Spokane County معاون کشیده مشکوک متهم از فرار بازداشت - Tue, 12 Jun 2020 PST

یک Spokane County sheriff معاون کشیده بود و از یک وسیله نقلیه در سرعت رسیدن به بین 20 و 30 مایل در ساعت در شب

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

یک Spokane County sheriff معاون کشیده بود و از یک وسیله نقلیه در سرعت رسیدن به بین 20 و 30 مایل در ساعت در شب جمعه پس از کشیدن بیش از یک مرد مظنون به داشتن صفحات که مطابقت ندارد وسیله نقلیه خود را.

در طول توقف ترافیک کمی پس از 5 p. m. در 1400 بلوک از دین Avenue, معاون مت انیس زد Kurt کلینتون نام و راننده را در بر داشت به حال یک جنایت حکم دستگیری او گروهبان جف Shover گفت .

کلینتون دروغ در مورد نام او Shover گفت. وقتی انیس در ماشین را باز کرد به دستگیری کلینتون و سعی کردم به جلو و او را از ماشین کلینتون "پاره کردن" ترک علائم فرسودگی شغلی در پیاده رو, کلانتر معاون مت گولد گفت.

او کشیده انیس حدود 100 فوت است. کلینتون سعی کردم به جلو و انیس او در ماشین و بر روی یک کارآگاه وسیله نقلیه که تا به حال کشیده تا قبل از انیس اجازه رفتن Shover گفت.

چند معاونان و اسپوکن افسران پلیس آمد به صحنه است. کلینتون فرار حدود دو بلوک و زد به یک آپارتمان. اجرای قانون احاطه آپارتمان و کلینتون تسلیم خود Shover گفت.

انیس که تا به حال یک بسته یخ آویخته بر بازوی خود را در صحنه پس از کلینتون دستگیری جراحات جزئی دریافت و به بیمارستان رفت, معاون مت گولد گفت.

کلینتون دستگیر شد ظن درجه دوم حمله یک جنایت است.

"به معنای واقعی کلمه او رفت و از یک حکم که ممکن است نگه داشته اند در زندان برای یک یا دو روز به یک جنایت, حمله," گولد گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب