کانادا دیویس کمک می کند تا بایرن بالا فرتونا به 10 نقطه بوندسلیگا منجر

مونیخ—ادمونتون را Alphonso دیویس و بایرن مونیخ به هم تیمی های همچنان به تسلط بوندسلیگا در خالی استادیوم.Robert

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

مونیخ—ادمونتون را Alphonso دیویس و بایرن مونیخ به هم تیمی های همچنان به تسلط بوندسلیگا در خالی استادیوم.

Robert Lewandowski به ثمر رساند و دو بار به عنوان سرمربی بایرن مونیخ در زمان با اعتماد به نفس گام نزدیک تر به یک هشتم مستقیم عنوان آلمانی با 5-0 تخریب فورتونا دوسلدورف در روز شنبه.

با پنج بازی باقی مانده بایرن منتقل شد به 10 نقطه سرب بیش از بوروسیا دورتموند که در پادربورن در روز یکشنبه.

دیویس ساخته شده است آن را 5-0 در دقیقه 52, برنده توپ دوسلدورف کوین Stoeger در لبه جعبه مجازات و سپس رانندگی از طریق دو مدافعان قبل از لغزش پایین شات از طریق دروازه بان Florian Kastenmeier است ،

دیویس نیز به ثمر رساند در آخر هفته گذشته در مونیخ 5-2 برنده بیش از اینتراخت فرانکفورت.

دیویس نقش تعیین کننده ای در حرکت است که منجر به بایرن گل اول در 15 دقیقه روز شنبه. پس از دوسلدورف به دست آورد پس از در اختیار داشتن یک بایرن گوشه آغاز شده و تا میدان دیویس برنده توپ برگشت. پنج عبور می کند بعد آن را در پشت دوسلدورف خالص حسن نیت ارائه میدهد از خود هدف است.

آن بود که بایرن با 16 هدف در باز کردن 15 دقیقه از یک بازی در این فصل است.

در انتهای دیگر 19 ساله دیویس با استفاده از پای چپ خود را برای جلوگیری از یک شات ترکیه بین المللی کنان کارامان در 33 دقیقه است.

جوان کانادایی در زمان به تغییر چکمه در 76th دقیقه است. "احتمالا از پوشیدن آنهایی که دیگر را با خود جاده دونده سرعت" بوندسلیگا وب سایت رسمی گفت: ارجاع کهنه کار بایرن توماس مولر نظر این هفته که دیویس سرعت بود شبیه به شخصیت های کارتونی.

تنها بایرن با بازیکنان و کادر فنی وجود دارد به تشویق نوع غالب پیروزی که به طور معمول قرار دادن طرفداران بایرن در یک حزب و خلق و خوی. بایرن موفق به کسب 14 از آن گذشته 15 بازی لیگ به عنوان آن کشتی به سمت این عنوان از جمله پتانسیل عنوان-تصمیم گیری 1-0 پیروزی دورتموند در روز سه شنبه.

حق بازگشت بنیامین Pavard کردم بایرن قصد شنبه با 15 دقیقه شات منحرف کردن فورتونا را Mathias "Zanka" Jorgensen بود که با اعتبار خود را هدف. Pavard کردم نام خود را در علائم 14 دقیقه بعد در یک گوشه.

Lewandowski به پایان رسید به خوبی کار کرده و تیم حرکت دو طرف حاصل کار دو تیم به اضافه کردن بایرن سوم و چهارم اهداف است. که در زمان لهستان مهاجم به چهار گل از بوندسلیگا دوباره میان coronavirus همه گیر در اوایل این ماه.

قبلا Werder Bremen احیا امید خود را از اجتناب از سقوط با یک 1-0 برنده بیش از افتادن شالکه. وردا هافبک لئوناردو بیتنکورت ضربه مواج و بلند مدت به ضرب گلوله به گوشه بالا برای تنها هدف از این بازی هر چند شالکه شکایت از ناپاک در تجمع.

وردا ماند 17 و در سقوط اماکن اما نقل مکان کرد و در عرض سه امتیاز ایمنی. این تیم تنها صرف یک فصل در خارج از ردیف بالا از بوندسلیگا تاسیس شد و در سال 1963. شالکه کاهش یافته و به 10 نیست و برنده یک بازی لیگ از ژانویه تاکنون است.

شالکه و آمریکا, تیم ملی, هافبک وستون McKennie بازی استفاده از یک بازوی باند ارجاع مرگ جورج فلوید. McKennie تا به حال دست نویس پیام "عدالت برای جورج" در سفید نوار در اطراف بازوی چپ خود را.

"ما باید به ایستادن برای آنچه که ما در باور و اعتقاد من است که آن زمان که ما شنیده ام!" McKennie در توییتر نوشت بعد از بازی.

اعتراض او آمد و در پی فلوید مرگ در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس فشرده زانو به 46 ساله را گردن برای بیش از هشت ساعت در روز دوشنبه. فلوید بود که پلیس به عنوان افسر درک چوین تحت فشار قرار دادند و چهره خود را به پیاده رو میان درخواست خود برای کمک به.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

هرتا ضرب و شتم آوگسبورگ 2-0 به آن را به 10 امتیاز از چهار بازی از بوندسلیگا از سر در خالی استادیوم های این ماه است. که اجرای برداشته شده برلین باشگاه از سقوط نبرد و در چهار نقطه از لیگ اروپا ،

ولفسبورگ ماند ششم, در هفته بیستم لیگ برتر نقطه با وجود 2-1 از دست دادن به اینتراخت فرانکفورت است و در حال حاضر سطح در نقاط با هفتم-محل Hoffenheim که ضرب و شتم ماینز 1-0.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب