از پزشکان 6/16 - سه شنبه, 16 Jun 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. </p><p>و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: آنچه که "گاو

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D. </p><p>و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: آنچه که "گاو پالس"? خواهر من نگه می دارد و گفتن ما مامان و بابا (آنها 74 و 77) که آنها باید حفظ پیگیری آن به خصوص در حال حاضر . او نبوده است بیش از حد خوب در توضیح اینکه چرا و یا حتی آنچه در آن می کند هر چند . می تواند به شما کمک کند ؟

خواننده عزیز: اصطلاح "گاو پالس" کوتاه برای پالس اکسیمتری. آن را ساده و بدون درد و غیر تهاجمی تست است که اقدامات اشباع اکسيژن خون خود را. بیشتر به طور خاص, آن را نشان می دهد که چگونه بسیاری از هموگلوبین در خون حمل اکسیژن به بافتهای بدن است.

اشباع اکسیژن اندازه گیری شده با یک کلیپ کوچک بر روی دستگاه است که به نظر می رسد کمی مانند کوتاه, چاق, گیره لباس. شناخته شده به عنوان یک پالس اکسیمتر آن را به یک لولا در یک پایان است که اجازه می دهد تا آن را باز کنید و به آرامی متصل به یک قسمت از بدن که شفاف به اندازه کافی به اجازه عبور نور. به طور معمول آن را با نوک انگشتان, اما آن را نیز ممکن است یک لاله گوش و یا حتی در یک پا.

این دستگاه مجهز شده است در یک طرف با دیودهای نور که از ارسال دو نوع مختلف از نور قرمز و مادون قرمز. در طرف دیگر توسط یک سنسور که اقدامات چه مقدار از هر نوع نور سفر کرده است از طریق بافت. هموگلوبین است که حمل اکسیژن اجازه خواهد داد که بیشتر نور قرمز را از خود عبور. هنگامی که هموگلوبین نیست حمل اکسیژن آن اجازه می دهد تا بیشتر در نور مادون قرمز را از خود عبور. سنسور اقدامات این و می آید تا با یک درصد به بیان اکسیژن خون. خوانش است که طیف وسیعی از 95% تا 100% در نظر گرفته طبیعی است. خون اکسیژن زیر 90% در نظر گرفته شده است کم است.

اکسیژن اشباع است متریک سلامت و پالس اکسیمتری است تعدادی از برنامه های کاربردی. این مورد استفاده برای شناسایی و نظارت بر شرایط تنفسی و اختلالات برای ارزیابی چگونه به خوبی کسی که دستگیره افزایش سطح فعالیت و ارزیابی سلامت مردم با شرایط که بر سطح اکسیژن خون مانند حمله قلبی نارسایی احتقانی قلب و بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD) آسم و کم خونی به نام فقط چند .

به تازگی و شاید این نقش در خواهر خود را از مشاوره به پدر و مادر خود را – اطلاعات جدید در مورد COVID-19 ذات الریه تحت فشار قرار دادند تا پالس به اخبار است. به جای هشدار به بروز ذات الریه از طریق علائم و نشانه های فیزیکی مانند ناراحتی قفسه سینه و درد و زحمت کشیده تنفس تعدادی از COVID-19 بيمار در حال تجربه یک سکوت شروع این بیماری است. حتی با اکسیژن اشباع سطوح 80 درصد و پایین تر از آنها نیست در بدنی پریشانی. آنچه مشخص است این است که در زمان تنفس مشکلات را نشان می دهد تا این بیماران اغلب در وضعیت بحرانی است. همانطور که با بسیاری درباره COVID-19 دلیل این سکوت شروع نشده است و در عین حال قابل درک باشد.

برخی از پزشکان شاغل با کروناویروس بیماران در حال حاضر نشان می دهد که افراد مبتلا به ظاهر در موارد خفیف بیماری خود را کنترل اشباع اکسیژن سطح به منظور به دنبال درمان به عنوان به زودی به عنوان سطح اکسیژن شروع به رها کردن. اما دقت اشباع اکسیژن خوانش بستگی به دستگاه و روش مناسب. بسته به خطا این می تواند باعث بی زنگ و یا یک از امنیت کاذب.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu. یا نوشتن: درخواست پزشکان, c/o UCLA علوم سلامت روابط رسانه 10880 Wilshire Blvd. مجموعه 1450, Los Angeles, CA 90024. با توجه به حجم ایمیل های شخصی پاسخ نمی توان ارائه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب