ایالات متحده new-فروش خانه به طور غیر منتظره افزایش در ماه آوریل - سه شنبه, 26 مارس سال 2020 PST

جدید-فروش خانه در ایالات متحده به طور غیر منتظره افزایش در ماه آوریل پس از swooning یک ماه قبل از آن نشان می د

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

جدید-فروش خانه در ایالات متحده به طور غیر منتظره افزایش در ماه آوریل پس از swooning یک ماه قبل از آن نشان می دهد بازار مسکن شروع به ایجاد ثبات در.

خرید تک خانواده خانه 0.6% از ماه مارس به یک 623,000 سالانه سرعت, دولت, داده ها نشان داد سه شنبه. ميانه هوا در یک نظرسنجی بلومبرگ از اقتصاددانان به نام برای یک قطره برای یک 480,000 نرخ خرید و فروش. متوسط قیمت فروش کاهش یافت و 8.6% از سال قبل به $309,900.

حتی با افزایش فروش بعید به دوباره بجای اول برگشتن به قبل از coronavirus سطوح گفت: الکس بارون یک تحلیلگر با مسکن مرکز تحقیقات در, El Paso, Texas.

"ما هنوز در تلاش برای درک آنچه که طبیعی جدید" بارون گفت. "آیا این کاهش فروش 20 درصد از 2019 سطح یا پایین 40 درصد؟"

نرخ وام مسکن در نزدیکی تمام وقت پایین ممکن است شروع به قرار دادن یک طبقه زیر بازار مسکن کمک به توضیح دهد که افزایش اخیر در سازنده اش است. در همان زمان افزایش نرخ بیکاری و سخت تر اعتباری استانداردهای ممکن است محدود کردن قدرت بازیابی در مسکن.

سه نفر از چهار مناطق ایالات متحده نشان داد که قوی تر خرید و فروش خانه در ماه آوریل نسبت به ماه قبل از آن بازتاب 2.4% سود در جنوب و میانه وزارت بازرگانی گزارش نشان داد. خرید صعود 8.7% در شمال شرقی و کاهش 6.3% در غرب است.

دولت اطلاعات اندازه گیری امضا قرارداد برای خرید خانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب