لری هوگان: من GOP فرماندار. چرا تهمت کمک به دولت من با کروناویروس تست ؟ - شنبه, 18 Jul 2020 PST

به جهنم همسر من, Yumi و من ایستاده در جاده اسفالته دارای سنگفرش انتظار در پارچه ماسک, در صبح روز ژانویه 18. در

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

به جهنم همسر من, Yumi و من ایستاده در جاده اسفالته دارای سنگفرش انتظار در پارچه ماسک, در صبح روز ژانویه 18. در نهایت یک بوئینگ 777 فرود آمد و taxied به گوشه ای دور از Baltimore-Washington بین المللی مارشال فرودگاه. این اولین کره ای پرواز هوایی تا کنون به زمین در BWI, اما آن را نه تنها یک مسافر روی عرشه کشتی. خدمه از پنج پرواز کرده بود ساعت 14 مستقیم از سئول.

"تبریک و عسل" به من گفت: Yumi به عنوان خلبان با خاموش کردن موتور. "شما کمک به نجات بسیاری از زندگی است."

هواپیما پر شده بود 500,000 کیت های آزمایش برای دولت من جایی که coronavirus در حال حاضر آلوده 12,308 Marylanders کشته و 463 آنها. اعداد هنوز نوردی و ما هرگز قادر به مهار آنها را بدون جرم تست. "کسی که می خواهد یک آزمون می توانید یک آزمون" رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده بود در ماه قبل است. در واقعیت تنها 2,252 آمریکایی ها تا به حال تست شده که در آن نقطه در ماه مارس است. در سراسر کشور همکار من فرمانداران شد و به شدت التماس برای کمک در تست. اما در اوایل ماه آوریل مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این دولت ،

Yumi متولد و بزرگ شده در کره جنوبی یک کشور است که تا به حال در آن بنا هماهنگ تست رژیم است. بنابراین با هیچ جای دیگری به نوبه خود, Yumi و من از رئیس جمهور ماه Jae-in برای کمک به. او مرتب از فروش یک و نیم میلیون نفر کیت های آزمایش از LabGenomics یکی از جهان پیشرو در تست پزشکی شرکت برای 9 میلیون دلار است. آن را مقرون به صرفه با توجه به $2.8 میلیارد دلار در سال درآمد ما پیش بینی این بیماری همه گیر خواهد هزینه مریلند.

در حال حاضر کیت وارد شده بود. خدمه آمد و با هم رفت و متوقف شش فوت دور. Yumi متمایل و خدمه متمایل در بازگشت. پس خود را منجر شود بنابراین آیا I. سپس یک کاروان از گارد ملی مریلند کامیون همراهی می کردند توسط پلیس ایالتی مریلند راند آزمون از فرودگاه به یک یخچال امن انبار در مکانی نامعلوم. دولت فدرال به تازگی کشف و ضبط 3 میلیون N95 ماسک های خریداری شده توسط ماساچوست رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر. ما نمی خواهید به اجازه واشنگتن توقف ما را از کمک به Marylanders.

این باید شده اند لازم است. من می خواهم به تماشای به عنوان رئیس جمهور عنوان شیوع این بیماری را به شدت و به عنوان کاخ سفید موفق به موضوع عمومی هشدارها در قرعه کشی 50-دولت استراتژی و یا اعزام پزشکی دنده و یا فن های نجات غریق از ملی ذخایر به بیمارستانهای آمریکایی. در نهایت روشن شد که انتظار در اطراف برای رئیس جمهور برای اجرا ملت پاسخ نا امید کننده بود; اگر ما به تاخیر افتاد دیگر هیچ, ما می شود محکوم بیشتری از شهروندان ما به درد و رنج و مرگ است. بنابراین هر فرماندار رفت و خود را در راه است که چگونه ایالات متحده به پایان رسید تا با چنین آمیخته پاسخ. من بهترین من می تواند برای مریلند. در اینجا چیزی است که ما دیدم و شنیدم از واشنگتن در طول راه.

مغلوب ساختن پیشی جستن و ابتدا از سخن گفتن در مورد کوروناویروس مجموعه ای از تن برای همه چیز است که به دنبال. او در داووس سوئیس در Jan. 22 پس از آمریکا برای اولین بار تشخیص. "وجود دارد نگرانی در مورد یک بیماری همه گیر در این نقطه پرسید:" CNBC لنگر جو Kernen.

"ما آن را کاملا تحت کنترل" مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ unhesitatingly. "این یک نفر در آینده از چین و ما باید آن را تحت کنترل. این خواهد بود فقط خوب است." و خاموش رییس جمهور رفت برای بعد از هشت هفته. بقیه ماه های ژانویه و فوریه شد فلفلی با شاد یا طعنه آمیز نظرات و توییت به حداقل رساندن شیوع آن شدت و نیاز به آمریکایی ها برای انجام بسیاری از هر چیزی.

تنها چند روز پس از اولین اخراج ما رو اول ترساندن در مریلند است. یک مسافر که می خواهم در چین فرود در فرودگاه BWI با sniffles سرفه و ناراحتی ریه. مسافر آزمایش منفی, اما ما در حال حاضر تصمیم گیری در دفتر فرماندار مورد ما چگونه باید واکنش نشان می دهند هنگامی که اولین موارد مثبت وارد شدند. "آن را نمی خواهد طولانی" من مطمئن باشید تیم ما.

بنابراین بسیاری از سراسر کشور اعمال می شده است گرفته شده در آن در اوایل روز است اما نیست. در حالی که کشورهای دیگر شد مسابقه پیش رو با خوبی هماهنگ تست رژیم مغلوب ساختن پیشی جستن دولت bungled تلاش است. آزمون مورد استفاده توسط فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در اوایل مملو از اشتباهات و طاقت فرسا مقررات مانع خصوصی کشور labs. در نتیجه بهم ریختگی خواهد تاخیر توده تست برای تقریبا دو ماه و ترک این کشور تا حد زیادی در تاریکی به عنوان اپیدمی گسترش یافته است.

در ضمن به جای گوش دادن به کارشناسان بهداشت عمومی رئیس جمهور صحبت شد و به tweeting مثل یک مرد بیشتر نگران تقویت بازار سهام و یا انتخاب مجدد برنامه.

امریکا فرمانداران در زمان یک رویکرد متفاوت است. در اوایل فوریه ما فرود در واشنگتن به صورت سالانه در زمستان نشست ملی انجمن فرمانداران. به عنوان رئیس من تا به حال کار کرده و از نزدیک با کارکنان برای ماه مونتاژ دستور کار از جمله خصوصی فرمانداران-تنها توجیهی در هتل ماریوت مارکیز به آدرس رو به رشد ویروسی را انتخاب کنید. ما در آورده Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی که در حال حاضر به طور گسترده ای تحسین اما که عالی دانش و مستقیم صحبت کردن سبک نشده بود و در عین حال او یک ملی راک استار; سی دی سر رابرت Redfield; کن Cuccinelli سرپرست معاون وزیر امنیت داخلی; Jay ساقی CDC معاون مدیر برای بیماری های عفونی; و رابرت Kadlec معاون وزیر برای آمادگی و واکنش در وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

آنها به ما ضربه با مفصل ارائه و فیلتر حقیقت به عنوان به خوبی به عنوان آن شناخته شده بود ، من به یاد داشته باشید از شنیدن بسیاری از وخیم ادعا می کند: "این می تواند فاجعه بار... . مرگ و میر قابل توجهی می تواند... . خیلی بیشتر مسری تر از سارس... . تست بسیار مهم خواهد بود... . شما باید به دنبال علم - تا جایی که پاسخ دروغ است."

آن را نامطلوب بزرگ کنتراست بین کارشناسان هشدار رئیس جمهور را اخراج. نیست این مردم کاخ سفید شد, مشاوره در مورد ویروس ؟ چه ساخته شده این جلسه و حتی بیشتر سرد شد آن پاک کردن, واقعی, تن. این یک دلخراش هشدار قریب الوقوع ملی تهدید است و ما آن را در زمان به طور جدی - حداقل بیشتر از ما بود. آن را به اندازه کافی برای متقاعد کردن تقریبا تمام فرمانداران که این بیماری همه گیر بود و بدتر از اکثر مردم متوجه است.

در زمان عقب نشینی در سی های جدید انجمن فرمانداران جمهوریخواه حمایت یک شام خصوصی با رئیس جمهور. پشت صحنه قبل از من گفت: سلام به او. ما در زمان یک عکس با هم. او کاملا صمیمی حتی اگر ما می خواهم به انتقاد از یکدیگر در گذشته است. سپس او بیرون آمد و به یکی از unscripted تجمع سخنرانی که به نظر می رسید برای رفتن حداقل یک ساعت بیش از حد طولانی است. من به یاد داشته باشید او را ذکر ویروس اما او در مورد چقدر به او احترام رئیس جمهور شی جین پینگ از چین; چقدر او دوست داشت بازی گلف با دوستان خود در "شینزو," نخست وزیر آبه از ژاپن; چگونه به خوبی او همراه با دیکتاتور کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد.

سپس نامطلوب بخش: مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او واقعا نمی مانند برخورد با رئیس جمهور کره ماه از کره جنوبی. از کره جنوبی شد "وحشتناک افراد," او گفت:, و او نمی دانست که چرا ایالات متحده بوده و حفاظت از آنها را از این همه سال. "آنها نمی پرداخت ما" تهمت شکایت کرده است.

Yumi نشسته بود وجود دارد به عنوان رئیس جمهور پرتاب توهین در زادگاه خود. من می تواند به او صدمه دیده بود و ناراحت. من می دانم که او می خواست به راه رفتن. اما او آنجا نشسته مودبانه و سکوت.

بعدی, شب, شنبه, Lee Soo-hyuck کره جنوبی سفیر ایالات متحده میزبانی پذیرش در اقامتگاه رسمی برای تمام فرمانداران و همسران خود است. Yumi کار کرده بود با سفیر برای برنامه ریزی رویداد. ماه تحویل یک پیام تصویری استقبال فرمانداران و ضمن تشکر از آنها را برای کره بسیار ویژه روابط با ایالات متحده است.

در زبان کره ای با زیرنویس انگلیسی, او گفت: چگونه افتخار او از Yumi به عنوان اولین کره ای بانوی اول آمریکا در ایالات متحده است. سپس او با اشاره به من به عنوان پسر در قانون از مردم کره. آن را به معنای زیادی به ما به گوش او می گویند که هر چند آن را از چند ماه قبل از ما را به یاد بگیرند که چقدر گرما را واقعا به معنای مردم از دولت است.

در روزها و هفته های پس از آن, به عنوان coronavirus آمار مریلند ما کار می کرد دیوانه وار صدور دستور اجرایی, برگزاری, اخبار کنفرانسها تماس با دیگر فرمانداران و فدرال عفونی-بیماری کارشناسان صحبت کردن به محلی officeholders استراتژیسازی با کارکنان ارشد - و به طور مداوم مطابق با اصول بهداشتی دست ما است.

اما رئیس جمهور در همه جا بود. او قسم خورده دروغ که "هر کسی" می تواند یک آزمون حتی به عنوان همکار من فرمانداران شد و به شدت التماس برای کمک در تست. سپس به او منتقل شده از مباهات به سرزنش. "ما ارث برده یک سیستم منسوخ" از دولت اوباما, او ادعا کرد به راحتی نادیده گرفتن این واقعیت است که خود را CDC طراحی کرده بود مشکل آمریکا تست سیستم و خود غذا و دارو منتظر بود یک ماه قبل از اجازه دادن به آمریکا, بیمارستان, آزمایشگاه برای توسعه خود را تست. در مارس 25, رئیس جمهور بود به لاف زدن دوباره. "ما در حال حاضر در حال انجام آزمایش های بیشتری نسبت به کسی تا کنون" از جمله کره جنوبی که گسترده برنامه تست شد ستایش در سراسر جهان است. این بود که درست در تعداد مطلق از ما بسیار بزرگتر کشور, اما ما می خواهم آزمایش کمتری سرانه نسبت به کره ای ها بود - 1,048 آزمون در هر میلیون نفر در مقابل کره جنوبی 6,764 در هر میلیون - و البته که تنها شکل است که اهمیت. در یکی از کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی در اواخر ماه مارس مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این موضوع شده بود پرداخته است. "من شنیده ام در مورد تست برای هفته" رئیس جمهور اصرار داشت.

واقعا ؟

به عنوان برگ برنده شد ساخت این نظرات من بود درخواست تصویب خود را برای انجام مشترک تست در موسسه ملی بهداشت. من حتی به نام فرانسیس کالینز رئیس NIH به این درخواست اما او من را متوقف قبل از من می تواند. نه به استدلال می کنند اما به اعتراف: "در واقع, فرماندار," او گفت: "من خوشحالم که شما به نام به خاطر من رفتن به شما کمک می کند." در NIH ستاد او توضیح داد که مردم را تا به حال از این ظرفیت برای انجام تنها 72 آزمون در روز است. "من حتی نمی باید به اندازه کافی تست برای من ایمنی بدن به خطر بیافتد بیماران یا کارکنان من," او گفت:. او تعجب اگر من ممکن است غالب بر دانشگاه جانز هاپکینز که در حومه بیمارستان در سراسر خیابان را از NIH به انجام برخی از آزمایش برای او.

من فقط می تواند لرزش سر من در آن است. دولت فدرال - بسیار بزرگتر و بهتر-بودجه موسسه با دهها هزار نفر از دانشمندان و پزشکان در خدمات مدنی - می خواستم کمک من! فرمانداران همیشه انجام کار سخت را به تصمیم گیری های دشوار و سیاسی گرما. اما تعهد به عنوان بزرگ به عنوان یک ملی تست برنامه مورد نیاز واشنگتن به کمک. ما انتظار چیزی بیش از ثابت heckling از مردی که قرار بود رهبر ما.

مغلوب ساختن پیشی جستن به زودی disabused ما از آن انتظار. در آوریل 6, او اعلام کرد که تست نیست واشنگتن مسئولیت بعد از همه. "متحده می توانند خود را تست," او گفت:. "ما از دولت فدرال است. ما قرار نیست برای ایستادن در گوشه و کنار خیابان انجام تست."

آن را نا امید کننده انتظار در اطراف برای او. فرمانداران شد و گفت که ما در خود ما است. آن غرق شدن یا شنا کردن. و اگر من چیزی چشمگیر, ما به سادگی نمی خواهد آمد به داشتن آزمایشات به اندازه کافی در مریلند است.

خوشبختانه من تا به حال یک ویژه متحد در کنار من: Yumi هوگان.

ما می خواهم همه دیده می شود, کره جنوبی, اسپانیا در برای اولین بار توسط ویروس فتح آن با شیوع سریع برنامه های اجتماعی فاصله و تست تماس با ردیابی. Yumi تقریبا مشهور در کشور. (من به خاطر تشویق مردم انتظار در پیاده رو یک بار خارج از هتل ما در سئول: "بانوی اول! بانوی اول!") و تا به حال ماه به تازگی به نام من یک کره ای پسر در قانون ؟ شاید کره ای ها خواهد بود مایل به کمک.

روز شنبه, مارس 28 پرسیدم Yumi برای پیوستن به من در تماس با سفیر لی. ما صحبت در مورد رابطه خاص بین مریلند و کره و Yumi شخصی درخواست در کره, درخواست برای این کشور کمک کند.

که درخواست مجموعه ای در حرکت آنچه که ما به نام عملیات پایدار و دوستی و 22 روز از بررسی صلاحیت تست و مذاکره بی سابقه ای مجموعه ای از پروتکل های. ما دانشمندان و پزشکان صحبت کرد و به آنها دانشمندان و پزشکان. هشت مریلند سازمان های دولتی درگیر شدم آیا به عنوان همتایان خود در کره جنوبی. از آن زمان ده ها و ده ها تن از تماس های تلفنی شب پس از شب - گاهی اوقات به نظر می رسید مثل همه شب - کار را از طریق موانع زبان و 13 ساعت اختلاف زمان.

این تیم کمک کرد تا از طریق برش مایل از نوار قرمز اداری و ارتباط با ما به طور مستقیم با مدیران در LabGenomics یک تشخیص مولکولی شرکت. ما توضیح داد که آنچه ما در تلاش برای رسیدن به در مریلند و چگونه از جان گذشته نیاز ما بود. این LabGenomics مردم به نظر می رسید به درک.

تقلا در نهایت به اوج خود رسید در ورود آن دسته از نیم میلیون نفر انجام شد. من در نهایت می تواند یک آه امداد تنفس: ما تا به حال این ابزار حداقل به یادگیری دامنه شیوع.

من فکر کردم ما ممکن است یک تبریک کلمه از رئیس جمهور. مغلوب ساختن پیشی جستن همیشه یک طعم و مزه برای پررنگ حرکات - اما ظاهرا فقط برای پررنگ حرکات او می تواند ادعا. رئیس جمهور صرف مقدار زیر را در روز دوشنبه در کاخ سفید جلسه به من انتقاد و رد آنچه که ما انجام داده بود. "فرماندار از مریلند واقعا نمی دانند" در مورد تست تهمت بیدارم. "فرماندار مریلند می میرم به نام مایک پنس کرده اید می تواند ذخیره مقدار زیادی از پول... . من فکر نمی کنم او نیاز به رفتن به کره جنوبی. من فکر می کنم او نیاز به کمی دانش است."

رئیس جمهور نظرات آن روز به نظر می رسید به اشتباه کیت های آزمایش با آزمایش, آزمایشگاه, اما هر چه. این یک روز بزرگ برای مریلند.

پنس به نام من چند روز بعد. ما تا به حال یک بازی دوستانه و سازنده گفتگو در طیف وسیعی از موضوعات مربوط به مریلند و ملی فرمانداران انجمن. در پایان از تماس من به شوخی گفت: "این رئیس جمهور گفت که به جای کار کردن با کره جنوبی من باید فقط نام شما را به آزمون. اگر من تا به حال شناخته شده آن آسان است که من می تواند به نجات heck از بسیاری از تلاش!" او دست هایش را اما وجود ندارد بسیار دیگری می گویند.

- - -

لری هوگان توسط فرماندار مریلند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن