کشاورزی منشی سانی Perdue میاد اسپوکن مزرعه-رشد مواد غذایی ابتکار به عنوان تولید کنندگان تماس برای پشتیبانی بیشتر - سه شنبه, 11 Jun 2020 PST

ایالات متحده کشاورزی منشی سانی Perdue ستایش اسپوکن تلاش ها برای دریافت به صورت محلی رشد مواد غذایی به خانواده

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

ایالات متحده کشاورزی منشی سانی Perdue ستایش اسپوکن تلاش ها برای دریافت به صورت محلی رشد مواد غذایی به خانواده های نیازمند در روز پنج شنبه به عنوان منطقه گندم تولید کنندگان فشار اضافی برای کمک های فدرال در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"من خوش بین و من امیدوار هستم" گفت: Perdue که در خدمت به عنوان برگ برنده دولت, کشاورزی, وزیر پس از 2017. "من فکر می کنم این درس ما در حال رفتن به یادگیری از طریق تمام این بیماری همه گیر از نوآوری و خلاقیت خواهد شد یک بار دیگر نشان می دهد که امریکا عالی مبتکر."

یک ائتلاف از کشاورزان محلی و توزیع کنندگان و داوطلبان رهبری بازار آنلاین به اشتراک بگذارید.مزرعه, توزیع بیش از 35 ، 000 پوند از مواد غذایی پس از آن آغاز شد عامل تحت قرارداد با وزارت کشاورزی ایالات متحده را به کشاورزان به خانواده های غذایی برنامه جعبه. پردو نگاه روز پنج شنبه بعد از ظهر در دریاچه آزادی به عنوان 20 پوند جعبه, تازه, پیاز, سیب زمینی, سیب و گلابی و زغال اخته شد و آماده برای تحویل به شمال, Spokane, مرکز جامعه و خانه در سراسر Inland Northwest.

پردو گفت: او سفر کرد و چندین عملیات دیگر به عنوان بخشی از 3 میلیارد دلار کمک برنامه های موجود در یک coronavirus بسته کمک کنگره به تصویب رسید در ماه مارس است. شرقی برنامه واشنگتن تنها یکی است که به ارائه خدمات به طور مستقیم به مشتری درب.

"بسیاری از آنها congregant تحویل که در آن آنها می آیند و با قرار دادن جعبه در تنه و سپس آنها را درایو خاموش" پردو گفت: ما این سیستم می تواند در خدمت به عنوان یک مدل به صورت مستقیم به تحویل خانه برای مواد غذایی تمبر ذینفع. بخش شناور است که ایده به کنگره در گذشته Perdue گفت.

غذا جعبه برنامه یکی از دولت فدرال سریع محورهای بلافاصله پس از بسته شدن در ماه مارس از رستوران ها و مدارس دو مشتریان عمده از کشور, کشاورزان, Perdue گفت. زنجیره تامین بود جایگزین به سرعت برای جلوگیری از ادامه تخریب محصولات کشاورزی, دام و محصولات خود را از جمله شیر ریخته بودن پایین تخلیه و سبزیجات بودن کشت و زرع در زیر به خاطر کشاورزان نیست که هر کسی برای فروش به. کشاورزی بخش اقدام به خرید مواد غذایی و سپس با این نسخهها کار با پیمانکاران محلی که توزیع جعبه مواد غذایی به خانواده های نیازمند. در اسپوکن که یک همکاری بین به اشتراک بگذارید.مزرعه داخلی شمال, بازار کشاورزان, انجمن, خوردن گروه خوب و اسپوکن مواد غذایی مبارزان. آنها همچنین دریافت کمک از دامپزشکان در مزرعه ابتکار از اسپوکن حفاظت از منطقه است که به جانبازان نظامی فرصت برای کار در بخش کشاورزی به عنوان انتقال آنها بازگشت به زندگی غیر نظامی.

در کنگره ایالات متحده کتی McMorris راجرز گفت: این مشارکت نشان داد نوع ابتکار و خلاقیت است که دیده شده است در چند بخش از زمان شروع این بیماری همه گیر با شرکت های محلی تغییر عملیات خود را برای ساخت تجهیزات حفاظتی برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و محصولات تمیز کردن.

"من تحت تاثیر قرار گرفته بود با تنوع در سازمان که بخشی از آن واقعی چشمگیر مشارکت" گفت: McMorris راجرز.

در حالی که جعبه مواد غذایی برنامه در نظر گرفته شده برای توزیع مواد غذایی مورد نیاز به طور مستقیم از مزارع به خانه های کشاورزی بخش همچنین دریافت کمک های مالی از کنگره به ارائه پرداخت های مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی که دیدم چشمگیر کاهش قیمت در هفته ها و ماه های پس از همه گیر آغاز شده است. این اداره گفته است که ارائه خواهد شد کمک به کشاورزان از محصولات کشاورزی است که تجربه 5% یا بیشتر کاهش قیمت در طول رکود اقتصادی که بلافاصله پس از وقوع, اما تحت اولیه است که محاسبات را شامل نمی شود و نرم و سفید گندم انواع رشد در تپه از Palouse.

"ما گندم نوسان زمانی که COVID آمار گفت:" میشل Hennings, مدیر اجرایی, واشنگتن, انجمن تولید کنندگان گندم. "آن را نمی نوسان به شدت به عنوان cattlemen و برخی از کالاهای دیگر, اما ما نگران 2020 محصول است."

هر دو گندم انجمن و McMorris راجرز در کنسرت با همکار تشکر. دن Newhouse با ارسال نامه ای هفته گذشته به Perdue اصرار او و گروه او تجدید نظر محرومیت از نرم سفید گندم از 16 میلیارد دلار در دسترس برای کمک به کشاورزان از طریق پرداخت های مستقیم. پردو و گفت: این سازمان پذیرش درخواست برای اضافه کردن محصولات به لیست واجد شرایط دریافت کنندگان از طریق ژوئن 22 و روشن است که برخی از سیب زمینی کشاورزان که احساس می کردند از مطالعه حذف از بودجه شد واجد شرایط برای کمک.

"وجود دارد یک زن و شوهر misinformations من فکر می کنم در مورد چیزهایی که در حال حاضر تحت قرارداد نمی شد واجد شرایط که واقعا درست نیست" گفت: Perdue. "اگر قرارداد خود را لغو شد, اگر آنها نمی باید یک بازار برای حمل و نقل خود را که شما واجد شرایط. اگر آنها اهدا سیب زمینی در طول این دوره از زمان, آنها خواهید بود واجد شرایط برای پرداخت غرامت وجود دارد."

الکس مک گرگور یک رئیس جمهور گذشته گندم انجمن و رئیس جمهور از McGregor, شرکت کود و مزرعه عرضه شرکت در ایالت واشنگتن صحبت می کرد با پردو در روز پنج شنبه و تشویق به اضافه کردن شرقی واشنگتن گندم تولید کنندگان به دریافت کنندگان واجد شرایط برای کمک به تحت بسته کمک.

"این زمان به چالش کشیدن این بهار چون که زمانی که مردم خود را به فروش محصول" مک گرگور گفت. "به یک بازار است که در حال حاضر با چالش های نهفته می شود بیشتر با COVID-19 ساخته شده است آن را دشوار برای مزرعه خانواده است."

مک گرگور گفت که اگر این گروه با استفاده از یک چارچوب زمانی مختلف برای تعیین شیب قیمت, نرم, گندم سفید خواهد بود واجد شرایط. قیمت های آتی در ابتدا با کمک آمریکایی ها به خرید آرد و نان در آغاز همه گیر اما که دست انداز نه به نفع کشاورزان با توجه به گندم انجمن.

McMorris راجرز گفت: "او بر این باور Perdue شنیده بود نگرانی کشاورزان.

"من فکر می کنم او هنوز هم به دنبال که در آن یک" این کنگره گفت.

کشاورزی بخش نگهداری چوب خط حساب کردن در حال اجرا از کمک های پرداخت شده در حال حاضر تحت Coronavirus برنامه کمک غذایی شکسته توسط دولت است. در واشنگتن بسیاری از کمک به دامداران و صاحبان مزارع لبنی. دامداران در واشنگتن دریافت کرده اند $3.2 میلیون دلار در کمک های تحت برنامه و دامداران $1.4 میلیون. Orchardists تا به حال با مقایسه دریافت $70,000 و کشاورزان $55,000.

کشاورزان باید تا آگوست ، 28 به درخواست برای کمک های زیر موجود بودجه بسته است. پردو کشاورزان خواست برای بازدید farmers.gov/cfap برای کسب اطلاعات در مورد محصولات واجد شرایط و پس از آن به بازدید از مزرعه محلی آژانس خدمات برای کسب اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب