نمی شود یک گاو روی یخ': کشویی کلید برای باز فرانسوی موفقیت

قبل از راجر فدرر به طور خلاصه به بازگشت به خاک رس-زمین تنیس در سال 2019 — یک دهه از حذف خود به عنوان باز فرانس

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

قبل از راجر فدرر به طور خلاصه به بازگشت به خاک رس-زمین تنیس در سال 2019 — یک دهه از حذف خود به عنوان باز فرانسه — او اعتماد به نفس پايين او توضیح داد: "از آنجا که من حتی نمی یاد داشته باشید که چگونه به اسلاید دیگر."

قبل از ماریا شاراپووا نمیفهمد لازم در رفت و آمد به ادعای دو غنائم در پاریس او شوخی زنگ-رنگ سطح ساخته شده او را نگاه مانند "گاو بر روی یخ."

و هر کسی که تا کنون دیده رافائل نادال بازی بر روی خاک رس می داند که توانایی های خود را به سر خوردن در کنار زمین برای رسیدن به عکس های دیگران نمی تواند به عنوان یک دلیل برای رکورد 12 قهرمانی در Roland Garros خود را به عنوان همسرم از یک فورهند یا unflagging روح.

یکی از رایج مناظر در فرانسه باز به تعویق افتاد از هم اکنون تا ماه سپتامبر به دلیل coronavirus همه گیر علائم در سمت چپ در خاک رس توسط کشویی بازیکنان. یک راز بزرگ موفقیت بر روی سطح مهارت اسلاید که شامل وارد شدن به موقعیت ضربه توپ و به سرعت در حال تغییر جهت برای شات بعدی.

"خاک رس-تنیس نیاز به ترکیبی از تجاوز با صبر و تاکتیک و فیزیکی. اگر شما یک محرک به عنوان نادال در این سطح که نه چیزی است که به تمرکز خود را. اگر شما نمی ... آن را بسیار متفاوت از آنچه شما استفاده می شود به بازی در عمدتا سخت دادگاهی که جای پای خود را امن است" گفت: Jim Courier چهار زمان اصلی قهرمان. "خشت نیاز به یک بیت از یک طرز فکر های مختلف. شما باید آماده به ضربه های اضافی که شات. شما باید آماده برای اسلاید حفاری در برخی از بازی دفاع."

در نزدیک به 30 سال پس از پیک عناوین در Roland Garros در 1991-92 تنها یک دیگر باز فرانسوی برنده شد توسط یک مرد آمریکایی آندره آقاسی در سال 1999.

بیشتر از آن است که کسی از اروپا — معمولا نادال البته — و یا آمریکای جنوبی مانند گوستاو Kuerten.

"من خوش شانس بودم برای مطرح شود در فلوریدا که در آن بخش عمده ای از مسابقات بازی شما به عنوان یک نوجوان در خاک رس سبز," پیک گفت. "بنابراین من آموخته است که چگونه به اسلاید در سن خیلی زود است. برای من این بسیار طبیعی است. من تا به حال هیچ مسائل با آن هیچ ذهنی آویزان کردن در همه."

همین برای کسی مثل نواک جوکوویچ که تبدیل کشویی بر روی تمام سطوح به شکلی از هنر است.

بنابراین برای کسانی که به خاک رس بعد از آن در زندگی است.

مونیکا پویگ های 2016 قهرمان المپیک از پورتوریکو, خندید وقتی پرسید که آیا کشویی آمد به راحتی.

"نه. نه در همه," او گفت:. "من به یاد داشته باشید در حال سقوط در همه جا."

"من برای اولین بار چند مربیان ما در آن کار می کرد — حتی چگونه برای به دست آوردن صدمه دیده است هنگامی که شما در حال کشویی" پویگ گفت: ضربه زدن بر روی یک میز.

جیمز بلیک بازنشسته بازیکن آمریکایی که به شماره 4 در رتبه بندی گفت: او هرگز احساس راحتی با این نوع حرکت مورد نیاز برای خاک رس.

در طول یک جلسه تمرین در رم در سال 2004 بلیک سعی کشویی برای رسیدن به یک توپ اما پای خود را گرفتار کردم و او ناودان سر برای اولین بار به شبکه پست شکستن گردن خود را.

"من فکر نمی کنم" بلیک گفت: "که را که باید اتفاق افتاده در سطح دیگری."

همانطور که برای روش مناسب بلیک گفت: "این کشویی و بازیابی. این یک چیز به اسلاید به آن و اجرای آن به ضرب گلوله; آن را به عقب برای توپ بعدی برای من سخت ترین. شما تماشای Rafa و شما را تماشا نواک و حتی راجر و آنها آن را انجام دهید تا به آرامی و به راحتی."

یک موضوع برای پویگ وقتی که او رفت به دادگاه خشت: اشتباه کفش.

کسانی که به صورت خاک رس استفاده کامل معماری الگوی انحصاری برای جلوگیری از آلودگی از ستون اجازه می دهد برای بیشتر کشش — توصیف سابق top-10 عضو روبرتو باتیستا Agut به عنوان "کمی بیشتر چوب" — و صاف کشویی.

سخت-دادگاه کفش معمولا تنها بخشی از معماری آج و بیشتر ضربه گیر و در حالی که چمن-دادگاه کفش کاملا متفاوت با گیره مانند جوش در پایین.

امروز مزایا استفاده از هر سه نوع از کفش.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

روز از سطح متخصصان بیش از.

"بیست 30 سال پیش بازیکنان فقط در یک سطح است. اسپانیایی ها هرگز در چمن" گفت: Pablo Carreño Busta سابق top-10 بازیکن از بارسلونا است که به ایالات متحده باز نیمه نهایی و باز فرانسه در یک چهارم نهایی.

"شاید یک یا دو بازیکن نفرت به بازی در این دادگاه گفت:" در پاریس در سال گذشته "اما من فکر می کنم همه می دانند که چگونه به آن را انجام دهد. ... اگر شما نمی دانید که چگونه به آن را انجام دهد البته این بدتر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب