جان کاس: امروز انقلاب فرهنگی نیاز به یک مجسمه جدید. او فرانسوی است ،

طنز این است که یک کسب و کار خطرناک به خصوص در دوران ما انقلاب فرهنگی با قهر ژاکوبن ضرب و شتم سیاستمداران تخریب

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

طنز این است که یک کسب و کار خطرناک به خصوص در دوران ما انقلاب فرهنگی با قهر ژاکوبن ضرب و شتم سیاستمداران تخریب مجسمه های وحشتناک و شرکت ها و موسسات سیاسی در بزرگ چپ نمایش قدرت است.

آن را هرگز به پایان خواهد آن ؟ و یا شاید آن را فقط به پایان می رسد با سر.

در رای آنها در حال رفتن ژاکوبن ها نخواهد بود راضی سر سنگ. آنها تقاضا چیز واقعی با مو و دندان است.

اما من نمی خواهد به تحریک آنها را زمانی که آنها همه lathered ، و دوستان من می دانم که من می ترسم از طنز.

من معتقدم در اهمیت بودن به صورت جدی.

همانطور که اکثر آمریکایی ها می دانند اخیر دور از مجسمه های فوق العاده با آغاز اعتراضات پلیس قتل جورج فلوید. اما این در مورد جورج فلوید دیگر در آن است ؟ ما راه گذشته جورج فلوید در حال حاضر.

شرکت های بزرگ سیاسی و دیگر نهادی رهبران از جان گذشته به فکر به خواب بیش از حد. تعداد کمی از آنها ممکن است فکر کردن در مورد پرتاب اوباش چند قربانی underlings و سپس صعود هرج و مرج مانند یک نردبان.

حداقل یک چیز روشن است.

ما در حال اجرا هستند از مجسمه. ما نیاز به چند آنهایی که جدید.

پس امروز من بپرسید (نه تقاضا) که موقوفه ملی برای هنر ساخت یک مجسمه جدید:

ماری ترزا لوئیس پیچ Princesse de Lamballe.

ماری د Lamballe شد یک فرانسوی اصیل. اما او نیز کاملا لیبرال. او معتقد به انقلاب فرانسه و شعار. او ثروتمند بود اما بر خلاف دیگر اشراف او بسیار دلسوز به انقلاب اخلاق.

امروز او به احتمال زیاد می خواهم افتخار در مرکز کندی و اهدا به چندین موزه. سی ان ان ممکن است به او نشان می دهد که در آن او می خواهم به مردم فقیر به رستوران های خوب و nod با نگرانی به عنوان آنها خود اعتراف امید و آرزو.

اگر وجود دارد یکی در واشنگتن که می خواهم تحسین مجسمه Marie de Lamballe آن خواهد بود مجلس نانسی پلوسی از دموکرات از نزدیکی مجسمه-کمتر سان فرانسیسکو. پلوسی ثروتمند و قدرتمند و لیبرال خودش مشغول تلاش برای صعود که نردبان از هرج و مرج است.

او دموکرات ها داد و بیداد با جمهوری خواهان بر سر اینکه چگونه بهترین به افتخار جورج فلوید با دوئل لوایح پلیس روش. شاید نا امید پلوسی متهم خواهان قتل فلوید.

"تا کنون آنها در حال تلاش برای قتل در واقع" پلوسی گفت. "قتل جورج فلوید."

در یکی دیگر از سن شاید او می شود را محکوم کرد را به عنوان خطرناک مجنون. اما پلوسی به وضوح درک زمان ما. صعود از نردبان نانسی.

Lamballe بود که مد روز, آموزش های عمومی, فضیلت و مهربان است. او چیزی از یک خرابکارانه فکری و یا حداقل او آویزان در اطراف با روشنفکران ارائه آنها طعم شراب و نبات.

او یک دختر فرانسوی روشنگری. و پس Lamballe بود و بسیار روشن. امروز شما ممکن است می گویند او بیدار شد.

اما او فقط بیدار شد به اندازه کافی.

خوب مجسمه Marie de Lamballe در نزدیکی بنای یادبود واشنگتن (و یا هر آنچه ما تماس بگیرید که در سال آینده زمانی که واشنگتن نام است که در نهایت به پاک از تاریخچه) خواهد بود بیش از دیگر خسته کننده سنگ انسان برای گردشگری خانواده ها را نادیده بگیرد.

یک مجسمه از ماری د Lamballe ممکن است ارائه وضوح چیزی مورد نیاز در حال حاضر.

و من امیدوارم که آنها در ساخت آن به زودی.

در اوایل به عنوان فلوید تظاهرات شدت ژاکوبن ها بودند محتوا با فوق العاده مجسمه های مؤتلفه رهبران و تماس آنها نژادپرستان. اما به زودی آنها شروع به از بین بردن مجسمه از اطناب و دیگران که مبارزه برای اتحادیه برای آزادی بردگان.

برخی فکر می کنند دیوانه اراذل و اوباش. اما من فکر می کنم آنها می دانند که آنچه آنها انجام می دهند. آنها در حال پاک کردن تاریخچه و گفتن بقیه از ما به خفه شو و مانند آن. اکثر جمهوری خواهان خفه شو. دموکرات ها را کوچک می گویند. و جو بایدن باقی می ماند در زیر زمین خوردن پودینگ. او نمی گوید زیادی.

مجسمه ای از رئیس جمهور Ulysses S. Grant تخریب شد. او برنده جنگ داخلی و فرستاده شرمن برای سوزاندن آتلانتا و شکستن جنوب. رئیس جمهور تدی روزولت, مترقی نیز در حال حذف از موزه آمریکایی تاریخ طبیعی در نیویورک است. و بیش از حد بسیاری از دیگران به دفعات مشاهده شده است.

این جایی است که وزارت حقیقت انتظار دارد که من به شما بگویم در مورد "صلح آمیز" تظاهرات. پس لطفا چشم پوشی از پاراگراف بعدی مورد ضرب و شتم یک سناتور ایالت ویسکانسین شب دیگر. و او یک دموکرات است.

"من نمی دانم چه اتفاقی افتاد" دولت دموکراتیک از سوی دیگر ، تیم نجار گفت: Milwaukee Journal Sentinel پس از حمله برای گرفتن عکس از معترضان. "... تمام من بود متوقف و یک تصویر. و نکته بعدی من پنج-شش مشت گرفتن لگد در سر."

به عنوان او نورد بر روی زمین گرفتن لگد, من شرط می بندم او خوشحال بود که او یک جمهوری خواه است.

اما آنچه از Princesse de Lamballe?

اجازه دهید فقط می گویند که او به حمایت از آرمان های انقلاب فرانسه تا زمانی که او را دیدم آنچه که در واقع اتفاق می افتد در یک انقلاب است. محاکمه او در حدود پنج دقیقه به طول انجامید. او ابراز حمایت از انقلاب را محکوم ملکه.

آنها در زمان او خارج است. آنها حتی استفاده از گیوتین. بعد سر او رژه در یک پایک قبل از ملکه پنجره به شادی انقلابیون.

اکنون سوال من این است که سر او بود در سمت چپ. و که در پایه مجسمه از این نویسنده است که ما نمی خواهد اجازه به ذکر است. جورج اورول نام او بود اما لطفا در پایین قرار داده که در صورت قفس با موش:

"هر رکورد نابود شده است و یا جعل هر کتاب بازنویسی هر تصویر شده است repainted هر مجسمه و ساختمان خیابان تغییر کرده است, هر تاریخ تغییر داده شده است. و این روند ادامه دارد روز به روز و دقیقه به دقیقه توسط دقیقه است. تاریخ را متوقف کرده است. هیچ چیز وجود دارد به جز بی پایان در حال حاضر که در آن حزب است که همیشه درست است."

جان کاس مقاله نویس برای شیکاگو تریبیون. آدرس ایمیل خود را است jskass@chicagotribune.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن