روح مشاغل: پری خیابان بوتیک وداع لوکس نوآوری با بازگشت به ریشه ها - سه شنبه, 19 مارس سال 2020 PST

کمی بزرگ, چمدان وارد ربکا Daignault-واکر آستان چند هفته پیش و به او گفت: افتتاح این بود که صبح کریسمس. "آن را

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

کمی بزرگ, چمدان وارد ربکا Daignault-واکر آستان چند هفته پیش و به او گفت: افتتاح این بود که صبح کریسمس.

"آن را مانند باز کردن اسباب بازی مورد علاقه خود را مانند شما می دانستم که شما در حال رفتن به در روز کریسمس" Daignault-واکر گفت. "این چیزی است که شما می خواهم در دیده پدر و مادر خود را' گنجه و شما مانند " من می دانم من قصد دارم به این را دریافت کنید. من خیلی به لحاظ روانی امیدوار بشم به آن را باز کنید.' "

دیرین مشتری Daignault-واکر شد یک خوک گینه برای وداع لوکس "snack pack" برنامه که در آن اسپوکن بوتیک می پرسد چند سبک شخصی سوالات و ارائه یک چمدان به مشتری ایوان جلو با مقدار زیادی از سبک را امتحان کنید.

مشتری را نگه می دارد و آنچه در آنها و آنچه در آنها نیست در عرض یک هفته. Daignault-واکر نگه داشته و حدود دو سوم از snack pack. این برنامه هنوز در آن دوره آزمایشی و تقاضا شده است بالا وداع لوکس صاحب تابستان هایتاور گفت.

برای هایتاور که همه گیر شده و او بايد در راه او نشده بود که قبلا تصور می کرد.

"من شروع به کوچک کسب و کار slinging طلا و جواهر از یک چمدان در پارک و هر جا که" هایتاور گفت. "و در حال حاضر ما در حال آمدن روی مانند 10 سال من این را با صفر وام و من مجبور به بازگشت به ریشه های من و مانند شما می دانید چه این فوق العاده ترسناک. اما من می خواهم به فشار سخت تر از من تا کنون داشته است."

وداع لوکس یک بوتیک کوچک در جنوب پری که به فروش می رساند فهرست موضوعات منحصر به فرد کالا و جواهر و دست ساز توسط هایتاور. مشتریان به Veda لوکس دیندار بود و به ویژه توسط کارکنان و هایتاور مطمئن نیستید که چگونه به از نو خلق کردن که بدون تجربه قادر بودن به مردم در فروشگاه خود را.

"مردم می خواهند برای آمدن به فروشگاه برای تجربه به مدل دهید برای دریافت که نگاه گرفته شده برای آنها را با لوازم جانبی" هایتاور گفت. "این کل یک تجربه جادویی و مردم می دانند فروشگاه من برای آن."

ودا لوکس, اسنک بسته است هایتاور آخرین مبادرت به از نو خلق کردن که تجربه اما نه تنها. وداع لوکس به مدت طولانی به حال یک وب سایت اما هایتاور اذعان می کند او این کار را خیلی با آن است. هنگامی که کسب و کار بسته او می دانست که باید برای تغییر سرعت. او همچنین تصمیم گرفت که او نمی خواهید برای ذخیره کردن هر یک از کارکنان به طوری که آنها تمام کردم به کار.

به جای به سادگی لیست تمام محصولات خود را آنلاین, او شروع به گروه های مختلف محصولات هم به عنوان هدیه بسته است.

"من تا به حال به نوعی فکر می کنم 'OK چه تجارب افراد زمانی که آنها می آیند به فروشگاه من?' "هایتاور گفت. "اکثر مردم نیست در آینده وجود دارد و به دنبال از طریق تمام این محصولات تلاش برای کشف کردن مانند کاملا سرپرستی هدیه. ما به شما کمک کند ما وجود دارد به سبک ما وجود دارد به معاون کشیش بخش و به شما نشان دهد چیزهایی که نگاه بزرگ با هم. و این چیزی است که من می خواستم برای پیاده سازی به وب سایت من."

به عنوان مثال انرژی عشق هدیه مجموعه ای که می آید با یک حکیم حفاظت کیت, گل رز کوارتز, دستبند, یک هنرمند ساخته شده دشنه مینا کلید های زنجیره ای, plantable wildflower, کارت پستال, گل رز کوارتز, نخل, سنگ های قیمتی, گل رز کوارتز, گوش huggies و بزرگ خام و گل رز کوارتز, گردنبند بلند.

"مردم به دنبال چیزی به آنها احساس خوب در حال حاضر" هایتاور گفت. "این نوع مانند حمایت از کسب و کار محلی, محلی, هنرمندان و همچنین چیزی به خودتان احساس خوب و احساس زیبا."

او همچنین روز مادر بسته های هدیه و همکاری با یک گلفروش محلی به دسته با هر یک از.

با نگاه به آینده هایتاور گفت: Veda لوکس نمی بازگشایی تا همه احساس امن است.

"من می خواهم دختران من به امن" هایتاور گفت. "من می خواهم به احساس امن است. من می خواهم مردم را به پدر و مادر احساس امنیت. اگر آنها می گویند ما می توانیم باز در ژوئن 1 و ما آماده نیستیم, ما در حال رفتن به."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن