وال استریت رالی شتاب پس از خیره کننده شغل گزارش

سهام عجله بالاتر در اوایل معاملات روز جمعه پس از فوقالعاده خوب گزارش بازار کار ایالات متحده به دیوار خیابان ها

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

سهام عجله بالاتر در اوایل معاملات روز جمعه پس از فوقالعاده خوب گزارش بازار کار ایالات متحده به دیوار خیابان های اخیر تجمع شات دیگری از آدرنالین.

S&P 500 بود تا 2.2% در عرض 15 دقیقه اول معاملات پس از دولت گفت که ایالات متحده کارفرمایان اضافه شدن 2.5 میلیون نفر از کارگران خود اشتغال در ماه گذشته. اقتصاددانان انتظار داشتند که آنها را به جای اسلش یکی دیگر از 8 میلیون شغل در میان مداوم خرید اینترنتی از پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

در حالی که اقتصاددانان هشدار داد که آن را فقط یک ماه از داده ها و می تواند با دادن امید کاذب گزارش می دهد اعتبار به ساختمان خوش بینی در میان سهام سرمایه گذاران که اقتصاد می تواند در بهبود نسبتا به سرعت از آن زمان ، که امید است یک دلیل بزرگ برای بهتر از 40 درصد رالی برای S&P 500 از اواخر ماه مارس است.

S&P 500 در حال حاضر تنها در حدود 6.3 درصد از آن رکورد در ماه فوریه پس از زودتر پایین بودن نزدیک به 34 درصد.

"به نظر می رسد روند شفا در جریان است در بازار کار و به نظر می رسد مانند آن را اتفاق می افتد زودتر از انتظار" گفت: Todd لویناشتاین سهام استراتژی اجرایی از بانک های خصوصی در اتحادیه بانک. "به نظر می رسد بدترین پشت سر ما."

میانگین صنعتی داو جونز بود تا 756 امتیاز یا 2.9% در 27,037 به عنوان 9:45 صبح به وقت شرق و نزدک بود تا 1.6%.

در دیگر نشان از افزایش اعتماد به نفس در عملکرد 10 ساله خزانه داری بزرگنمایی تا 0.90% از 0.82% اواخر پنج شنبه. این منطقه از بازار خیلی زودتر از سهام به دادن هشدار در مورد آینده ویرانی اقتصادی از شیوع کروناویروس. آن را تا به حال نیز بسیار کندتر به افزایش از سهام اما 10 سال عملکرد است که در حال حاضر نزدیک به بالاترین سطح از اواخر ماه مارس است.

سهام خود را آغاز کرد فوق العاده ای رالی در اواخر ماه مارس پس از فدرال رزرو به نجات آمد یک بار دیگر با وعده های بسیار زیاد در کمک به حفظ بازارهای در حال اجرا هموار. کاپیتول هیل همچنین توافق کردند که بی سابقه مقدار برای کمک به اقتصاد کمک کرد که از بین بردن بدترین سناریو برای بسیاری از سرمایه گذاران تمام عیار بحران مالی است.

اخیرا آن بوده است و امیدوار است که رشد اقتصادی می تواند رزومه برای اقتصاد به عنوان متحده در سراسر کشور و کشورهای جهان استراحت مستند محدودیت به معنای به سرعت گسترش ویروس. حتی به عنوان وحشتناک و داده های تاریخی در ادامه به در آمده در بازار کار و اقتصاد, سهام تا حد زیادی انعطاف پذیر باقی مانده در صعود.

اگر خوشبینی خود ثابت می شود درست نمی شود آن را اولین بار. در گذشته رکود در بازار سهام در طول تاریخ ضربه خود را به پایین و رو به ماه قبل از اقتصاد است. چرا که سرمایه گذاران در حال تنظیم قیمت سهام در حال حاضر به جایی که آنها سود شرکت عنوان ماه به آینده است.

ادامه روند اخیر سرمایه گذاران در روز جمعه در ادامه به حرکت در خارج از سهام که قبلا بوده است برندگان در ضعیف stay-در-خانه اقتصاد و به شرکت هایی که بیشترین سود را از رشد اقتصاد است.

کوچکتر سهام تا به حال این بازار بزرگترین دستاوردهای به عنوان آنها به طور معمول انجام دهید زمانی که انتظارات برای اقتصاد در حال افزایش است. راسل 2000 کوچک-کلاه سهام شروع به پریدن کرد 4 درصد.

در میان بزرگترین سهام انرژی تولید کنندگان و بانک ها و شرکت های صنعتی بودند پریدن به بزرگترین دستاوردهای. سود خود را تمایل به بسیار نزدیک به قدرت اقتصاد است.

مربوط به سفر شرکت ها نیز قوی پس از سهام خود را کردم تا در اوایل شیوع نگرانی است که هیچ کس می خواهم به پرواز و یا رفتن بر روی یک کشتی کروز برای مدت زمان طولانی.

خطوط هوایی آمریکا گروه شروع به پریدن کرد 29 درصد ضمیمه حتی سود بیشتر بر روی آن 41.1% افزایش یک روز قبل از زمانی که در آن اعلام کرد پرواز بیشتر از آن به طور منظم ایالات متحده برنامه در یک شرط بندی که آگهی را بازگشت به آسمان.

نروژی کروز خط افزایش 20.8 درصد و ایالات متحده هواپیمایی افزایش 21.6%.

خرده فروشان و صاحبان مراکز خرید رسید در امیدوار است که مردم نیز ممکن است سر به محصور فروشگاه. Kohl's اضافه شده 15.3 درصد و Simon Property Group افزایش 13.5%.

سهام است که تا به حال بوده است steadiest در اوایل سال جاری زمانی که سرمایه گذاران در جستجوی stay-at-home برندگان در همین حال بودند عقب مانده و بازار است.

Netflix بکشد که مشترک رول دارای عقاید با مردم hunkering پایین در صفحه اصلی تضعیف 0.2%. Clorox که مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب شده پاک کردن قفسه پایین بود 2.5 درصد و آمازون تضعیف 0.3%.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن