اسب به نام Dr. Anthony Fauci پس از اتمام دوم در اولین

یک اسب مسابقه به نام Dr. Anthony Fauci به خط پایان رسید در یک به اندازه کافی امن فاصله از دیگران است که می توا

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

یک اسب مسابقه به نام Dr. Anthony Fauci به خط پایان رسید در یک به اندازه کافی امن فاصله از دیگران است که می توانست اسم خود را افتخار.

Fauci دو سال کلت به پایان رسید و دور دوم به یک اسب به نام زندانی شد و جلوتر از مقام سوم تلقین در او بسیار پیش بینی اولین روز چهارشنبه در بلمونت پارک. در یک ورزش شناخته شده به صورت موضعی نام Fauci برای اولین بار از یک سری از اسب الهام گرفته از coronavirus همه گیر و آخرین ادای احترام به احترام مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی.

اجتماعی فاصله خود انزوا صاف منحنی گله ایمنی و بدون تماشاگر نیز ثبت شده است با سوارکار اسب دوانی شدن باشگاه.

صاحب شرکت فیلیپ Antonacci برداشت نام Fauci در اواسط ماه مارس پس از 79 سال انجام شده روزانه coronavirus جلسات از کاخ سفید است. این Antonacci مانند Fauci است ایتالیایی-آمریکایی و از بروکلین.

"ما می خواستیم به افتخار خدمات است که او با توجه به تمام جهان: علاوه بر COVID مبارزه با دیگر عفونی تمام عمر خود را," Antonacci گفت. "در طول تمام چیزی که او به نظر می رسید مانند یک صدای که می دانستند چه می گذرد و بدون تلاش بیش از حد سیاسی نوع آرام همه چیز و ارائه داده های واقعی پشت چه خبر است."

Antonacci امید به نام یک دختر شوخ و جوان پس از دکتر دبورا Birx. در پایان هر چند Antonacci گفت که او نمی باید اسب به اندازه کافی خوب به نام پس از هماهنگ کاخ سفید را ویروس نیروی کار.

این کلت که عرضه جمعه بود به نام Fauci در بخشی از آنجا که خود را صاحبان فکر کرد که او می تواند یک اسب خاص. مربی Wesley بخش دیده می شود که پس از آن-unnamed اسب رو به انبار خود را در ماه سپتامبر.

"او یک کلت انجام همه چیز را در سمت راست مسیر در صبح یک ذهن زیبا او را به جایی که او را متمرد و یا مضطرب و به نظر می رسد بسیار بسیار هوشمند" بخش گفت. "او فقط یک واقعی بی خیال پسر. نه خیلی اذیت او."

Antonacci است احساس بسیاری از اعتیاد به مواد مخدره اطراف اسب به دلیل نام خود را. از آنجا که جهانی همه گیر آغاز شد دکتر Fauci این شباهت استفاده شده است برای یک اسباب بازی مخمل خواب دار عروسک bobblehead و حلقه ای و او یک اسم آبجو.

و در حال حاضر تجربه.

"او واقعا خوب و اسب" بخش گفت. "به خصوص با نام است که به او اختصاص داده شده شما می دانید که او به زندگی می کنند تا نام و نام خانوادگی."

بخش گفت: با توجه به چگونه Fauci می آید از اولین مسابقه خود را, او می تواند رهبری به Royal Ascot در انگلستان برای کاونتری سهام در اواسط ماه ژوئن.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Fauci را برای اولین بار همزمان با اول زندگی اسب مسابقه در نیویورک از ماه مارس و اعتراض در سراسر آمریکا پس از مرگ جورج فلوید در مینه سوتا است. سوارکاران ایستاده بود برای یک لحظه سکوت به پرداخت جهات برای کسانی که درگذشت COVID-19 و در ادای احترام به حرفه پزشکی پس از آن در زمان زانو در حصار قبل از اولین مسابقه به عنوان همبستگی با معترضان در پی فلوید مرگ است.

"بسیاری وجود دارد که در جهان در حال حاضر و ما می خواستیم برای نشان دادن احترام به همه علل و برای همه مردم و نشان می دهد که ما در اینجا در (نیویورک مسابقه انجمن) حمایت همه" سوارکار اسب دوانی شدن Reylu گوتیرز گفت. "اسب مسابقه به طور کلی پشتیبانی از تمام اقوام است. اسب مسابقه در سراسر جهان است و مهم نیست که چه رنگی به شما می, آنچه را که دین شما هستند و یا آنچه ساله قومیت های شما هستند. آنچه مهم اسب مسابقه است که ما یکی هستند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن