محلی: Gonzaga تنیس ارشد کتی بعد نام 2020 #WCCRepresent برنده - Sun, 21 Jun 2020 PST

کتی بعد تاثیر ساخته شده در سواحل غرب کنفرانس. و این کنفرانس به پاداش Gonzaga تنیس ارشد نامگذاری او آن سال 2020

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

کتی بعد تاثیر ساخته شده در سواحل غرب کنفرانس. و این کنفرانس به پاداش Gonzaga تنیس ارشد نامگذاری او آن سال 2020 #WCCRepresent برنده است.

کنفرانس ورزشکاری کمپین از سال 2009 به رسمیت می شناسد تلاش های افراد و یا تیم که بهترین نماینده هشتگ ابتکار عمل را به تشویق ورزشکاری و افزایش دانش آموز-ورزشکار تجربه.

برنده انتخاب شده است توسط این لیگ 10, دانشجو, ورزشی, شورای مشورتی گروه.

WCC انتشار اعلام روز جایزه می خواند:

"به عنوان Gonzaga, بهداشت و سلامتی, شرکت, صندلی, روز, شد, شناخته شده برای نشان دادن استثنایی و شجاعت و خونسردی و رهبری هنگامی که مواجه با بهداشت مبارزه با لنفوم غیر هوچکین.

"با وجود بی پایان او در دادگاه رقابتی حرفه ای روز باقی مانده اختصاص داده شده به کمک به کل Gonzaga, دانش آموز-ورزشکار جمعیت دسترسی به برنامه های سلامتی. یک بار COVID-19 زده بعد سازمان SAAC منابع برای تولید یک ویدئو در حمایت از کسانی که در خط مقدم مبارزه است."

یک بین دانشکده انجمن تنیس محقق ورزشکار از لیک اسوگو اورگان بعد بازی هم تک و دونفره.

در ارشد ادای احترام در گنزگا ورزشی, سایت روز به نقل از بخشی عنوان کرد و گفت "وجود دارد بسیاری از چیزهایی هستند که من می خواهم به انجام و مبتلا به سرطان تغییر کرده است" تعداد زیادی از آن. او گفت که او می ماند اختصاص داده شده اما به نسبت درآمد یک مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی.

تنیس زنان سر مربی DJ Gurule گفت: در بخش در همان ادای احترام در حالی که با توجه به سال گذشته شده است به چالش کشیدن برای روز "او توسعه نه تنها به عنوان یک بازیکن بلکه به عنوان یک رهبر و هم تیمی حیرت انگیز بوده است. او کمک به ما برنامه روشن و خاموش دادگاه. من به طور مداوم در زده او پشتکار و نگرش مثبت است."

بسکتبال

واشنگتن زنان دانشیار سر مربی لوری Koehnیکی از پرکار ترین بورس در NCAA بسکتبال زنان, تاریخ, خواهد بود همچنین به دانشگاه ایالتی کانزاس ورزشی سالن از شهرت در سپتامبر. 4.

Koehn که بازی برای Wildcats از 2001-05 هنوز هم نگه می دارد بزرگ-12 کنفرانس سوابق اکثر 3-نقطه اهداف رشته در یک کار حرفه ای (392) و حرفه ای و رایگان در پرتاب درصد (87.7%). او کار حرفه ای 3-نقطه مجموع یک NCAA رکورد برای نزدیک به یک دهه و هنوز هم در رتبه شماره 10 و رتبه پنجم در ایالت کانزاس تمام وقت به ثمر رساند لیست با 1,733 حرفه ای امتیاز.

بومی نیوتن کانزاس پذیرفته به کانزاس Sports Hall of Fame در سال 2018 شد همه بزرگ 12 سه بار و دو بار علمی همه آمریکایی. او تا به حال هشت سال کار حرفه ای در WNBA و خارج از کشور.

در K-دولت Koehn بازی در دو زمان اعضای WSU زنان کارکنان. خانمها بالغ, سر مربی Kamie Ethridge شد یک دستیار وجود دارد و WSU مدیر از بازیکن های شخصی Deb پترسون شد سر مربی Wildcats.

کالج, صحنه

وفات دانشگاه کونکوردیا در پورتلند که بسته درهای خود را در پایان ترم بهار پس از 115 سال سمت چپ ورزشکاران در 15 برنامه تکاپوی خود ادامه دهند دانشگاهی مشاغل از جمله یک و نیم دوجین سابق بیشتر اسپوکن لیگ standouts.

تمام شش باید hitched سوار در جای دیگر به پیوستن به برنامه های از این بخش من Pac-12 به بخش سوم کنفرانس غرب با دو باقی مانده در بخش دوم, شمال ورزشی, کنفرانس قرار دارد که کنکوردیا شش سال گذشته.

دری Ames, GSL دفاعی MVP و 4A تمام دولت گذشته دو فصل در دره مرکزی برنامه ریزی شده بود در شروع زندگی حرفه ای خود را در پورتلند این سقوط بازی در کنار خواهرش مگی ایمزپیشین CV ستاره.

"من فوق العاده هیجان زده" دری گفت: از چشم انداز. "من عاشق مربیان و آن را یک فرصت برای بازی با خواهر و دوباره."

اما زمانی که درب بسته یک دری به حال او دیدنی از دوران کودکی به طور ناگهانی باز می شود.

"من تا به حال رویای رفتن به دانشگاه واشنگتن است. پدر من بازی فوتبال وجود دارد و من پدربزرگ رفت وجود دارد. ما خونریزی بنفش" او گفت:.

اما "فوتبال کارکنان علاقه مند نبود در من," او گفت:.

در مورد زمان کنکوردیا اعلام کرد که توقف عملیات واشنگتن تا به حال عمده فوتبال تغییر از جمله استخدام نیکول ون دایک به عنوان سر مربی.

"من یک تماس از مربی" دری گفت. "او علاقه مند شد. او می خواست به من می آیند."

بنابراین به سیاتل Dorie رفت برای بازدید و این سقوط او را ثبت نام به عنوان دانشجوی سال اول و بازی فوتبال.

و در حال حاضر او می گوید: دوباره "من فوق العاده هیجان زده! از آن جایی که من همیشه می خواستم برای رفتن."

مگی و در عین حال می خواهد سر به ضربه شارپی به عنوان یک دانشجوی سال دوم.

"آن را به صفحه اصلی," او گفت: همچنین اشاره کرد و گفت: "آنها خوب آموزش و پرورش ابتدایی برنامه و این چیزی است که من می خواهم برای رسیدن به, و من می دانم که چند تا از بازیکنان در تیم است."

او تا به حال یک هدف و دو کمک در کنکوردیا شروع چهار نفر از 16 مسابقات که در آن او به عنوان یک دانشجوی سال اول و تدوین 731 دقیقه است.

ایمز (ames)' هم تیمی در کنکوردیا و همچنین سابق CV هم تیمی Kailyn LaBrosseباقی خواهد ماند در GNAC و بازی در شمال غربی ناصری. از جلو/مدافع یک زمان چهار تیم اول همه-GSL انتخاب و 4A همه-دولت به عنوان یک ارشد آغاز شده و تمام 18 مسابقات در کنکوردیا به عنوان یک دانشجوی سال اول و 1,348 دقیقه رتبه شماره 4 در این تیم است.

یکی دیگر از CV, محصول, Mady Simmelinkبه دست آورده است که 12 تیم اول دانشگاه یا دانشکده نامه برای خرس را به چیکو به عنوان یک دانشجوی سال دوم به بازی بسکتبال است. او شروع 14 از 21 بازی او به عنوان یک دانشجوی سال اول در کنکوردیا در فصل گذشته به طور متوسط 3.3 ppg و 2.0 rpg.

او خواهد پیوست در PLU توسط junior امیلی Zinkکه بازی دو فصل والیبال در کنکوردیا. گذارنده از Gonzaga دبستان بود که 4A همه امور خارجه و تیم اول همه-GSL به عنوان یک ارشد به طور متوسط 3.91 کمک و 1.55 حفاری در 58 مجموعه در فصل گذشته.

او کنکوردیا والیبال هم تیمی سابق فلک ستاره Carly Coxباقی خواهد ماند در GNAC و بازی در غرب اورگان است. به عنوان یک دانشجوی سال اول در کنکوردیا این متخصص دفاعی/libero بازی 23 مجموعه در نه منطبق با 33 حفاری.

• شرق واشنگتن فرود آمد سه بازیکن و آیداهو در دو قهرمان ورزشی پیش فصل همه آسمان بزرگ کنفرانس تیم فوتبال.

کارفرمایی اریک Barriere و offensive lineman تریستان تیلورهر دو از سالمندان و تاریخ linebacker کریس Ojoh نمایندگی شرقی. Barriere انتخاب شده و به تیم دوم و Ojoh سوم در قهرمان مسابقات فوتبال زیربخش پیش فصل همه تیم امریکا.

آیداهو قرار می گیرد linebackers مسیحی Ellissارشد و تاریخ و تره واکر قهرمان فصل تمام آسمان بزرگ تیم است.

ژاک استاکر از اسپوکن است که در میان پنج Gonzaga مردان به نام من بخش Srixon/کلیولند گلف همه-آمریکا دانشمندان با درجه نقطه به طور متوسط 3.2 یا بالاتر و سکته مغزی به طور متوسط از 76.0 و یا تحت.

استاکر دانشجوی سال دوم از دره مرکزی و کالج ها از Spokane بود 3.70 معدل و سکته مغزی به طور متوسط از 73.64.

او پیوست ارشد نیک نولان (3.42, 74.38) به دست آورده است که این جایزه برای دومین سال متوالی و نوجوانان متی Ruel (3.64, 72.43), هولدن Backes (3.90, 73.80) و چارلی Magruder (3.47, 74.63).

الیزابت هورنریک چیکو دوم از تن. Spokane, دریافت 2020 دانشگاهی مربیان قایقرانی انجمن بخش سوم محقق ورزشکار جایزه با یک معدل از 3.50 یا بالاتر.

• پنج شرقی واشنگتن دانشجو-ورزشکاران دریافت ویژه ای از افتخارات علمی خود را در بخش مجازی 2019-20 شروع مراسم در اوایل این ماه.

دانشکده کسب و کار اعطا فرانسیس B. هیوستن مدال در دو و میدانی standout مدیسون Doepker و به رسمیت شناخته شده با افتخارات علمی تمام-امریکا بازیکن بسکتبال ماسون Peatling.

دانشکده علوم بهداشت و سلامت عمومی مفتخر سه عقاب. بازیکن تنیس مارتا Heinen به رسمیت شناخته شد به عنوان برجسته ارشد در تفریح و گردشگری بخش مدیریت; و میدانی رقیب Dominque ساقی از لوئیس و کلارک به دست آورده همان افتخار از سلامت جسمی و علم و فوتبال بازیکن M'Kenna هیز بود به نام به بهداشت دهان و دندان در جامعه افتخار.

بیست و فارغ التحصیل از سالمندان دریافت هیوستن مدالیون با نام سابق استاد زبان انگلیسی و EWU بانی خیر برای برتری در دانشگاهیان رهبری و خدمات. Doepker که موفق به دریافت مدرک در حرفه حسابداری بود و سه بار تمام آسمان مجری در پرتاب نیزه و چکش بود و چهار بار در آسمان بزرگ همه-علمی هر دو در داخل خانه و خارج از منزل.

گلف

تام Carstens به ثمر رساند یک سوراخ در یک در 180 حیاط 14th, سوراخ در نهر در Qualchan گلف در روز شنبه با 8-آهن.

دن کافمن به ثمر رساند یک سوراخ در یک در 155-حیاط هشتم سوراخ در اسمرلدا گلف با 5 چوب.

دبیرستان صحنه

2020 واشنگتن Interscholastic فعالیت های کانون مربیان مدرسه رفتن مجازی.

پنج روز از کنفرانس های ویدئویی زنده جولای 20-24 خواهد شد شامل 24 سالانه مدرسه و تحقق WIAA مربیان استانداردهای مورد نیاز برای سه سال. به 40 دلار هزینه خواهد شد و همچنین ارائه دسترسی به تمام جلسات بر روی تقاضا از طریق سپتامبر. 18. هزینه افزایش به 50 دلار پس از ماه جولای 19.

این WIAA انتشار تبلیغ بیش از 15 زندگی می کنند ارائه خواهد شد که دیدار با مربیان استانداردهای مورد نیاز برای ادامه تحصیل در پزشکی جنبه حقوقی و جنبه های روانی/اجتماعی پایه. به دلیل COVID-19 محدودیت وجود خواهد داشت هیچ آموزش عملی.

برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله برنامه لیست سخنرانان و ثبت نام بازدید wiaa.com/subcontent.aspx?SecID=367.

هاکی

دو اسپوکن ستاد جلو غربی هاکی لیگ به ثمر رساند قهرمان و بازیکن سال آدم بکمن و مرکز خود را در طول 2019-20 فصل جک فینلیشده به نام به کانادا ملی تیم سوم تابستان اردوگاه توسعه فهرست.

آنها در میان 26 به جلو و 41 بازیکن خواهد شد که شرکت در یک مجازی اردوگاه ژوئیه 27-31 به آماده شدن برای 2021 جهان IIHF Junior قهرمانی برنامه ریزی شده برای دسامبر. 26, 2020 Jan. 5, 2021 در ادمونتون و گوزن قرمز, Alberta.

مقامات گفت: این اردوگاه شامل بازیکن جلسه توسعه و آموزش و پرورش در همایش ها و سمینارها.

کانادا دفاع از قهرمان.

فینلی 18 ساله از کلونا بریتیش کلمبیا, ستاد' در دور اول پیش نویس انتخاب در سال 2017 WHL خروس جنگی پیش نویس برنده 53.4 درصد از faceoffs و برداشت 38 کمک کمک بکمن, مینه سوتا وحشی چشم انداز به یک WHL پیشرو 48 اهداف و 107 امتیاز. 19-در سال بکمن یک جناح چپ بود اسپوکن را پنجم-دور در انتخاب 2016 خروس جنگی پیش نویس است.

• ستاد مالک و شریک مدیریت بابی برت بود و انتخاب مجدد برای یک دوره دو ساله در کمیته اجرایی WHL حکام در مجمع عمومی سالانه خود در هفته گذشته در Calgary, Alberta.

برت ساتر از گوزن قرمز بود و همچنین انتخاب مجدد به هیئت مدیره که در آن او و برت را دوباره holdovers ران Toigo ونکوور و گرد Broda از شاهزاده آلبرت.

بروس همیلتونکه در 1979-80, ارشد, تازه کار در اسپوکن آگهی و صاحب Kelowna, موشک, دوباره انتخاب شد به یکی دیگر از دوره دو ساله به عنوان رئیس شورای حکام و موقعیت او برگزار شد از سال 2008. او همچنین از رئیس 1998-2004.

نامه از قصد

چیکو بسکتبال زنان: Dakota Chastain, PF, North Central دو سال کاپیتان تیم led سرخپوستان در به ثمر رساند و کمک به ارشد.

Seattle Pacific بسکتبال زنان: هایلی مرلوص غرب دره سه بار همه بزرگ لیگ شمال اولین تیم 2020 2A همه دولت محترم ذکر است.

شمال غربی ناصری فوتبال زنان: الکسیس VanHorneD چنی همه GNL چهار سال اول دانشگاه یا دانشکده استارت; Yacine BitibaleF, فلک, 4A, همه دولت محترم ذکر است تمام تیم دوم-GSL سوم در GSL در اهداف.

مرکزی واشنگتن فوتبال زنان: کت Smith, D, چنی, تمام تیم دوم-GNL.

مجموعهای از مطالب گوناگون

شرقی دانشگاه واشنگتن است که با اضافه کردن یک چرخش جدید به سالانه ورزشی بخش و عقاب ورزشی صندوق جمع آوری کمک. حراج بخشی از 39th annual اورلند Killin شام و رقص و حراج رفتن آنلاین.

این رویداد زندگی می کنند که به طور معمول شامل شام و رقص لغو شد به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

مزایده اقلام را به صورت زنده برای مناقصه آنلاین جمعه در ظهر و نتیجه گیری خواهد شد جمعه در 8 بعد از ظهر روز جمعه برنامه آغاز می شود در 6 p. m. و شامل یک حراج زندگی می کنند. مهمانان ویژه شامل مدیر دو و میدانی لین Hickey, Eastern سر مربیان و ورزشکاران.

ثبت نام رایگان است اما شما باید ثبت نام در پیش در: ewu.schoolauction.net/killin2020/homepages/show.

خالص درآمد حاصل از سود مناطق بیشترین نیاز در داخل شرقی دو و میدانی. در سال 2019 یک رکورد مجموع بیش از $130,000 مطرح شد.

سارا آدامزمعاون ورزشی مدیر ارشد زن مدیر در EWU است در میان 20 تن در سطح مدیران در سراسر کشور انتخاب شده برای شرکت در NCAA مسیر برنامه ای است که طراحی شده است برای آماده سازی آنها برای موقعیت خود را به عنوان مدیران دو و میدانی کنفرانس یا کمیسیون.

آدامز که در پیوست شرقی کارکنان در اکتبر 2018 پس از تصدی همکار در آسمان بزرگ کنفرانس عضو Northern Colorado, ترویج شد و به معاون ورزشی مدیر در دسامبر 2019. به تازگی او منصوب شده توسط آسمان بزرگ آمریکا همراه با شرق A. D. لین Hickey به co-صندلی های مشترک ورزشی شورای.

Matt Martin در حال بازگشت به دانشگاه آیداهو به عنوان دستیار مدیر ورزشی برای پروژه های خاص با مسئولیت اولیه در برخورد با جدید آیداهو مرکزی اتحادیه های اعتباری عرصه است که مجموعه ای برای باز کردن در پاییز 2021.

مارتین که نظارت بر اتمام بودجه برای $51 میلیون پروژه صرف نزدیک به یک سال در سال 2015 کار با آیداهو خرابکاری ورزش خواص در دانشگاه و دو سال در مجموع کار برای Learfield/IMG کالج, آیداهو, دو و میدانی' حمایت شرکت های بزرگ شریک است.

بومی لا کراس, واشنگتن, او یک کاپیتان در سال 2010 شرقی واشنگتن تیم است که برنده مسابقات قهرمانی فوتبال زیربخش ملی قهرمانی و حرفه ای خود را شروع و در EWU ورزشی بخش از 2011-13. او کار کرده است در جمع آوری کمک های مردمی در Winthrop دانشگاه و دانشگاه داکوتای جنوبی.

مارتین صرف 2019-20 سال تحصیلی به عنوان مدیر ورزشی در بخش دوم دانشگاه کونکوردیا در پورتلند که متوقف عملیات زیر در ترم بهار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن