Caryn سالیوان: نازک شدن خط آبی

وجود دارد مقدار زیادی از ترس در هوا.هفته به هفته ما به شنیدن در مورد مرگ و مير در زمینه های مختلف: coronavirus

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

وجود دارد مقدار زیادی از ترس در هوا.

هفته به هفته ما به شنیدن در مورد مرگ و مير در زمینه های مختلف: coronavirus جورج فلوید و آخرین دهیم.

در روز پس فلوید مرگ من تماشا به عنوان افسران پلیس و اعضای گارد ملی در دنده کامل ایستاده بود روی آسفالت داغ خیابان اغلب چهره به چهره با غریبه ها که رفتار متنوع از مسالمت آمیز و احترام به خشونت و سوء استفاده. چگونه می تواند آنها را تحمل آن ؟

در میان برنامه های پال خواستار قطع بودجه دولت یا از بین بردن بزرگترین اداره پلیس در کشور ما شنیده نمی, خیلی از کسانی که خواسته برای پاسخ هنگامی که عکس اخراج فروشگاه ها غارت زنان تجاوز در پارک های عمومی – و خیلی بیشتر.

بیش از چند هفته گذشته من تماس گرفت بسیاری در جامعه اجرای قانون به پیدا کردن آنچه که آنها در حال فکر کردن و چگونه آنها در حال انجام است.

پاسخ سازگار بود و نگران کننده است.

آنها تمایلی به صحبت های عمومی.

این است که آنها چیزی برای گفتن. بلکه آنها تبدیل شده ایم سکوت به دلیل آنچه احساس می کند مانند فقدان پشتیبانی می کند. علاوه بر این آنها – و خانواده خود را – احساس آنها اهداف خود را در پشت.

برخی از آنها مایل به رنگ یک تصویر از آنچه در زندگی تبدیل شده است. اما هیچ کس مایل به رفتن در تاریخ ثبت است.

به جز دادستان Ron Meuser.

برای بیش از 30 سال Meuser نشان داده شده است افسران پلیس و اولین پاسخ دهندگان حمل و نقل به طور متوسط 10 ادعا می کند در هر ماه.

از اواخر ماه مه حدود 150 افسران به دنبال نمایندگی برای PTSD مربوط به جبران خسارت کارگران و ناتوانی می کند. بسیاری از آنها از مینیاپولیس هر چند آنها از سازمان های مختلف در سراسر کشور از جمله سنت پل.

در حالی که او صحبت نمی کند و برای هر افسر یا خود را برای بخش Meuser توافق به داستان و مشتریان به اشتراک گذاشته اند با او "مانند یک رکورد شکسته." این همان داستان من شنیده ام.

"مردان و زنانی که در خدمت جوامع ما به عنوان افسران پلیس اصلا به این خط از کار برای پول و یا محل موردتوجه وتماشای عموم," او گفت:. "آنها این کار را از حس وظیفه و افتخار برای کمک به جوامع خود."

آنها تشخیص آسیب به اعتماد در درون جامعه به عنوان یک نتیجه از جورج فلوید مرگ او گفت: اما احساس آنها بوده است فشرده به گروه های مشابه زمانی که آنها انجام داده ام هیچ چیز اما به دنبال حمایت از جامعه است.

ماموران را تهدید به مرگ دریافت. خانه خود را به آدرس فاش شده اند. آنها بوده ام به دنبال خانه از محل کار.

"آن توجیه شده است که به نحوی آنها آن را سزاوار است و آنها باید آن را به دلیل که فقط بخشی از کار" Meuser گفت.

"آنها شده ایم به طور کامل رها شده و اجازه پایین توسط جامعه نمایندگان از دولت به ویژه فرماندار, شهردار, فری شورای شهر و رئیس Arradondo," او گفت:.

برای هر عمل وجود دارد که یک واکنش است.

"وجود دارد یک فرد در این جامعه که ادامه خواهد داد به رفتن به محل کار و خطر زندگی خود را هر روز به آتش بازی به ضرب گلوله در آنها بتن و پرتاب آنها را به زندگی خود را تهدید به تف و یا ادرار در" Meuser گفت.

"این دشوار است زمانی که آنها در حال حاضر رنج می برند از علائم سازگار با PTSD و اقدام به مقابله با آن خود را در امیدوار است که آنها می تواند همچنان به انجام وظایف یک افسر پلیس است. اما زمانی که آنها شده اند به طور کامل رها شده توسط خود گروه پشتیبانی, آنها به سادگی قادر به قرار دادن سلاح های خود را در اطراف آن و حمل و نقل."

"شما شاهد خروج دسته جمعی از افسران پلیس از سراسر کشور که تصمیم گرفته اند آن را به ارزش آن است."

طرفداران برای تغییر ممکن است در نظر گرفتن بازنشستگی یک فرصت به جای مدرسه قدیمی افسران با امکانات جدید.

آن را نمی خواهد بود آسان است. سازمان های اجرای قانون شده اند در تلاش برای جذب افسران جدید برای سال.

هنگامی که بررسی مجوز افسران از سراسر کشور اکثریت گفت: آنها نمی توصیه حرفه ای به دیگران با استناد به عدم دپارتمان پشتیبانی و احترام به حرفه و افزایش مسئولیت حقوقی و نگرانی های ایمنی.

چه زندگی با کمتر policing نگاه مانند? خواندن روزنامه.

Cooped تا بیش از حد گرم و اشباع شده با COVID-19 هشدارهای بسیاری از مردم در حال, ترس و عصبانی است.

مجرمان لحظه تصرف. تیراندازی هستند تا به طور چشمگیری در شش ماه اول سال 2020 – بیش از 220 در مینیاپولیس و 100 در سنت پل.

گی مردان, زنان باردار و کودکان در حال مرگ هستند در خیابان ها و کوچه ها, ماشین ها و کاباره ها.

پلیس موظف به پاسخ بدون در نظر گرفتن چگونه کشیده تاکید کرد و ناخواسته آنها ممکن است.

پلیس می تواند بالا آدرنالین کار مربوط احساسی متهم تعاملات انسانی و لحظه قضاوت می نامد.

در محیط فعلی افسران هستند طبعا مردد به پاسخ دخالت یا بازداشت. تلفن های همراه و دوربین های بدن را تتم حداقل بخشی از فعل و انفعالات. اگر افسران را چه چیزی می تواند تفسیر به عنوان یک اشتباه و یا قضاوت آنها را می توان در اخراج پیگرد قانونی شکایت و یا زندانی.

نگران عدم پاسخ و/یا حفاظت از شهروندان هستند به معنای واقعی کلمه گرفتن امور به دست خود.

Handgun خرید بالا رفتن سرسام آور هستند.

افراد و سازمان های خصوصی استخدام شرکت های امنیتی. مینیاپولیس اعضای شورای شهر که رای پال خواستار قطع بودجه دولت اداره پلیس دریافت کرده اند مالیات دهندگان تامین می شود حمایت می کند.

مینه سوتا 10,000 مجوز افسران پلیس. اگر ما به دنبال یک جامعه عادلانه تر است آن را فقط برای نسبت دادن اقدامات چند به همه به مجازات اعمال چند است ؟

به عنوان یک افسر بازنشسته گفت: خط آبی تبدیل شده است بسیار نازک آبی خط. عواقب هستند که متحمل شده اند در این لحظه. به عنوان یک جامعه ما نیاز به مکث و متفکر و اندازه گیری, تصمیم گیری در مورد چگونه یک خط ما می توانید با زندگی می کنند.

Caryn سالیوان از مندوتا هایتز یک سخنران الهام بخش و نویسنده کتاب "تلخ یا بهتر: دست و پنجه نرم کردن با زندگی در Op-Ed صفحه" یک کمک ستون نویس پایونیر پرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب