کولر آبی: J. K. Rowling انتشار اولین فصل از 'Ickabog' - Tue, 27 May سال 2020 PST

J. K. Rowling توسط نشر جدید کتاب کودکان آنلاین. از "هری پاتر" نویسنده منتشر شد دو فصل اول از "Ickabog" در یک و

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

J. K. Rowling توسط نشر جدید کتاب کودکان آنلاین.

از "هری پاتر" نویسنده منتشر شد دو فصل اول از "Ickabog" در یک وب سایت جدید (theickabog.com) یکشنبه توضیح داد که داستان منتشر خواهد شد به صورت رایگان بیش از هفت هفته. ارسال شده در هر روز هفته هر قسط خواهد بود "یک فصل (یا دو یا سه)."

"من تا به حال این ایده برای 'Ickabog مدت زمان طولانی پیش و خواندن آن را به دو کودکان, فصل هر شب در حالی که من مشغول به کار بر روی آن" رولینگ نوشت: در یک یادداشت به معرفی آخرین کار او را. "آن نیست هری پاتر و آن را شامل نمی شود سحر و جادو. این یک داستان کاملا متفاوت."

در یک توجه داشته باشید در وب سایت رسمی رولینگ توضیح داد که او تا به حال نوشته شده بیشتر از اولین پیش نویس از داستان بین "هری پاتر" کتاب و در اصل برنامه ریزی شده برای انتشار "این Ickabog" پس از آخرین کتاب های "هری پاتر" سری بود. او در کنار گذاشتهشدن از آن به نفع گرفتن یک استراحت از انتشار و پس از آن pivoting به کتاب برای خوانندگان بزرگسال.

پس از انتشار "هری پاتر و یادگاران مرگ," رولینگ منتشر کرده است "گاه به گاه جای خالی" و یک سری از رمان جرم و جنایت تحت نام مستعار رابرت گالبریت.

به گفته او توجه داشته باشید رولینگ بازبینی "این Ickabog" در حال حاضر به دلیل جهانی coronavirus بحران منجر به بچه ها ماندن در خانه پس از مدارس تعطیل شدند. او متعهد شده است به کمک همه حق امتیاز زمانی که این کتاب منتشر شده است به "گروه ایم که به خصوص تحت تاثیر این بیماری همه گیر."

رولینگ نیز اعلام کرد که یک مسابقه برای تصاویر را شامل می شود در چاپ و e-book نسخه از داستان است. این مسابقه در نظر گرفته شده توسط ناشران منطقه ای دعوت کودکان سنین 7 تا 12 به ارائه نقشه به همراه فصل برای یک شانس برای برنده شدن یک امضا کپی از اتمام کتاب و یک بسته جایزه خود را برای مدرسه و یا کتابخانه. رولینگ را در پست پیشنهادات خود را برای تصاویر با هر فصل.

"'این Ickabog' یک داستان در مورد حقیقت و سوء استفاده از قدرت" رولینگ نوشت: در توجه داشته باشید در وب سایت خود را. "برای ممانعت از یک سوال واضح: ایده آمد به من بیش از یک دهه پیش و پس از آن در نظر گرفته شده به عنوان خوانده شده به عنوان پاسخ به هر چیزی که در جهان اتفاق می افتد در حال حاضر. تم بی انتها هستند و می تواند به هر عصر و یا هر کشور است."

به زبان انگلیسی چاپ کتاب های الکترونیکی و کتاب صوتی نسخه از "Ickabog" منتشر خواهد شد در ماه نوامبر.

قطار مغز

آزمون دانش خود را با سوال چیزهای بی اهمیت

چه موقعیت آیا هری پاتر در بازی کوییدیچ

  • حافظ
  • Bludger
  • سالک
  • مشروبی که بدرقه نوشابه

روز سه شنبه پاسخ: 47

خارج

هر کس خارش است به خارج شدن از خانه اما قرنطینه انجام می شود فقط کاملا رتبهدهی نشده است.

با این خط از آب و هوای گرمتر سر راه ما در حال حاضر است زمان فوق العاده ای به افراط در برخی از کمپینگ حیاط خلوت. صرف یک شب زیر ستاره ها به جای که در اتاق شما شده است حلق آویز کردن در برای دو ماه.

در اینجا این است که راهنمای خود را به شب (یا شاید یک زن و شوهر از شب اگر شما می توانید دور با آن) از کمپینگ حیاط خلوت.

  • شروع شده توسط تبادل چادر برای اثر کامل. اگر شما لازم نیست که چادر شما می توانید با استفاده از گاراژ یا ایجاد یک هوای fort – فقط مطمئن شوید که برای بررسی وجود ندارد باران در هوا.
  • خود را کشف سرزمین های جدید است. یک شکار روبنده برای دیدن آنچه که شما می توانید پیدا کردن مخفی در وحشی. لیست اشکالات و گل و سنگ و گیاهان است که شما باید برای پیدا کردن.
  • ساخت یک حیاط خلوت گودال آتش. همانطور که در حال حاضر وجود دارد هیچ رایت محدودیت در Spokane County, پس از آن زمان برای یک آتش سوزی کوچک. مطمئن شوید که به بزرگسالان کمک به اطمینان حاصل شود که آن را بی خطر است. نگه داشتن یک سطل آب در این نزدیکی هست برای موارد اضطراری و برای خاموش کردن آتش قبل از اینکه شما به خواب رفتن.
  • این یکی از داده – اما آوردن s'mores لوازم. سعی کنید شام را بیرون از خانه هم, اگر شما به آن است. هر چیزی که شما می توانید بر روی یک چوب به خوبی کار می کند.
  • یک اشکال بمب. دفع اشکالات با پرتاب همراه مریم گلی و نعناع و اسطوخودوس در آتش است. قوی بوی این گیاهان به طور طبیعی دفع اشکالات و شما مانع از بیدار شدن از خواب با اشکال نیش.
  • داستان. معمولا شما بگویید شبح وار داستان از آنجایی که شما به طور طبیعی بیشتر در معرض خطر و ترس نشسته در تاریکی خارج از منزل, اما اگر نه هر کس را دوست دارد داستان های ترسناک, هر را انجام خواهد داد. اگر شما می خواهید برای ایجاد برخی از خود را با استفاده از محیط اطراف خود را برای کمک به الهام بخش تخیل خود را.
  • را در برخی از سرگرمی. بازی برخی از موسیقی در رادیو و یا پخش آنلاين دستگاه و یا حتی خارج کردن ابزار خود را اگر شما آنها را داشته باشد. شما همچنین می تواند یک ورق و پروژکتور در خارج برای یک فیلم قابل مشاهده از درب چادر خود را.

نگاه به آینده

ژوئن است فقط در اطراف گوشه! در اینجا برخی از حقایق در مورد این ماه جدید شروع می شود که پنج شنبه.

  • در خرداد ماه با طولانی ترین روز سال در نیمکره شمالی اما کوتاه-est ساعات روز سال در نیمکره جنوبی. چرا که ابتدا در نیمکره شمالی انقلاب تابستانی (اولین روز تابستان) محور زمین قرار است در آن حداکثر شیب به سمت خورشید است.
  • نام لاتین برای ماه ژوئن Junius. در تقویم رومی ماه است که پس از روم الهه جونو رومی معادل هرا در خدایان اساطیر یونانی است.
  • ژوئن تولد یک قمر یا مروارید. ماه را در گل رز و یا پیچ امین الدوله.
  • ژوئن تعطیلات شامل یاد D-روز پرچم روز Juneteenth, Summer Solstice و روز پدر.
  • D-روز 6 ژوئن علائم روزی که متفقین غربی تلاش فرود سربازان در سواحل نرماندی فرانسه است.
  • انقلاب تابستانی رخ می دهد که 20 ژوئن به جز در سال های کبیسه مانند 2020 در آن است که در ژوئن 21, علائم, طولانی ترین روز سال است.
  • ژوئن استفاده می شود که 29 روز اما در 46 قبل از میلاد ژولیوس سزار به ژوئن 30 روز به جای 29 زمانی که او اصلاح روم تقویم به تقویم میلادی که ما با استفاده از برای این روز است.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن