الک-سم بیماری موجود در یاکیما گله - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

یک گوزن از Yakima گله آزمایش مثبت برای الک-سم بیماری در اوایل این سال است. گوزن دستگیر شد توسط واشنگتن گروه از

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

یک گوزن از Yakima گله آزمایش مثبت برای الک-سم بیماری در اوایل این سال است.

گوزن دستگیر شد توسط واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش و فرستاده شده به یک جدید دولت از هنر الک-سم مرکز تحقیقات در دانشگاه ایالتی واشنگتن.

WDFW کارکنان دستگیر 13 الک. تنها یک آزمایش مثبت گفت: Kyle پادگان WDFW را ungulate متخصص.

مورد اول مستند عفونت در یاکیما گله.

اولین مستند در اوایل 2000s سم بیماری شده است در بر داشت در 17 واشنگتن شهرستانهای درجه اول غرب آبشار موثر بر هشت از واشنگتن 10 الک گله.

کالیفرنیا, آیداهو و اورگان نیز موارد گزارش شده از این بیماری است. در 2019, WDFW تایید این بیماری در شهرستان والا والا – شرقی-ترین تشخیص در واشنگتن است. در سال گذشته WDFW موارد مستند از درک ضعیف بیماری در واشنگتن کوه های آبی.

در سراسر غرب واشنگتن حدود 12 درصد موفق شکارچیان گزارش غیر طبیعی سم در برداشت خود را که در خدمت به عنوان یک اندازه گیری از شیوع با توجه به WDFW انتشار اخبار. در شرق واشنگتن کمتر از 1 ٪ از شکارچیان گزارش سم ناهنجاری است.

سطح پایین گزارش تشویق پادگان گفت: با توجه به این که این الک گله مشاهده شده توسط بسیاری از مردم است. که ممکن است معنی است که در حالی که این بیماری در حال گسترش است آن را رسیدن به سطوح فراوانی یافت می شود در گله در غرب واشنگتن است.

دانشمندان گمان می برند عوامل متعددی منجر به الک سم بیماری توسعه از جمله مرطوب و یا مرطوب شرایط محیطی و یک الک شرایط فردی. در خارج از جنوب غربی واشنگتن فراوانی باقی مانده است کم است.

پادگان با تاکید بر اهمیت شکارچی گزارش در پیدا کردن این بیماری است.

"ما تکیه زیادی بر گزارش های عمومی," او گفت:. "شکارچیان که در خارج وجود دارد. شما نگاه کنید به چیزی است که شما فکر می کنم مشکوک است لطفا گزارش آن است."

تشخیص در یاکیما گله اثبات سودمندی WSU 4 هکتار محصور در خشکی در مرکز تحقیقات.

ساخت و ساز در این مرکز به پایان رسید و در ژانویه و الک آورده بودند به آن در ماه فوریه گفت: مارگارت وحشی, یک استاد در دانشگاه مشغول به تحصیل الک-سم بیماری است. در ابتدا محققان امیدوار به دیدن اگر که به تازگی دستگیر شده الک می تواند آلوده شدن به سادگی با قرار گرفتن در محیط آلوده به. این اطلاعات می تواند مهم است به درک که چگونه این بیماری گسترش می یابد.

اما coronavirus تعطیلی متوقف بسیاری از کار برنامه ریزی شده برای بهار امسال, وحشی گفت.

"این بسیار ناامید کننده بود" وحشی گفت. "اما آن قابل درک است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن