رپتورز' هنجار پاول نا امید او نمی تواند نوشتن خود را نیوجرسی پیام در مبارزه علیه بی عدالتی اجتماعی

هنجار پاول می دانست آنچه که او می خواست خود را رپتورز نیوجرسی می گویند اما آن را انحراف از لیست NBA-تایید پیام

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

هنجار پاول می دانست آنچه که او می خواست خود را رپتورز نیوجرسی می گویند اما آن را انحراف از لیست NBA-تایید پیام در موضوع تبعیض نژادی و اجتماعی و بی عدالتی و خشونت پلیس.

او تصمیم گرفت در "سیاه و سفید زندگی مهم" قابل توجه بیانیه. رپتورز به جلو است نا امید او نمی تواند برای خود تصمیم بگیرند. او می خواست درست آزادی بیان و هرگز آن را کردم.

"این نقل قول که من می خواستم برای قرار دادن در پشت نیوجرسی بود 'من بعدی؟'," پاول گفت: در طول تلفنی با خبرنگاران پنج شنبه.

که در میان 29 پیام های تحریم توسط اتحادیه است که اجازه می دهد بازیکن را به جای نام خود کشباف زمانی که فصل رزومه در اواخر این ماه.

"من واقعا ناراحت بود در مورد کل تغییر و چگونه ما واقعا محدود است. من احساس می کنم این لیست بود واقعا کوکی-برش و واقعا نمی لمس موضوعات از آنچه که ما در حال تلاش برای رسیدن به اینجا" پاول گفت. "اما با این حال گفت: من تصمیم 'سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.' من احساس می کردم که رادیکال ترین و گفت که صحبت می کرد به جایی که من ایستاده در این است."

یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان تصمیم گرفته اند به چشم پوشی نیوجرسی پیام به طور کامل از جمله نفوذ LeBron James لس آنجلس لیکرز.

او مانند پاول به درجه پیدا نکردم بیانیه ای که برای او مناسب است.

"این بی احترامی به هیچ لیستی که تحویل داده شد به تمام بازیکنان" جیمز به خبرنگاران گفت: این هفته است. "ستایش می کنم هر کسی که تصمیم می گیرد به قرار دادن چیزی در پشت خود jersey. این تنها چیزی است که واقعا به طور جدی با طنین من ماموریت با هدف.

"من می خواهم که به می گویند-پس در آنچه را که باید رفت و در بازگشت از نیوجرسی. من تا به حال یک زن و شوهر از چیزهایی که در ذهن اما من بخشی از این فرآیند است که خوب است."

تصمیمات بسیار شخصی و صحبت می کنند نه تنها به فرد تاریخ و تجربیات این بازیکنان اما آنچه آنها می خواهند به خارج از این حرکت نمادین مانند Rondae Hollis-جفرسون تصمیم به "صحبت کردن" خود رپتورز نیوجرسی.

"این چوب به من, چون من فکر می کنم خیلی بیشتر از ما در این پلت فرم قطعا باید صحبت می کنند تا" Hollis-جفرسون گفت. "آنها باید چیزی می گویند, به خصوص اگر آنها بر این باورند و مراقبت در مورد آنچه که در حال حاضر در جهان به عنوان یک کل. من احساس می کنم همه ما باید به صحبت می کنند و می گویند چیزی را با کسی به هم نزدیک آن را یک گام در یک زمان یک نفر در یک زمان و سپس تماشای آن بریزد اثر را به عنوان ما به مالش کردن انرژی ما, عشق ما ما مثبت بر کسی."

پاول گفت: عدم توانایی فرد پیام "آزادی بیان" در نظر می خوردند در او.

"صحبت می کند که حجم به چگونه شما مشاهده همه چیز و رویکرد خود را به زندگی و شما نباید محصور در" او گفت:. "به عنوان طولانی به عنوان آن را هر چیزی را (با) هر گونه لعن در گفت, شما باید قادر به قرار دادن هر آنچه شما می خواهید در پشت خود نیوجرسی به دلیل آن را نام خانوادگی خود را که شما از بین بردن. آن را به شما. و از آن صحبت می کند برای خود. من فکر نمی کنم وجود دارد باید با یک لیست در همه."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

میامی جیمی باتلر تصمیم نه تنها به یکی از لیگ تایید اظهارات خود گرما نیوجرسی, او حتی با داشتن نام خود را حذف.

"با هیچ پیام با هیچ نام آن را به مانند که من بود و اگر من نبودم که من (هستم) امروز. من نه متفاوت از هر کس دیگری از رنگ," او گفت. "من می خواهم که به من پیام ... همه حق یکسان بدون توجه به آنچه."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب