مردم آزار توسط OxyContin باید زمان بیشتری برای فایل ادعا می کند - Tue, 03 Jun 2020 PST

مردم زخمی قدرتمند تجویز داروی مسکن OxyContin یکی دیگر از 30 روز به پرونده دعاوی حقوقی در برابر تولید کننده. یک

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

مردم زخمی قدرتمند تجویز داروی مسکن OxyContin یکی دیگر از 30 روز به پرونده دعاوی حقوقی در برابر تولید کننده.

یک ورشکستگی فدرال قاضی روز چهارشنبه توافق برای تمدید مهلت تشکیل پرونده به 30 جولای. Purdue داروسازی و برخی از دولت ها بوده از این شرکت درخواست تمدید به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس ممکن است مانع برخی از مردم از ادعاهای اصلی مهلت.

برخی از گروه ها می خواستم سه ماه مهلت تمدید اما قاضی رابرت تخلیه رد آن و اشاره کرد که هر ماه تاخیر به معنی یکی دیگر از $700,000 خواهد نیاز به صرف تبلیغات این واقعیت است که افراد می توانند فایل ادعا می کند. او و برخی از وکلای مدافع همچنین ابراز نگرانی کرد که هزینه های وکیل مدافع را تضعیف ارزش شرکت دیگر ادعاهای فرایند طول می کشد.

توسط مه 28, نزدیک به 8,200 مردم تا به حال در زمینه صدمه شخصی ادعا می کند در برابر پوردو. این شرکت در میان $22 میلیون مبارزات انتخاباتی به مردم اجازه می دانم که آنها می توانید فایل ادعا می کند.

Purdue مستقر در استمفورد ایالت کانکتیکات است رفتن را از طریق دادگاه ورشکستگی به عنوان بخشی از تلاش خود را برای حل و فصل بیش از 2000 پرونده های حقوقی از دولت های ایالتی و محلی. آنها ادعا می کنند این شرکت تا به حال نقش مهمی در جرقه اعتیاد به مواد مخدر و مصرف بیش از حد بحران است که به کشته شدن بیش از 430,000 آمریکایی پس از سال 2000 است.

یک وکیل شرکت گفت: در دادگاه روز شنبه که پوردو در حال برنامه ریزی برای فایل یک برنامه سازماندهی مجدد با دادگاه توسط مدتی در پاییز. این شرکت پیشنهاد کرده است که تبدیل شدن به یک اعتماد عمومی با سود به مقابله با مواد مخدر بحران است.

در زیر پیشنهاد معامله اعضای ساکلر خانواده که خود پوردو خواهد کمک حداقل 3 میلیارد دلار پول نقد در طول زمان است.

اطلاعات در مورد ساخت یک ادعا است که در http://www.purduepharmaclaims.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب