Koepka افزایش می دهد تصور از بازی نیست یک جام رایدر بدون طرفداران

چهار بار قهرمان اصلی بروکس Koepka احساس به شدت در برابر یک جام رایدر بدون طرفداران که او می تواند یک سناریو که

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

چهار بار قهرمان اصلی بروکس Koepka احساس به شدت در برابر یک جام رایدر بدون طرفداران که او می تواند یک سناریو که در آن برخی از بازیکنان اعتراض توسط بازی نیست.

او یکی از آنها باشم ؟

"احتمالا" Koepka گفت.

Rory McIlroy نمی فکر می کنم از آن خواهد آمد به آن است. شماره 1 در جهان پخش کرده است گفت: در های مختلف پادکست که جام رایدر, برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 25-27 در سوت زدن تنگه در ویسکانسین نباید بازی اگر از طرفداران نمی تواند حضور داشته باشد.

بنابراین وقتی پرسید که آیا او را در نظر بازی نیست اگر طرفداران نمی تواند حضور McIlroy پاسخ داد: "من کاملا مطمئنم که آنها نمی حمل بدون تماشاگر بنابراین من فکر نمی کنم که باید گزینه ای که من باید در نظر بگیرند."

او با اعتقاد راسخ و گفت: او بوده و در مکالمه مداوم با تور اروپا رئیس کیت Pelley PGA آمریکا مقامات و PGA Tour کمیسر جی موناهان. McIlroy مانند Koepka است که دو بار PGA قهرمان.

"من فکر می کنم وجود دارد مردم به اندازه کافی در این بازی این است که نمی خواهم جام رایدر به اتفاق می افتد بدون طرفداران" McIlroy گفت. "همین دلیل است که من مرتب کردن بر اساس این اعتقاد است که آن را نمی خواهد اتفاق می افتد اگر طرفداران نمی شود مجاز است. ... به همین دلیل آن یا رفتن به بازی در این سال با طرفداران, اگر ما می توانید انجام دهید که یا باید به شکل لگد زدن به آن را پایین جاده به تاریخ بعد."

حتی با تاکید بسیار بر PGA Tour بازگشت در میان COVID-19 همه گیر این هفته در چارلز شواب چالش جام رایدر باقی مانده بخشی از این گفتگو است.

که شامل یک تغییر به ایالات متحده واجد شرایط به دلیل گلف در حال تعطیل برای سه ماه گذشته. استیو Stricker در حال حاضر خواهد شد شش کاپیتان میدارد — نیمی از تیم خود را — و مقدماتی تمدید شد یک هفته طریق اولی قهرمانی در اوت. 27-30 دوم از سه FedEx جام حذفی حوادث.

که برگ 12 حوادث برای آمریکایی ها برای کسب جام رایدر نقاط فرض رایدر جام حذفی برگزار می شود این سال است. یک تصمیم است که انتظار می رود تا پایان ماه در اینکه اکثر آوازی رویداد گلف ادامه خواهد با یا بدون فن و یا به تعویق افتاد.

تحت قبلی سیستم Stricker تا به حال چهار کاپیتان میدارد. تغییر برجستگی جاستین توماس (شماره 7) و تایگر وودز (شماره 8) از دو مرحله مقدماتی و لکه های, هر چند تنها 19 از 31 وقایع به کسب امتیاز شده اند.

PGA Tour لغو 11, حوادث نه که مربوط به جام رایدر. جان دیر کلاسیک جایگزین شده است توسط یک واقعه یک بار در Muirfield ایجاد کرد اسپانسر شده از طرف روز کاری در حالی که Barbasol قهرمانی را شمارش به هر حال به دلیل آن است که برگزار می شود مخالف است.

همچنین از دست رفته از مقدماتی سه رشته. باز بریتانیا لغو شد در حالی که ایالات متحده باز کرده و به هفته قبل از جام رایدر و این تیم در حال حاضر خواهد شد تعیین شده است. کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد در ماه نوامبر.

"با تمام تغییرات مختلف به 2020 برنامه آن را به سرعت آشکار شد که ما نیاز به اصلاح انتخاب ما معیار" Stricker گفت. "این تغییرات موجب شد با شرایط اما تصور با صداقت در ذهن است. در پایان ما معتقدیم آنها اجازه خواهد داد که ما برای قرار دادن ما بهترین تیم با هم."

Koepka مطرح شده احتمال این که آن را ممکن است بیش از آن که به میدان قوی ترین تیم است. او همچنین مطرح چسبنده موضوع پول در تصمیم گیری — نه برای او, اما درآمد تولید برای PGA آمریکا و اروپا.

"من فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی بیشتر است که می رود به که چرا آنها خواهد بود, بازی, شخصا," او گفت:. "به عنوان بازیکن من فکر می کنم همه ما می دانیم چرا که آنها در حال بازی و یا چرا ما را به بازی."

پول ؟

مصاحبه در استعمار در حال انجام به صورت مجازی و صوتی و تصویری مسدود عنوان Koepka داد پاسخ که به پایان رسید با او مالش با انگشت شست و انگشتان دست با هم به تقلید Johnny Manziel.

"این تنها دلیل او گفت:" با یک لبخند. "آن را به جانی فوتبال است."

Koepka بعد از آن گفت: در متن پیام "من صحبت کردن در PGA می خواهد پول و یورو تور."

استریکر در ضمن برگزار کردن امیدوارم که جام رایدر را مخاطب حتی یک کوچکتر است. او گفت در ایالت ویسکانسین بود شروع به باز کردن اما که تنها مطرح شده ،

آن را اجازه می دهد تا برای 50 درصد ظرفیت در سوت زدن تنگه? خواهد شرکت های بزرگ پشتیبانی می شود به عنوان قوی با شرکت در تلاش برای بهبودی از این بیماری همه گیر? یک بازگشت به گلف و سایر رشته های ورزشی منجر به افزایش coronavirus موارد ؟

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"فقط وجود دارد بسیاری از چیزهایی هستند که پاسخ داده نشده در حال حاضر," او گفت:.

استریکر گفت: در حالی که برخی از درصد از طرفداران در سایت ممکن است برآورده بازیکنان, او تا به حال یک زمان سخت به تصور کنید که چگونه هزاران نفر از طرفداران می تواند عمل اجتماعی فاصله با تنها چهار مسابقات در این دوره در یک زمان.

"اما من صحبت کردن به بازیکنان" Stricker گفت. "آنها کمی بیشتر هیجان زده و مشتاق به این ایده از 50 درصد ظرفیت طرفداران. ما در حال برنامه ریزی هر هفته برای بازی جام رایدر در ماه سپتامبر. تا زمانی که در غیر این صورت تا زمانی که ما می شنویم در غیر این صورت ما هنوز در حال برنامه ریزی برای بازی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن