جمهوری خواهان تماس برای پاسخ در مورد شهرهای دوقلو غارت و آتش سوزی که به دنبال جورج فلوید مرگ

یک ماه پس از مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در جورج فلوید گردن برای نزدیک به هشت دقیقه منجر به مرگ او رهبران جمه

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

یک ماه پس از مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در جورج فلوید گردن برای نزدیک به هشت دقیقه منجر به مرگ او رهبران جمهوری خواه در ایالت مینه سوتا در مجلس سنا اعلام کردند که با برگزاری جلسات در شورش و در نتیجه آسیب در مینیاپولیس و سنت پل.

این حرکت به دنبال یک جلسه ویژه با هدف در بخش بازنویسی سوتا پلیس قوانین برای جلوگیری از نیروی مرگبار برخورد و اطمینان از پاسخگویی برای افسران. سنا موکول اوایل روز شنبه قبل از قانونگذاران می تواند به توافق در تلاش و همچنین به عنوان یک معامله در یک پیوند لایحه و نحوه تخصیص $841 میلیون در فدرال COVID-19 کمک مالی به دولت های محلی.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz در روز پنج شنبه به تصویب یک طرح برای COVID-19 کمک که آینه یک طرح دو حزبی گردد در طول جلسه.

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake روز پنجشنبه گفت که سناتور نیاز به ارزیابی تصمیم گیری که اجازه داده است که برای بیش از یک هزار شرکت به غارت و یا سوخته در منطقه مترو. آنها همچنین می خواهم به دانستن در مورد سرنگونی یک مجسمه کریستف کلمب در کنگره.

"من فکر می کنم خواسته های پاسخ و به همین دلیل ما می خواهیم به نگه داشتن این جلسات و همچنین اگر ما صبر بیش از حد طولانی ما شروع به فراموش کردن آنچه اتفاق افتاده است" Gazelka گفت.

دموکرات ها در مجلس سنا گفت: این حرکت به منظور بررسی ناآرامی های مدنی به جای برگزاری جلسات اضافی در طرح های پیشنهادی برای تغییر policing دلسرد شد. اعضای این مردم رنگ و بومی جلسه گفت: پلیس پاسخگویی لوایح باید به عنوان یک اولویت است.

"من عمیقا ناراحت سنای آمریکا از فقدان کامل از ضرورت حفاظت از سیاه و سفید زندگی می کند که در معرض خطر کشته شدن به دست افسران پلیس" سنا معاون رهبر اقلیت جف هیدن D-مینیاپولیس گفت. "پس از آن ما شاهد قتل جورج فلوید کل دولت و ملت سخن گفت. آنها هنوز هم نمی گوش دادن به مطالبات برای تغییر در درون ما سیستم عدالت کیفری."

اطلاعات بیشتر در مورد ترکیب جلسات و یا مسائل مربوط به مجموعه تحت پوشش نیست ، Gazelka گفت: این مهم است که سناتورها به سرعت به جلو حرکت می کند با سوالات خود را از دولت و رهبران محلی که منجر پاسخ تلاش.

"همه ما شاهد نابودی کسب و کار و برخی در روز روشن با هیچ پلیس و پاسخ و سوال این بود که تصمیم گرفت این غارتگران خواهد بود و مجاز به انجام این کار؟" Gazelka گفت. "همه ما شنیده شفاعت از برای هر کسی که به آنها بگویید که چه برنامه ریزی شده بود ... نیز که مسئول است ؟ اینها برخی از سوالات ما می خواهیم."

پانل مجموعه ای برای تشکیل آن در اولین جلسه هفته آینده.

در ضمن کنگره منطقه ای معماری و برنامه ریزی هیئت مدیره نبود برنامه ریزی به آدرس کلمبوس سرنگونی مجسمه به طور مستقیم در طول آن پنج شنبه نشست اما گفتگو به ناچار رفت و در آن جهت به عنوان اعضای هیئت مدیره مورد بحث و بررسی چگونگی پرداختن به هنر و تصاویر از چهره های تاریخی که مرتکب نژادپرستانه عمل می کند.

عضو هیئت مدیره و دولت دیابت کارلا نلسون R-روچستر گفت: مصرف پایین یادبود به طور کامل خواهد بود, پاک کردن تاریخچه. او گفت که این خاطرات می تواند به یک "تعلیم لحظه" که شامل بررسی یک شکل را نژادپرستانه و اقدامات.

اما عضو هیئت مدیره و مورخ کیت Beane از Flandreau سانتی داکوتای و ماسکووگی نهر قبایل گفت: یک مجسمه از کلمبوس در کاپیتول زمینه قابل مقایسه است برای مردم بومی به یک مجسمه از آدولف هیتلر نمایش داده می شود.

"آیا ما را در یک پلاک به تفسیر مجدد است؟" Beane پرسید.

کلمبوس مجسمه پایدار $154,000 از آسیب هنگامی که آن را پایین کشیده است و ذخیره شده در یک ساختمان دولتی در مترو. مینه سوتا اداره جنایی دلهره در حال بررسی این حادثه و Ramsey County وکیل باید صلاحیت این دادگاه ها بیش از آن پیگرد قانونی. حداکثر جرم مجازات خواهد بود 10 سال زندان و 10 ، 000 دلار جریمه. اتهام نشده است و فشرده.

در روز پنج شنبه در این جلسه سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان گفت: هیئت مدیره خواهد بود واگذاری دو وظیفه نیروهای: اول کار خواهد کرد برای ایجاد یک فرایند و سیاست برای یادبود حذف و یا تغییرات با فرصت برای Minnesotans به شرکت. دوم ایجاد خواهد شد چه فلاناگان به نام "چشم انداز از آنچه کنگره باید" بر اساس چه Minnesotans یا ندارند خود را به نمایندگی خود در کنگره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن