نامه: ترقی خواهان را کنترل مینیاپولیس برای 40 سال. نگه دارید آنها را پاسخگو

چیزی جز بحثمینیاپولیس کنترل شده است به طور کامل توسط لیبرال ترقی خواهان برای 40 سال هنوز نابرابری و نژادپرستی

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

چیزی جز بحث

مینیاپولیس کنترل شده است به طور کامل توسط لیبرال ترقی خواهان برای 40 سال هنوز نابرابری و نژادپرستی شده اند کاهش می یابد و تعداد کمی از افسران پلیس هستند پرداخته است. مینیاپولیس مدرسه سیستم نرخ فارغ التحصیلی به صورت اقلیت در میان بدترین ها در این کشور در حالی که بودجه در سطح رکورد. رژیم صهیونیستی. Walz پاسخ به همه گیر منجر به مینه سوتا پیشرو ملت با خانه سالمندان مرگ و میر حسابداری برای بیش از 80 درصد از کل COVID-19 مرگ و میر در کشور است. رستوران و مراقبت های شخصی کسب و کار و خیلی از ما سیستم پزشکی شده اند ویران شده توسط رژیم صهیونیستی است. Walz اضطراری سفارشات مجبور به تعطیلی و قرار دادن محدودیت در انتخابی های پزشکی است. روشن است که فرماندار در پاسخ به این شورش که دیر شده بود بی فایده و منجر به بی آسیب و تخریب اموال.

اگر لیبرال ترقی خواهان در واقع می خواستم به یا به پاسخ های واقعی برای از بین بردن نابرابری و نژادپرستی و یا به امن نگه داشتن ما آنها خواهد آن را انجام داده اند. لیبرال ترقی خواهان یک "راه حل" برای هر موضوع: رشد دولت و گسترش قدرت شخصی بیش از دیگران است. آنها سعی می کنند به نفع سیاسی از نابرابری و آزار و ترس است. روشن کردن حجم خود به بحث خوشحال امیدوار کننده نیروانا و نگه دارید و آنها را مسئول آنچه که آنها در واقع انجام می شود. آنها شکست خورده اند ما باید چیزی برای ارائه اما صحبت کنید. آیا آنها پاداش خود را با رای.

P. Eggimann Hastings

جرم و جنایت و جو بایدن

جو بایدن بود و کلام در ارائه لیبرال Jim Crow خود را از طریق لایحه جرم. در سالن کنگره او اظهار داشت: "زمانی که شما فکر می کنید از جرم و فکر می کنم از جو بایدن."

من انجام دهد. من فکر می کنم در مورد چگونه ما گسترش و نظامی ما پلیس زمانی که جرم و جنایت خشونت آمیز در کاهش در اواسط تا اواخر '90s. در مورد چگونه ما به طور نامتناسبی بیش محکوم, مردم از رنگ از طریق بایدن تلاش. در مورد ما چگونه برای استخراج "طلای سیاه" در این هدفمند جوامع به عنوان قربانی مناطق به سود سیستم زندان ها و صندوق پنهان مداخلات در آمریکای لاتین از طریق سازمان سیا پشتیبانی از تجارت مواد مخدر.

من فکر می کنم از جرم یقه سفید جو بایدن دفاع و پشتیبانی به عنوان وکیل شرکت از دلاور. در مورد او چگونه گسترش خشونت اقتصادی از طریق مقررات زدایی است که در نهایت منجر به چندین بحران های مالی.

بله زمانی که من فکر می کنم از جرم و من فکر می کنم جو بایدن. چگونه ما سه برابر برنامه که نظامی ما اجرای قانون زمانی که او معاون رئیس جمهور. جو بایدن کمک در نوشتن قانون اساسی Patriot Act. من نگاه بایدن را ضبط. من فقط می توانید تصور کنید یک بوت stomping در صورت انسان برای همیشه با او به نمایندگی از آینده حزب دموکرات است.

دیوید Sandbeck, مپلوود
نویسنده نامزد حزب دموکرات برای کنگره در مینه سوتا چهارم منطقه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن