یکی دیگر از 1.5 میلیون آمریکایی فایل بیکاری - سه شنبه, 11 Jun 2020 PST

واشنگتن – یکی دیگر از 1.5 میلیون نفر اعمال شده برای بیمه بیکاری برای اولین بار در هفته گذشته اضافه کردن به ده

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

واشنگتن – یکی دیگر از 1.5 میلیون نفر اعمال شده برای بیمه بیکاری برای اولین بار در هفته گذشته اضافه کردن به ده ها میلیون نفر که برای اعمال مزایای پس از همه گیر شروع و ادامه یک ماه به طول روند رو به پایین در ادعاهای اولیه.

اعداد به دنبال مزایای بیکاری باقی مانده اند در طول تاریخ در سطح بالا برای 12 هفته پس از coronavirus همه گیر در زمان برگزاری در ماه مارس اخلال جهانی زنجیره تامین و سازندگان: کسب و کار برای ماه می باشد.

تعداد گیگ و قبلا خود اشتغالی از کارگران که هم کاربردی برای مزایای بیکاری به تازگی در دسترس به آنها را تحت گسترش برنامه فدرال رفت تا به 705,000 از 620,000 هفته قبل با توجه به وزارت کار.

تعداد افراد دریافت مزایای لبه پایین به 20.9 میلیون دلار از یک تجدید نظر 21.3 میلیون نفر قبلی هفته متناوب تلفات در نیروی کار. بیش از 44 میلیون نفر باید کاربردی برای مزایای بیکاری در این بیماری همه گیر -- در حدود 29 درصد از نیروی کار است.

"برخی ممکن است بازگشت به کار" گفت: یوسف Brusuelas اقتصاددان ارشد در RSM یک شرکت حسابداری شبکه. "اما این خیره کننده شماره با این وجود."

اضافه کردن اعداد به پیچیده چشم انداز اقتصادی ایالات متحده سیاستگذاران صورت به آنها فشار برای بازگشایی, برای کسب و کار در حالی که همچنین جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است مورد ستایش قرار داد در این نشانه هایی است که اقتصاد ممکن است در حال حاضر آمار پایین – نرخ بیکاری کاهش یافته و در ماه مه تعجب آور بسیاری از اقتصاددانان به عنوان نشانه ای از بهبود شکل گرفتن است. اما رسمی نرخ بیکاری همچنان بالاتر در هر زمان پس از رکود بزرگ.

در ضمن جمع آوری داده ها خطا افشا شده توسط اداره آمار نیروی کار کمک کرده به نرخ بیکاری رسمی ثبت نام کمتر از آنچه که باید باشد BLS گفته است.

برخی از مشاغل به خصوص در رستوران, خرده فروشی, و در بخش خدمات هستند تندرست به عنوان اقتصادهای محلی بازگشایی, اما وجود دارد نگرانی در مورد موج دوم اخراج. روز چهارشنبه فدرال رزرو صندلی هیئت مدیره جروم پاول هشدار داد که برخی از مشاغل از دست رفته را به راحتی یا در همه.

"استخدام و به نظر می رسد چیدن اما بسیار کمتر از آنچه نیازهای بازار کار برای قوی بازیابی" نیک پناهگاه یک اقتصاددان در واقع در بیانیه ای گفت:.

هر چند 1.5 میلیون ادعا می کند که در میان بالاترین تعداد کسانی که به دنبال مزایای بیکاری پس از همه گیر برای اولین بار شروع به تاثیر اقتصاد آمریکا در اواسط ماه مارس آن را هنوز هم بیش از دو برابر قبل از همه گیر رکورد 695,000 از سال 1982 است.

"ما شاهد عوارض ویرانگر در زندگی و از دست رفته اقتصادی خروجی از covid همه گیر" گفت: علامت Hamrick یک اقتصاددان در Bankrate. "بالا ادعا می کند یک یادآوری است که این دو طرفه بحران است که هنوز هم بسیار با ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن