Oilers به جلو Draisaitl به نام به ثمر رساند قهرمان برای 2019-20 NHL فصل

نیویورک—ادمونتون رو به جلو لئون Draisaitl بود به نام برنده از هنر راس جایزه واشنگتن کاپیتان الکس Ovechkin و بو

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

نیویورک—ادمونتون رو به جلو لئون Draisaitl بود به نام برنده از هنر راس جایزه واشنگتن کاپیتان الکس Ovechkin و بوستون جناح راست دیوید Pastrnak شد نام شرکت-دریافت کنندگان موریس (موشک) ریچارد جایزه بوستون goaltenders Tuukka Rask و Jaroslav Halak ترکیب برای William M. جنینگز جایزه و برونز نیز به دست آورده و رئیس جمهور جایزه NHL پنج شنبه اعلام کرد.

با 2019-20 فصل به طور منظم بیش از NHL نام آن برندگان جوایز صرفا بر اساس آمار.

Draisaitl به پایان رسید با 110 امتیاز (43 اهداف 67 کمک) در 71 بازی 13 امتیاز جلوتر از هم تیمی و دو بار به ثمر رساند قهرمان کانر McDavid — را به تصرف خود برای اولین بار حرفه ای هنر راس جایزه به لیگ پیشرو گلزن. Draisaitl به حال لیگ-بهترین 33 چند نقطه عملکرد از جمله یک جفت حرفه ای-بالا پنج نقطه گردش.

Ovechkin و Pastrnak به پایان فصل با لیگ پیشرو 48 گل به ادعای ریچارد جایزه که سالانه به لیگ برتر گلزن. این سومین بار در یک ردیف و نهم کلی که Ovechkin ادعا کرده است جایزه. Pastrnak اولین Bruin برای برنده شدن این جایزه را از آن معرفی شده در فصل 1998-99.

Rask و Halak ترکیب برای کمک به برونز ادعای سوم جنینگز جایزه تعلق می گیرد به goaltenders که بازی برای این تیم است که اجازه کمترین اهداف است. بوستون مجاز یک لیگ پایین 174 گل در 70 بازی کمتر از Dallas آن نزدیک ترین رقیب با وجود بازی یک بازی بیشتر.

برونز همچنین در زمان خانه رئیس جمهور جایزه به عنوان تیم با بهترین کیفیت به طور منظم فصل رکورد (44-14-12).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب