گرفتن در ورزش: وقتی که می آید به روز پدر و لحظات ورزشی, حتی آنهایی که به نظر می رسید از انواع در زمان به نوبه خود ارزشمند بعد از آن - Sun, 21 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • هر چند به نظر نمی رسد مانند آن را برای کسانی از ما که علامت با ورزش گرا تقویم آن است که روز پد

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

گرفتن در ورزش • هر چند به نظر نمی رسد مانند آن را برای کسانی از ما که علامت با ورزش گرا تقویم آن است که روز پدر. که باعث می شود آن را اجباری ما reminisce در مورد پدر ما مربوط به لحظات. این مسهل است ،

•••••••

• هیچ کس کامل است پدر. بگذارید تکرار کنم که. هیچ کس. است. A. Perfect. پدر. اما ما چه کسی ما را و ما که هستیم.

من به اشتراک گذاشته ام و بیش از اندازه پدر و پسر لحظه در این فضا در طول سال اما بیشتر آنها حول من به عنوان پسر. زمان خوب است. از آن گذشته زمان به تغییر چرخ دنده ها و توصیف برخی از لحظات به یاد ماندنی از طرف دیگر از شیشه به دنبال.

شما می دانید منظورم چیست. زمانی که من در نقش پدر است. اوه پسر بچه, اجازه دهید من به شما بگویم. برخی از آنها نمی خواهید برای به دست آوردن من هر مجسمه. اگر آنها پلاک در پایه باید به عنوان خوانده شده چیزی شبیه به "بهترین سعی خود را" و ترک آن را در آن. من می دانستم که من که قرار بود به مشکل به عنوان یک ورزشی-محبت پدر و مادر هنگامی که بزرگتر من بود و کمتر از یک سال. نگه داشتن او را در آغوش گرفتن او را به سقوط در خواب به من به تماشای یک بازی بسکتبال آسان بود. اما نگه داشتن او را در خواب هنگامی که هر چند ثانیه چیزی اتفاق افتاده است بر روی صفحه نمایش ساخته شده است که من می خواهم به پرتاب خود را binky یا پتو بود که ترفند. معمولا زمان برگزاری Ty به پایان رسید زمانی که من می خواهم منفجر شدن در چیزی او را از خواب بیدار با یک شروع و فواره – تمام انواع مختلف – شروع می شود.

"ببخشید عسل او را بیدار برای برخی از دلیل. و می خواهد مادرش. هیچ, من هیچ نظری ندارم که چرا."

که می شود گفت در اینجا پنج ورزش های مربوط به مناسبت ها در طول سال زمانی که من بسیار افتخار می کنم به تایلر و پدر جک:

5. مارینر,بازی, Kingdome عصر: من به اشتراک گذاشته ام ، ما یک سنت خانوادگی در بازی بیس بال. هر یک از ما بر میدارد یک بازیکن در M صف. در صورتی که بازیکن در بازدید از یک خانه اجرا در عضو خانواده است که او را در استخر برنده سوغات. جک که جوانترین همیشه اولین انتخاب. معلوم است او فکر ادگار و تینو مارتینز برادران برگزار شد. (نمی دانم که برجسته واقع تا همین اواخر.) بنابراین او را انتخاب کنید یک جوان, Tino. تایلر در این روز در زمان ادگار. که ناشی از برخی از سردرگمی است. ادگار مارتینز ضربه اجرا خانه. همه جک شنیده بود "مارتینز." او فکر کرد که او برنده شده بود. او منفجر شد و با شادی. زمانی که برادر خود را به اطلاع او در غیر این صورت فواره – تنها یک نوع فوران. پدر و برخورد با آن را تنها راه او می دانست چگونه. با خرید هر دو سوغاتی. جزایر مانند پدر و مادر مناسب است ؟

4. American Legion بازی, Colfax: برای این روز در نظر بگیرید من خودم خوشا به زمان مربی بچه ها من خاموش-و-در. حتی با مشکلات اخلاقی ناشی از آن را (پایین را ببینید) از زمان به زمان. این نبود یکی از آن زمان است. تایلر در حال بازی برای فلک بالا لژیون تیم. من یک دستیار مربی با مسئولیت مربیگری پایه سوم. تایلر بود سریع نیست. در واقع نام خود را می تواند در خدمت به عنوان antonym سریع. اما در اینجا او در اواخر کراوات بازی در پایه دوم با دو outs. و خود پایه سوم مربی یادآوری او را به پیدا کردن outfielders را دو از سرب خوبی ثانویه پیش بینی توپ در خاک. ممکنه در حالت دوم اتفاق افتاده است. و توپ پرید گذشته جالب توجه است. تایلر در زمان خاموش برای سوم. گیر نمی تواند پیدا کردن توپ – Colfax backstop شد Safeco میدان بزرگ و تایلر شد در حال اجرا به همان سرعتی که او می تواند. جهنم با آن مربی پایه سوم فکر کردم فقط نگه داشتن او را به رفتن. تایلر هرگز متوقف شد. گیر هرگز پیدا کردم توپ. پسر من با وجود اینکه نفرین با پدر خود چرخ را به ثمر رساند نهایی برنده-اجرا. سر مربی جو Everson بیان مى تواند به این روز است. به صداقت, من هم دارم

3. گلف مونتانا: گرفتن جک ایالتی مونتانا به شروع دانشگاه سخت بود در کیم و I. لانه خالی و تمام. بنابراین ما ساخته شده آن را یک امر خانوادگی. تایلر برچسب گذاشته شده توسط همراه, کشیدن خود را از باشگاه گلف. در راه خانه از Bozeman, ما متوقف در آناکوندا و بازی جک نیکلاس' پیر آثار گلف. آن را تقریبا خالی بود. کیم سوار در سبد خرید و تایلر و من در زمان تبدیل به راه رفتن. آن را شاعرانه روز. دلیل چرا ؟ زباله صحبت کردن درباره ابعاد حماسی. آنچه شما تعجب ؟ البته ما سطل زباله صحبت کردیم. که بخشی از گلف, درست است ؟ وارد شدن به هر یک از دیگر سران? با وجود آشکار برتری در این راستا تایلر هنوز لگد زدن لب به لب من. تا زمانی که ما وارد 13th, سوراخ. همتراز 3, بازی برخی از 180 متری یا بیشتر. من ضربه اول است. از جیبش یک 5-چوب و با هدف به سمت چپ دور از آب به خوبی به سمت راست و حک سخت محو بر روی سبز. "نمی آوردن آب به بازی" من گفت:, و یا چیزی شبیه به آن به عنوان تایلر بود هل دادن یک توپ را روی گوه به داخل زمین. او نگاه کرد خندید و گفت: "آب ؟ هیچ شانس." البته خود 6-آهن رفت و مرده راست و فرود اواسط دریاچه جایی. نگاه او به من با من باشد همیشه.

2. بسکتبال بازی تعقیب مدرسه: من افتخار می کنم از این یکی. آن است که احتمالا حداقل-ورزش مورد علاقه حافظه تا کنون. اما آن را نیز به عنوان یک سنگ محک بین خودم و بزرگتر من. او در کلاس هشتم. او AAU تیم واقعا خوب بود. من افتخار می کنم به پسران' مربی. ما در حال بازی یک بازی لیگ آمد و در برابر مید گروه به رهبری آدم Morrison. این هسته از آنچه که تبدیل به پلنگ' دولت دونده تا تیم چهار سال بعد. آنها شکست نخورده. تایلر سوار به سبد اواسط بازی و پایین آمد کسی مچ پا. او دریافت نمی کند ، من بیرون آمد او را دیدم نوشتن در درد و همین سوال پرسیده مربیان خواسته اند پس از دوران روم باستان: "شما می توانید بازی؟" او نمی دانست. ما به او کمک کرد تا به نیمکت ساخته شده زیر و motioned به دوستان ما تام کلیفت لطفا به پایین آمده و در Ty مچ پا. او ضبط آن را به بالا و به من گفت که او فکر نمی کنم او باید بازی کند. چه ؟ او یکی از بهترین بازیکنان است. من راه می رفت پایین نیمکت روشن ساخته است افکار من در مورد این موضوع تایلر grimaced و گفت: او را امتحان کنید. من او را در. او به سختی می تواند حرکت می کند. او مربی نیست خوشحال است. یا پدر او بود. من مطمئن هستم که زمانی که من کشیده او به من گفت: چیزی روزنوشت یا به او داد که "من" نگاه کنید. معمولی. بعد از بازی که ما اتفاق افتاده است را به نفع خود بدون ما بهترین تیراندازی گارد تایلر مادر او را برای یک X-ray. بله آن شکسته شد. بد. دکتر به او گفت تایلر خوش شانس بود. نوار کار خیلی خوب بود, آن را در خدمت خواهم بازیگران. بدون آن او را مجبور به عمل جراحی است. آن را به عنوان او را برای هفته. من می دانم که این درست است. اگر همان آسیب اتفاق افتاده بود به هر بچه دیگر در تیم ما من هرگز او را در بازی. هرگز. اما خود من ، چرا در همه است که مقدس است من آن را انجام دهد ؟ ما هرگز می دانم. اما من نمی دانم هر زمان که ما نیاز به یک خنده تایلر یا من به آن اشاره کرد. چه ادم سفیه و احمق بودم. این یک درس من مدل برای فرزندان من بارها و بارها در طول سال است.

1. بیس بال سفر زمان های مختلف و مکان: کیم و من به یک Mariners فصل-بلیط گروه زمانی که پسران جوان بودند. یک آخر هفته یا دو سال و یک هفته در تابستان صرف در سمت غرب, تماشای بازی و انجام توریستی چیز است. بلیط در Safeco بزرگ بودند و سخت پایین سمت چپ-میدان خط پنج ردیف بالا دست عمل بیاد. بخشی از آنچه که ادگار مغازه خواربار یا مشروب فروشی امروز. من به یاد داشته باشید بسیاری از ساعت نشسته تماشای پسران سعی کنید برای گرفتن یک پنبه حلاجی تمرین های صفحه اصلی اجرا کنید. من می خوردن بادام زمینی, آیا زمان " پازل جدول کلمات متقاطع و تشکر از خداوند برای همه او به من داده بود. من از دست آن روزها. اما این بهترین بخش از سفر. نوچ. شب در هتل. کسانی که بهترین بودند. پسران شنا. خوردن شام. مبارزه با به عنوان برادران انجام دهد. افراطی. ما تا به حال یک مراسم هر چند که همیشه حل و فصل آنها را و آنها را به خواب. من می خواهم بگویم داستان. برخی تا حدی درست است برخی به طور کامل کشیده از هوا نازک. غول مثل حلزون حرکت کردن از Clallam County مورد علاقه خود را. آن بود که اساسا طرح هر '50s, علمی تخیلی, فیلم من به عنوان یک بچه با تابش تبه کار اصلی اما داستان جدید بود به آنها. قرار داده و آنها را به خواب. آن زمان من به یاد داشته باشید. این بار آرام پس از یک روز پر از سر و صدا. که زمانی که من واقعا احساس مانند یک پدر است. افتخار پدر است. هنوز هم احساس می کنید که راه. همیشه خواهد شد.

•••

WSU: سابق ایالت واشنگتن ستاره کلی تامپسون شده است تمرین در قدرت کامل به تازگی. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی جدیدترین عضو واشنگتن کارفرمایی سپاه می تواند منتقل به یک مدرسه که در آن جای خود را به عنوان یک استارت تضمین شده بود. کوین تامسون نیست. چرا که نه ؟ ... کلرادو است اضافه شدن یک دستیار مربی فوتبال با یک خوبی شناخته شده با نام آخرین. ... صحبت از فوتبال را با بازی در پاییز ؟ ... دانشگاه UCLA بازیکنان برای بازگشت به دانشگاه. ... اورگان اضافه شده است یکی دیگر از بسکتبال انتقال. این اردک' راه است. ... USC به بازسازی فهرستی از آن دوباره. این تروجان ها' راه به عنوان به خوبی.

Gonzaga: علامت چند آینده بخشی از این کالج بسکتبال, پرسش و پاسخ, قطعه در ورزشی.

آیداهو: این را نمی خواهد خود را معمول سقوط فوتبال کالج فصل بدون توجه به آنچه. به عنوان پیتر Harriman به ما می گوید بهار و تابستان بوده است چیزی نزدیک به نرمال پس چگونه کسی انتظار سقوط می شود متفاوت است ؟ پل Petrino قطعا نیست. ... مهم نیست که چقدر در این سال پخش کردن, کارفرمایی, Colton ریچاردسون نمی توان بخشی از آن را. او را نشسته در خارج از فصل.

Preps: مطمئن نیست که ما تا به حال یک دبستان مربوط eSports قطعه قبل از. اما ما امروز. آن را از دن تامپسون و آن را با داستان Gonzaga دبستان گراد جیک سیمپسون قبل از پرداختن به آینده eSports برای مدارس.

گلف: جیم Meehan گلف ستون این هفته به ما طول می کشد در یک سواری سریع در اطراف محلی ، بله, آن را در مورد اسکوتر برقی شما می توانید استفاده به عنوان سبد این روز است. من فقط می توانید تصور خودم بازی به عنوان یک 87-سال-پیرمرد درایو توسط یک. من را تکان مشت من می گویند "رفو شما جهنم فرشتگان" و بازی در. ... این هفته PGA مسابقات در هیلتن هد آمده است با برخی از تجربیات منحصر به فرد. ... هیچ متحده باز دور نهایی امروز. که با خراب من سر ورزش-تقویم-دانا است. پنج سال پیش در این مسابقات که در شمال غربی اقیانوس آرام.

Mariners: امروز روز کامل برای یک فیلم مستند در کن Griffey جونیور برای اولین MLB کانال. خود را در روابط با پدر خود به خوبی مستند شده است. اما ما ژن Warnick سهام یک کراوات با Griffey امروز که همچنین مناسب برای روز پدر. ما اول از سمت راست میدان ستون از سال است. ... مستند است و این موضوع لری سنگ ستون امروز.

اسب مسابقه: این یک سورئال بلمونت سهام دیروز به عنوان Tiz قانون برنده به آسانی در مقابل هیچ جمعیت و همراه با کمی به هیچ سر و صدا.

•••

• اگر شما تا به حال اجرا به یکی از فرزندان من فقط به این می گویند یک ترکیب کلمه. Preserv-یک سینی. آنها را به سینه تا خنده. داستان پشت آن یکی من هرگز های اینجا. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب