Dear Abby: همسایه خلوت به خانه پس از مرد خیره کننده درخواست

عزیز ابی: من 60 سال. خانه من در گوشه ای بسیاری است. فقط در مورد هر بار که من راه رفتن یک مرد همسایه من به من خ

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

عزیز ابی: من 60 سال. خانه من در گوشه ای بسیاری است. فقط در مورد هر بار که من راه رفتن یک مرد همسایه من به من خیره میشود. او به نظر می رسد مانند یک دوره گردی.

من احساس بد برای او هنگامی که او آمد به لبه حیاط خود من از او پرسیدم از عرشه من چگونه او انجام شده بود به دلیل قرنطینه. او در پاسخ به من گفتن برای پوشیدن لباس به دلیل او می خواهد به داشتن رابطه جنسی با من! من مبهوت و رفت و برگشت به خانه. من نمی دانم او که دیوانه است. علاوه بر نادیده گرفتن او اگر چه چیزی باید بکنم ؟ — شوکه همسایه در کنتیکت

عزیز همسایه: به دلیل این بود که در یک زمان وقوع آن را ممکن است همسایه شما ممکن است شده اند "تحت تاثیر" یا چالش های بهداشت روانی و یا یک تماس از زوال عقل است. از حالا به چشم پوشی از او او و اجتناب از هشدار دادن به دیگر زنان در محله مورد آنچه اتفاق افتاده است. اگر من یکی از آنها را من می خواهم به دانستن است.

دیگر از آن وجود ندارد بسیار شما می توانید انجام دهید مگر اینکه رفتار او ميگيرد و او تبدیل به یک مزاحم. در این مورد, شما ممکن است بخواهید برای رفتن آنلاین به ملی جنسیت مجرم رجیستری فقط به مطمئن شوید که همسایه خود است نه یک مجرم جنسی ثبت شده. سپس آن را هم به فایل گزارش پلیس.

DEAR ABBY: وقتی که با دیدن یک درمانگر یک گزینه نیست, من پیدا کرده اند به نوشتن می تواند مفید باشد. ارزان مارپیچی محدود مدرسه نوت بوک با این نسخهها کار بزرگ است. ایده این است برای نوشتن حداقل یک صفحه کامل هر روز.

برخی روزها همه می توانم بگویم این است که "من نمی خواهم به نوشتن" اما من را پر کنید که صفحه به طوری که تعهد ملاقات کرده است. اما روز دیگر من می توانم پور قلب من خالی کردن چیزهایی است که در حال صدمه زدن به من ابراز خشم, خشم نا امیدی ها و آرزوهای. گاهی اوقات در حالی که من منتظر این افکار به آمدن یک بینش یا حل خواهد شد در حال حاضر خود را.

چون من ترس از افکار من در بر داشت و خواندن توسط شخص دیگری من نابود کردن هر صفحه پس از آن نوشته شده است. نام می تواند مبدل. عمل ساده گرفتن آن افکار را از سر من و بر روی کاغذ کمک می کند تا به از بین بردن استرس فوق العاده. فقط فکر من می خواهم به اشتراک گذاری با شما. — نوشتن آن را در شرق

عزیز نوشتن: نوشتن و یا روزنامه نگاری است که یک راه بسیار موثر برای سازماندهی افکار و پاکسازی احساسات منفی است. من خوشحالم که شما آن پیشنهاد را به دلیل من فکر می کنم این ممکن است کمک به برخی از خوانندگان من. با تشکر از شما!

عزیز ابی: من بچهداری من برادرزاده و خواهرزاده. در حالی که ما در حال خرید مواد غذایی و ما را وادار به پرداخت آنها بخواهید برای آب نبات و یا تراشه های. اگر من به آنها بگویید که آن را معمولا به این دلیل که آنها در حال حاضر درمان آن را بیش از حد نزدیک به یک وعده غذایی و یا شاید به این دلیل که آنها بدرفتاری.

چه کار کنم که فرد پشت سر من ارائه می دهد به خرید آن آنها است ؟ من می دانم که آنها فرض کنیم من قبول نکردم چون من پول را ندارد و آنها در تلاش هستند تا مفید باشد. گفت: "نه متشکرم" فقط ناراحتی کودک زمانی که او یا او می داند که کسی که می خواستم برای خرید آنها را درمان. هر گونه ایده ها ؟ — به هیچ وجه بدون در گرجستان

عزیز هیچ وجه هیچ: به جای فقط گفت: "نه متشکرم" به فرد ساخت ارائه توضیح دلیل برای امتناع خود را به عنوان شما آن را توضیح داد به من. که راه را به خوبی به معنی غریبه می داند که شما در حال از وجوه خود را برادرزاده و خواهرزاده شنیدن دلیل نیز هست.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب