آلن Liere ماهیگیری-شکار گزارش جولای 2 - Tue, 01 Jul 2020 PST

پرواز ماهیگیری در شلغم را پرواز فروشگاه در گرلند خیابان آلن پترسون می گوید: او از شنیدن گزارش از Browns, دریاچ

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

پرواز ماهیگیری

در شلغم را پرواز فروشگاه در گرلند خیابان آلن پترسون می گوید: او از شنیدن گزارش از Browns, دریاچه در شمال شرقی gem noble حدود 14 - 18-inch رنگین کمان و قاتل صید در سریع غرق شدن پرواز خطوط با استفاده از برق Buggers و زیتون Willys در نزدیکی پایان در شرق این دریاچه است. Bayley, دریاچه در شمال شرقی Addy کمی کوچکتر رنگین کمان با ماهی های بزرگتر نزدیک به پایین. پترسن توصیه می کند با استفاده از amphipod الگوهای.

پزشکی دریاچه است توجه بسیاری از ماهیگیران تفننی با استفاده از سریع غرق شدن خطوط با پرواز اژدها پوره و دوشیزه پوره برگرفته عمیق با کوچک نامنظم darting حرکات. برخی از رنگین کمان هستند 18-20 اینچ است.

Aeneas دریاچه حدود 4 کیلومتر جنوب غربی Tonasket است بزرگ و رنگین کمان و ماهی قزل آلای قهوه ای. این یک chironomid ماهیگیران پرواز رویایی دریاچه با بسیاری از مختلف دریچه اتفاق می افتد در طول روز است. خانم مک کانل خشک پرواز و راکون Emerger برای صبح و شب دریچه. دنبال خط ساحلی با سریع غرق شدن خطوط در حدود 30 فوت از ساحل با استفاده از زالو میگو, خرگوش گوش و الکتریکی کثیف و فاسد الگوهای. زمانی که همه چیز با شکست مواجه, پرتاب, در, زیتون, Willy.

شمال چنگال کار د لین رودخانه انداختن است اما ماهیگیری باقی مانده است خوب است. صبح و شب اند بهترین تازگی می گوید: نقره ای کمان پرواز فروشگاه. PMDs, caddis کوچک goldens و زرد sallies تمام خواهد شد برخی از علاقه. اجرای یک زرق و برق دار کمی dropper تحت خود را کوچک طلایی چرنوبیل الگوی. سنت جو رودخانه نیز ماهیگیری هست. Goldens, PMDs و drakes هستند حسابداری برای بیشتر ماهی ها. در اواخر صبح تا اوایل بعد از ظهر خواهد بود و پس از آن دوباره در شب اگر درجه حرارت گرم باقی می ماند.

ماهی قزل آلا و پاک زرق و برق

چند هفته پیش گزارش ها از 15 اینچ پاک زرق و برق بودند فریبنده بسیاری از trollers به دریاچه کار د لین. گزارش این هفته می گویند حتی ماهی های بزرگتر در حال گرفتار شدن – تا 17 اینچ است.

اگر چه Lake Pend Oreille ندارد گنده پاک زرق و برق موجود در دریاچه کار د لین وجود دارد که بسیاری از آنها جانباز ماهی گیر از لب دریاچه می گوید: رنگین کمان ماهیگیری وجود دارد که بهترین آن شده است و در 30 سال.

Trollers در دریاچه روزولت در حال گرفتن پاک زرق و برق بین 3 تا 5 پوند از بهار دره عمیق و باریک و کلر مناطق.

Loon Lake "شب" ماهیگیری برای پاک زرق و برق باقی مانده های دیدنی و جذاب برای دوستان و من در هفته گذشته قبل از یکشنبه شب طوفان اما ما در بارانداز با محدودیت های بیشتر از 10 اینچ ماهی قبل از آن حتی تاریک کردم. همه ماهی ما آمده اند از 31-32 فوت آب است.

منظره دریاچه, هفت مایلی شمال غربی از Tonasket در Loomis-اوروویل جاده تولید ماهی قزل آلای رنگین کمان از 10-12 اینچ و مداوم گاز در پاک زرق و برق بیشتر در حال اجرا کمی بزرگتر و برخی تا 15 اینچ است. بهترین موفقیت شده است به تازگی توسط چرخش وسط دریاچه بین 20-30 پا به پایین.

آیداهو ماهی و بازی همچنان ادامه دارد فیلم ماهی طول COVID-19. در تکدی منطقه, روز, سنگ حوض ملال انگیز دریاچه و کاهش Glidden دریاچه به تازگی دریافت قزل آلا گیاهان. در ویکی منطقه قزل آلا گیاهان به تازگی ساخته شده در Campbells برکه Elk Creek مخزن و پنج مایل برکه.

ماهی قزل آلا و steelhead

وجود خواهد داشت بدون باز کردن شیلات در جنوب چنگال از رودخانه ماهی در این سال به دلیل هچری می گرداند نه پیش بینی شده برای دیدار با مولد نیاز دارد.

خاردار ری

دریاچه روزولت انواع مختلف اردک ماهی ماهیگیران تفننی می گویند نیش ثابت شده است اگر نه سریع. برخی از آنها با استفاده از پایین bouncers و حلقه های عروسی با لبخند تیغه و nightcrawler در اسپوکن بازوی بالا شناور 5. دوستان jigging برای انواع مختلف اردک ماهی در حدود 13 فوت آب در نزدیکی کلر نیز با پاداش بسیار خوب 'چشم های این هفته است. آنها گرفتار چندین دوجین در حال اجرا 16-22 اینچ است. یک بار دیگر یک قطعه از nightcrawler اضافه شد به قلاب.

دریاچه طولانی smallmouth در حال گرفتار شدن در اطراف اسکله و ظهور علف های هرز تخت نزدیک Tum Tum. بسیاری از ماهی اجرا 2-3 پوند است. این crappie نیش پراکنده شده است اما برخی از ماهی بزرگ گرفتار شده اند. یک گزارش از انواع مختلف اردک ماهی ماهیگیر در طولانی گفت: او بیش از 30 انواع مختلف اردک ماهی در سه ساعت به یک نقره/آبی هولوگرام crankbait با پیروی از لبه های هرز در 15 فوت آب است.

Curlew دریاچه شده است یک نقطه داغ برای جلب از قرار گرفتن. ساده کرم و وزنه دکل در 12-20 فوت آب معمولا به تولید ده ها تن از 9 - و 10-inch ماهی. وجود دارد هیچ محدودیتی در قرار گرفتن در Curlew. این Curlew ماهی قزل آلا نیش نیز بسیار عالی است. بسیاری از این ماهی باید copepods متصل شده است.

دیگر کمتر مورد استفاده قرار گرفتن شیلات در اسپوکن منطقه هستند گوزن الماس Waitts و پرش کردن جو دریاچه ها. همه از این باید سوف معمولا در حال اجرا 8-10 اینچ است. پیدا کردن یک علف هرز خط و لنگر در این نزدیکی هست. در آیداهو Cocolalla, Fernan و Twin Lakes شده برای panfish.

دوستان و من اقدام به گرفتن برخی از smallmouth باس از رودخانه مار در نزدیکی Asotin روز سه شنبه اما مار در حال اجرا بود بالا و گل آلود و ما نمی گرفتن هر گونه ماهی تا زمانی که ما جمع به دهان گراند روند. حتی وجود دارد آب تیره است.

گونه های دیگر

چارلی و نانسی پالمر به تازگی از یک روز شاد سفر ماهیگیری به McNary سد بر روی رودخانه کلمبیا امیدوار به گرفتن برخی از زنان که حمل کوچک آنها لذت بردن از غذا خوردن. ماهیگیری از ساحل با چارلی, در خانه, shad, دارت آنها لذت می برد خوب عمل آورده و چهار خانه بزرگ تخم مرغ مملو از زنان هر چند چارلی گفت: ماهیگیری سخت بود به عنوان خط ساحلی پشتیبانی بسیاری از بوته ها و سرعت عمل در برابر ساحل سمت چپ آنها را بسیار مرطوب است. حدود شش میلیون shad شمارش شده است در بننویلل تا کنون و سه سد پایین و بیش از یک میلیون نفر شمارش شده است در McNary.

شکار

ساکن آیداهو شکارچیان مایل به خرید کلی فصل الک برچسب در یک دربسته در محیط منطقه نیاز به نگه داشتن دو تاریخ در ذهن در ماه جولای. در جولای 10, همه ساکن پوش الک zone دسته به جز دندانه اره ای منطقه های فروش در 10 a. m. (MDT). در جولای 13, ساکن منطقه دارای دندانه اره مانند A و B الک برچسب ها فروش با نیمی از این برچسب ها به فروش می رسد در ماهی ها و بازی دفاتر و مجوز فروشندگان-تنها با شروع در ساعت 10 صبح (MDT). نیمه باقی مانده از اقامت دندانه اره ای دسته را در فروش آنلاین-تنها در 1 p. m. (MDT.)

تماس با آلن Liere در spokesmanliere@yahoo.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن