مینیاپولیس اعضای شورای تعهد متفکر پلیس وصله پینه کردن

مینیاپولیس — اعضای شورای شهر مینیاپولیس در حال حمایت از یک رویکرد اندیشمندانه به پیشنهاد خود را برای از بین بر

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

مینیاپولیس — اعضای شورای شهر مینیاپولیس در حال حمایت از یک رویکرد اندیشمندانه به پیشنهاد خود را برای از بین بردن پلیس پس از قتل جورج فلوید.

اعضای شورا به دنبال یکشنبه برای اطمینان بخشیدن به مینیاپولیس منشور کمیسیون با برخی از کمیسیون ابراز نگرانی می کند که شورای عجله به فشار از طریق این پیشنهاد پس از رای دهندگان می توانید تصمیم بگیرید که آن را در انتخابات ماه نوامبر.

این پیشنهاد را به از بین بردن مینیاپولیس اداره پلیس و جایگزین کردن آن با یک جدید آژانس, وزارت امنیت جامعه و پیشگیری از خشونت. این کمیسیون نیاز به ثبت نام در این سوال توسط Aug. 21 برای آن می شود ممکن است به انتخابات ماه نوامبر.

عضو شورای الندرا کانو گفت: منشور کمیسیون است که این شورا در تلاش است تا اصلاحات در اداره پلیس برای پنج سال گذشته و او همه را دیدم که کار "پایین کشیدن" وقتی که فلوید یک دست به دستبند, سیاه, درگذشت مارس 25 بعد از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در برابر فلوید گردن برای نزدیک به هشت دقیقه است. فلوید مرگ موجب تظاهرات در سراسر جهان است.

کمیسر Andrea Rubenstein پرسید که چگونه این شورا خواهد آدرس ترس مردم است که این روند با عجله و فاقد جزئیات و برنامه ریزی است.

"چیزی که ما در واقع توصیف بسیار بیشتر planful و عمدی روند از اغلب به تصویر کشیده شده است" پاسخ عضو شورای استیو فلچر یک نویسنده پیشنهاد. او گفت: شورای کارکنان باید دوباره جولای 24 با یک برنامه ریزی برای مشارکت عمومی در این پیشنهاد است.

عضو شورای ارمیا الیسون گفت: پیشنهاد منشور اصلاح خواهد "اجازه می دهد تا ما را به reimagine امنیت عمومی به طور کامل" و "تغییر فرهنگ عمومی و ایمنی" توسط deemphasizing "استفاده از نیروی مسلح به عنوان یک پاسخ برای هر وضعیت است."

کمیسر Dan Cohen گفت: منشور کمیسیون باید از شنیدن این رتبه پلیس-و-فایل و نماینده اتحادیه. اصلاح خواهد هنوز هم اجازه می دهد برای مسلح افسر پلیس را به عنوان بخشی از یک بخش از مجوز افسران صلح که در پاسخ به این بخش جدید را به مدیر.

"من فکر نمی کنم این باید قاب به عنوان یک ضد پلیس ابتکار" کانو گفت. او گفت: ماموران پلیس خوش آمدید به این گفتگو.

15-عضو کمیسیون برگزار خواهد شد دو جلسات عمومی در متمم قانون اساسی از جمله یکی در ژوئیه 15.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب