کریستوبال در حال حاضر افسردگی خیس می سی سی پی رودخانه, حوضه - Mon, 08 Jun 2020 PST

NEW ORLEANS – طوفان گرمسیری کریستبل ضعیف به افسردگی در اوایل روز شنبه پس از inundating ساحلی لوئیزیانا و ginni

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

NEW ORLEANS – طوفان گرمسیری کریستبل ضعیف به افسردگی در اوایل روز شنبه پس از inundating ساحلی لوئیزیانا و ginning خطرناک است آب و هوا در طول بیشتر از آمریکا در سواحل خلیج فارس ارسال امواج توفنده بیش از می سی سی پی سواحل swamping بخش هایی از یک آلاباما شهر جزیره و تخم ریزی یک گردباد در فلوریدا.

بارش باران های سنگین و طوفان خروش ادامه داد: ایجاد خطر در سراسر منطقه گسترده ای از ساحل پس از کریستبل محصل بعد از ظهر یکشنبه در بسته بندی 50-mph بادها بین دهان از رودخانه می سی سی پی و از آنجا-تخلیه سد جزیره توچال جامعه از جزیره بزرگ.

در ساعت 10 صبح CDT دوشنبه, طوفان شد, محور حدود 15 مایلی شرق مونرو لوئیزیانا با باد بالا از 35 مایل در ساعت. آن را در حال حرکت غرب در 15 مایل در ساعت.

کریستبل را مانده می تواند یک rainmaker برای روز. پیش بینی خود را از مسیر آن را به آرکانزاس و میسوری توسط سهشنبه سپس از طریق ایلینوی و ویسکانسین به دریاچه های بزرگ.

"این بسیار کارآمد و بسیار گرمسیری بارش" National Hurricane Center مدیر کن گراهام گفت: در Facebook تصویری. "این باران یک دسته کامل سریع واقعی است."

در آخرین به روز رسانی در کریستبل از طوفان مرکز پیش بینی گفت: تا 15 اینچ از بارش باران می تواند سقوط در برخی از مناطق می تواند قابل توجه رودخانه و جاری شدن سیل در سراسر میانی و فوقانی دره می سی سی پی.

سواحل می سی سی پی رسانه های خبری گزارش متوقف اتومبیل ها و کامیون ها به عنوان سیل هولناک سواحل و سقوط بیش از بزرگراه. در شهر نیواورلئان Facebook صفحه: مقامات اورژانس گفت: کارگران کمک کرد ده ها تن از رانندگان از طریق سیل عمدتا در ایالات متحده 90 در حال اجرا در امتداد ساحل.

در آلاباما پل ارتباط سرزمین اصلی به دافین بسته شد خیلی از یکشنبه بود اما در حال بازگشایی شد شنبه. پلیس و دولت در بخش حمل و نقل وسایل نقلیه چراغ کاروان از رانندگان و از جزیره هنگام استراحت در آب و مجاز است.

در لوئیزیانا افزایش آب در دریاچه Pontchartrain نزدیکی نیواورلئان تحت فشار قرار دادند در مورد دو پا از آب به طبقه اول از رودی Horvath محل اقامت – یک boathouse است که نشسته است در pilings بیش لب شور دریاچه. Horvath گفت که او و خانواده اش زندگی کرده اند وجود دارد از یک سال و آموخته اند را گاه به گاه سیل در گشاد گشاد راه رفتن. آنها قرار داده ایم جداول در طبقه پایین تر به پشته وسایل بالاتر از آب است.

"ما فکر این امر می تواند بسیار سرد برای زندگی کردن در اینجا و آن بوده است" Horvath گفت. "غروب های بزرگ است."

گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا گفت که جستجو برای دو نفر که بیرون رفت و در 20-پا زرد در نزدیکی اسلایدل لوئیزیانا در بعد از ظهر یکشنبه و نشده. یک هلیکوپتر و مقامات محلی بودند کمک در جستجو برای تد روچ و جنیفر لینگنی های گارد ساحلی در بیانیه ای گفت.

در جای دیگر در جنوب لوئیزیانا آب پوشش داده شده تنها راه به جزیره بزرگ و کم ارتفاع نقاط Plaquemines محله در این ایالت جنوب شرقی نکته. "شما نمی توانید به پایین وجود دارد با ماشین" shrimper اکی کوپر گفت: یکی مارینا در منطقه است. "شما باید برای رفتن با قایق."

باران کاهش یافت و به طور متناوب در نیواورلئان' مشهور فرانسوی چهارم در روز یکشنبه بعد از ظهر اما خیابان ها بودند و تقریبا خالی از سکنه با بسیاری از کسب و کار در حال حاضر سوار تا با توجه به کوروناویروس. دانیل Priestman گفت: مردم ممکن است "غرق" توسط coronavirus و اخیر خشونت های پلیس و تظاهرات. آنها به نظر می رسید "استعفا داد و به هر چه اتفاق می افتد – اتفاق می افتد," او گفت:.

در یکی نیواورلئان تقاطع دستباف "Black Lives Matter" علامت سیمی به یک لامپ پست لرزاند, سفت باد به عنوان خدمه یک خلاء کامیون کار می کرد به unclog تخلیه طوفان.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توافق به موضوع اضطراری, اعلام, برای, لوئیزیانا, مقامات گفت.

در فلوریدا یک گردباد – دوم در دو روز در وزارت امور خارجه به عنوان طوفان نزدیک – بی خانمان درختان و قطع خطوط برق بعد از ظهر یکشنبه در جنوب دریاچه شهر در نزدیکی بزرگراه بین ایالتی 75 سرویس آب و هوا و مقامات گفت. وجود دارد هیچ گزارشی از آسیب. طوفان همچنین مجبور اب اشباع کشش بین ایالتی 10 در شمال فلوریدا به یک زمان و جمعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن