تحلیل: college football فصل دچار مشکل است - پنج شنبه, 10 Jul 2020 PST

کالج, فوتبال, فصل, مراسم از پاییز و احترام موسسه آمریکایی بی وقفه برای 150 سال نوسان این هفته نسبت به سرنوشت ت

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

کالج, فوتبال, فصل, مراسم از پاییز و احترام موسسه آمریکایی بی وقفه برای 150 سال نوسان این هفته نسبت به سرنوشت تیره و تار به عنوان رمان coronavirus ادامه داد: به مارپیچی.

زمانی که coronavirus را گسترش داده و عملا تمام ورزشی در نگه در ماه مارس بسیاری از عمده کالج فوتبال رهبران بازدید انداز بازی حتی شاید در تمام استادیوم های, از طریق یک خوش لنز. آنها در زمان حال و مالی ضروری: کل دانشگاهی ورزشی سیستم بستگی به درآمد تولید شده توسط ورزش را سودآور تلویزیون حقوق معاملات و خرید و فروش بلیط در enormous در دانشگاه استادیوم.

کسانی که امیدوار است که شروع به پراکنده میان سراسیمگی از مثبت آزمون به عنوان بازیکن و بازگشت به دانشگاه به صورت داوطلبانه تمرینات ممکن است محو پس از یک هفته از نشانه های شوم و وخیم نشانه است. روز چهارشنبه آیوی لیگ اعلام کرد آن را لغو تمام ورزشی در سقوط یک علامت هشدار دهنده است که به دست آورده رزونانس شنبه هنگامی که ده بزرگ اعلام کرد این بازی تنها بازی های کنفرانس در سال 2020 است. بزرگ ده کمیسر کوین وارن اذعان کرد این حرکت ممکن است افزایشی در احتمالی لغو نجومی برای این کنفرانس از سنت-غرق برنامه هایی مانند ایالتی اوهایو و میشیگان.

"ما ممکن است با لباس ورزشی در پاییز" وارن گفت: روز شنبه در یک مصاحبه بزرگ ده شبکه. "ما ممکن است یک کالج, فصل فوتبال در ده."

کنفرانس رهبران و پردیس نمایندگان به زودی چهره همان غم انگیز ملاحظات به عنوان بزرگ ده و در بسیاری از جلسات برنامه ریزی برای رسیدن به بالا-ریسک تصمیم گیری. یک فصل بدون فوتبال کالج را قبر عواقب مالی. ورزشی ادارات در حال حاضر احساس فشار مالی از coronavirus که این هفته توسط دانشگاه استنفورد یکی از ترین کشور تزئین ورزشی, بخش, برش, 11 تیم اول دانشگاه یا دانشکده ، از دست دادن از فوتبال درآمد را تشدید کند یک مشکل آغاز شد که با لغو سودآور NCAA بسکتبال مردان مسابقات در ماه مارس است.

فوتبال کالج در برخی از راه به حال آشکار مزایا در بازگشت به بازی. ورزشکاران هستند و نه اتحادیه و دریافت غرامت فراتر از بورس های تحصیلی و دستمزد می دهد که مدیران و مربیان قدرت فوق العاده ای. اما ایالات متحده نمی تواند توقف coronavirus بیش اواخر بهار و تابستان و ورزش لیگ اقدام به ایجاد یک مسیر پیش رو, big-time کالج فوتبال منحصر به فرد محکوم است.

بازی ورزش خواسته ثابت مجاورت و تماس فیزیکی. تیم های متصل به دانشگاه در تلاش برای تعیین یک دوره سقوط دانشگاهیان. برنامه های پوشیده شده از هاوایی به بوستون در خواب آلودگی شهرهای بزرگ و شهرستانها. رهبری مرکزی وجود ندارد.

در حالی که مدیران چسبیده به امید آنها می توانید ذخیره کنید یک teetering فصل آنها در یک بحران ملی که بیش از آنها کمی کنترل. مورد شمارش و مثبت-تست درصد همچنان به افزایش در سراسر کشور و بشدت در کشورهای مانند تگزاس و فلوریدا و آریزونا.

"فوتبال کالج را نمی توان جدا از آنچه که به عنوان یک ملت به عنوان یک کل" گفت: دانشگاه جانز هاپکینز عفونی-بیماری کارشناس Amesh Adalja عضو NCAA را covid-19 پانل مشاوره. "حوادث چند هفته گذشته واقعا ساخته شده محاسبه خیلی متفاوت تر از آن بود که یک ماه پیش در اوایل ماه ژوئن هنگامی که ما فکر کردن در مورد آنچه اقدامات به در محل قرار داده. آن را فقط می شود بسیار سخت تر زمانی که شما رو افزایش شیوع بیماری در بسیاری از کشورهای."

این رهبران در حال تقلا برای ایجاد احتمالات. اما Adalja با اشاره به عوامل متعددی است که حتی تلاش برای برنامه ریزی برای تغییر فصل خطرناک باشد. قرنطینه اقدامات در کشورهای مختلف ممکن است محدود کردن سفر است. در برخی از ایالت ها, تست ظرفیت کشیده شده است به نقطه ای که زمان چرخش برای قبل از رقابت برای تست غیر عملی خواهد بود و انتخاب اخلاقی از اختصاص صدها آزمایش برای ورزشکاران سالم سرشار است.

برداشته خارج از کنفرانس بازی وارن گفت که یک گزینه انتخاب کرده اند برای نجات هر نوع از فصل. با بازی تنها بازی های کنفرانس بزرگ ده به طور کامل می توانید کنترل خود را برنامه اجازه می دهد برای به تعویق انداختن بازی ها, محدود کردن سفر و یا reschedule matchups با استقلال.

"یکی از چیزهایی که برای ما مهم بود و انعطاف پذیری عملیات" وارن گفت.

این تصمیم مجبور NCAA به ارائه ولرم پشتیبانی از طریق wan بیانیه ای که تقویت یکی از کالج فوتبال بزرگترین چالش ها در یک بیماری همه گیر: هیچ کس واقعا مسئول است. NCAA فراهم می کند هدایت در حالی که کنفرانس کمیسیون تصمیم گیری, اغلب به شدت تحت تاثیر قدرت کارگزاران است که طیف وسیعی از تلویزیون مدیران به مربیان. هرج و مرج گریخته از fiefdoms به طور معمول می افزاید: به این ورزش طعم اما در یک بیماری همه گیر می شود و اقدامات لازم را - به خصوص یونیفرم تست - غیر ممکن است.

"به عنوان Covid-19 همه گیر در ادامه به تاثیر کالج ورزشی NCAA پشتیبانی از اعضای خود را به عنوان آنها در تصمیم گیری های مهم خود را بر اساس شرایط خاص و در بهترین مورد علاقه ورزشکاران کالج سلامت و رفاه" NCAA بیانیه بخوانید.

حذف nonconference بازی ممکن است کمک به ده بزرگ اجرای یک فصل به سادگی با کوتاه کردن آن است. آن می تواند feasibly بازی کامل آن برنامه کنفرانس شروع حتی شش هفته بعد از خرید این کنفرانس کمی وقت اضافی. اما حتی کسانی که بیشترین انگیزه به بازی تشخیص مفاهیم.

"دو ماه پیش من با احتیاط خوش بینانه اما من از دست داده ام که" Ohio State مدیر ورزشی ژن اسمیت گفت: در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران. "... من نگران ما ممکن است قادر به بازی است."

سایر همایش ها به زودی می تواند به دنبال ده بزرگ منجر شود. گزارش های متعدد پیشنهاد کنفرانس ساحل اقیانوس اطلس و Pac-12 به احتمال زیاد لغو خواهد شد خارج از کنفرانس بازی با ACC ساخت یک استثنا برای نوتردام است که مستقل در فوتبال اما یک ACC عضو در سایر رشته های ورزشی.

غم انگیز ترین انتخاب ممکن است متعلق به کنفرانس جنوب شرقی که تیم های فوتبال در حال جاسازی شده در فرهنگ و حیاتی اقتصادی برای موتورهای جنوب. برنامه هایی مانند آلاباما گرجستان و ایالت لوئیزیانا در حال ملی نیروگاهی و محلی وسواس. این کنفرانس هنوز به هر گام در جهت کاهش و یا لغو این فصل اما یک کنفرانس گفت: کنفرانس مقامات خواهد بود در دیدار با پردیس رهبران "برای تعیین بهترین مسیر رو به جلو مربوط به SEC سقوط ورزش است."

"ما می دانیم که چالش های پیش رو و می دانم که به خوبی از ما دانشجو-ورزشکاران و مربیان و کارکنان و طرفداران باقی می ماند و باید در خط مقدم از کسانی که تصمیم گیری" SEC سخنگوی گفت.

کسانی برگزار شد که خوشبینی ملاقات یک حساب در این هفته. برنامه های آیوی لیگ و قدرت پنج کنفرانس به اشتراک گذاری به همان اندازه مشترک به عنوان یک پاپ تفنگ و پرتاب موشک, اما روز شنبه اعلام هنوز هم برای چندمین بار به دلیل آیوی لیگ به حال presaged گسترده تر تصمیم گیری قبل از. در ماه مارس لیگ آیوی لغو مردان و زنان در مسابقات بسکتبال به نقد است. حدود 48 ساعت بعد کل NCAA tournament یکی از امریکا بزرگترین ورزشی عینک شده بود به نام خاموش.

به عنوان آیوی لیگ nixed سقوط ورزش ایالتی اوهایو و کارولینای شمالی تعطیل داوطلبانه تمرینات تیم در محوطه دانشگاه پس از راش مثبت coronavirus آزمون. این اقدامات مطرح غم انگیز سوال: اگر تیم های فوتبال نمی توانید با خیال راحت آن را از طریق شیوه های غیر رسمی, چگونه می توان عمل آنها به طور کامل ؟

نوتردام مدیر ورزشی جک Swarbrick یکی از تاثیرگذاران اضافه شده به چشم انداز تاریک و دلگیر. او به ESPN گفت: از دو هفته گذشته را ساخته اند او بدبین در مورد شروع در زمان و آن را در حال حاضر "کمتر احتمال دارد" این ورزش می توانید راه اندازی به عنوان معمول است.

"ما باید برای تغییر ما تخصیص کمی - کمی زمان بیشتری را در برنامه ریزی جایگزین و کمی کمتر زمان در برنامه ریزی روزمره رفتن به جلو" Swarbrick گفت.

Adalja گفت: او می تواند پیش بینی فوتبال کالج فصل اتفاق می افتند در بخشی از فرم با برخی از مدارس کنار به دلیل جغرافیا. اما حتی است که مشکل ساز است Adalja گفت: به دلیل بالا شانس در غربت شیوع بیماری ظاهر در مکان های جدید.

تصویر کلی با اشاره به یکی از جدی نتيجهگيری. کالج, فوتبال, فصل, یکی از محبوب ترین امریکا حرفه خیره به ورطه. این کشور تا به حال چندین ماه به آن را ذخیره کنید و در حال حاضر زمان نزدیک به اجرا.

در ماه ژوئن به عنوان موارد در آمد Adalja اعتقاد فوتبال کالج ها امکان پذیر خواهد بود. معادله آزمون ردیابی و منزوی شده بود تاسیس به عنوان یک روش موفق به اینچ نسبت به حالت عادی.

"آن را به سادگی غیر ممکن به نظر می رسد برای برخی از مکان ها برای قرار دادن در محل زیرساخت برای انجام این کار" Adalja گفت. "اگر شما می خواهید به برخی از صورت ظاهر از حالت عادی شما باید برای به دست آوردن این حق است. ما را مجبور به اذعان به شکست است. آن را بسیار گیج کننده برای بسیاری از ما که همچنان این اتفاق می افتد. شما نمی توانید جداگانه ورزشی از جامعه ای که در آن در حال بازی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن