تاریخی WWP پست در پست خیابان نشسته در سابق C&C آسیاب محل.اصلی WWP نیروگاه در پای پل به پایین زده بود در سال 1990 و تولید تجهیزات منتقل زیرزمینی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب