تام بردی را پاس اول با Bucs بود و در میان دوستان در دبیرستان رشته

تمپا, فلوریدا.—تام بردی نیست اجازه دادن به این بیماری همه گیر کوروناویروس — یا NFL قوانین در برابر بازیکنان کا

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

تمپا, فلوریدا.—تام بردی نیست اجازه دادن به این بیماری همه گیر کوروناویروس — یا NFL قوانین در برابر بازیکنان کار کردن در تیم تاسیسات — نگه داشتن او را از آماده شدن برای فصل جدید را با جدید خود را Tampa Bay تیم.

بردی جمع آوری برخی از Buccaneers هم تیمی در یک دبیرستان رشته بامداد سهشنبه برای یک پرتاب جلسه. بردی عینک Buccaneers کلاه و نارنجی نیوجرسی بیش از شانه خود را پد. رسمی بازیکنان-تنها تمرین در برکلی مدرسه مقدماتی دو ساعت به طول انجامید با توجه به Tampa Bay Times.

آن را غیر معمول نیست برای quarterbacks به سازماندهی عبور تمرینات قبل از اردوگاه های آموزشی, اما به همه گیر اتحادش را تغییر روال عادی. تیم مجبور به تکیه بر جلسات مجازی به جای سنتی خارج از فصل و برنامه ها به عنوان NFL تلاش می کند به برنامه ریزی برای یک سال 2020 فصل احتمالا بدون طرفداران در استادیوم.

به دلیل همه گیر است که مجبور اجتماعی فاصله و پناه در خانه به عنوان قوانین جدید هر جمع بازیکنان قابل توجه است — به خصوص یکی مربوط بردی شش بار قهرمان سوپر باول با میهن پرستان جدید انگلستان. بردی, 42 به امضا رسید و دو سال $50 میلیون قرارداد با Bucs در ماه مارس است.

پس از امضای قرارداد با Bucs بردی قرار از او پرسید برای شماره تلفن از هم تیمی های خود. او ظاهرا ساخته شده با استفاده از این لیست برای سازماندهی روز سه شنبه تمرین.

آن را تشویق به ثبت نام برای طرفداران در همان روز تیم NFL شروع به باز کردن امکانات برای تعداد محدودی از پرسنل. امکانات هنوز خارج از محدوده برای مربیان و بازیکنان به جز برای کسانی که تحت آسیب توانبخشی.

مرکز رایان جنسن تمرین تفنگ جرقه بزند به بردی در چمن مصنوعی زمین فوتبال است.

هر چند او تازه وارد بردی بود که در اتهام با توجه به روزنامه. بردی راه می رفت از طریق یک مسیر با گیرنده مایک ایوانز نشان دادن برای جانبازان و بازیکنان دیگر دقیقا همان جایی که خود را کاهش. Quarterbacks بلین Gabbert و رایان گریفین نیز انداخت عبور می کند.

در میان دیگر بازیکنان حضور در این جلسه بودند گیرنده Scotty Miller, تنگ به پایان می رسد کامرون Brate و O. J. Howard و در حال اجرا پشت جرات Ogunbowale.

تیم نمی تواند سازماندهی چنین تمرینات و Buccaneers نمی علنی روز سه شنبه جلسه. وجود دارد هیچ پاسخ فوری از این تیم به یک درخواست از آسوشیتد پرس برای اظهار نظر در این تمرین.

روز سه شنبه جلسه رفت بهتر از بردی تلاش برای کار کردن بخش خصوصی در تمپا پارک در ماه گذشته. پس به او گفته شد توسط یک گارد امنیتی که پارک بسته شد و او مجبور به ترک بردی دریافت عذرخواهی از شهردار Jane کرچک.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن