دیو Feschuk: مطالعه از فوتبال مفسران نشان می دهد قدرت کلمات ایفای نقش کرده است در فقدان سیاه مردم در مقابل دفاتر

در میان این بی سابقه تابستان رپتورز جمهور Masai Ujiri ساخته شده است که نقطه ای بیش از یک بار از اواخر: ریاضی ر

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

در میان این بی سابقه تابستان رپتورز جمهور Masai Ujiri ساخته شده است که نقطه ای بیش از یک بار از اواخر: ریاضی را اضافه کنید. چگونه آن را معنا است که NBA بازیکنان مدت طولانی است که به شدت سیاه و در عین حال لیگ را مقابل دفاتر و مربیگری کارکنان هنوز هم تا حد زیادی سفید ؟

چگونه می تواند از آن باشد که در یک لیگ که در آن بازیکنان در حال 75 درصد سیاه لیگ را سر مربیگری موقعیت تقریبا 75 درصد سفید ؟ چگونه می تواند از آن باشد که حتی در لیگ که به مدت طولانی به حال شهرت به عنوان پیشرفته ترین نرم افزار ورزشی Ujiri تنها سیاه و تیم رئیس جمهور کار امروز ؟

"من ممکن است یکی از دو رئیس جمهور در تمام ورزشی" Ujiri ESPN گفت: در حالی که به عقب. "چگونه ممکن است ؟ که تمایز شرم آور است. آن را شرم آور. این چیزی است که من باید حتی توان صحبت کردن در مورد."

اگر وجود دارد بدون شک بسیاری از دلایل عدم تعادل در ساختار قدرت یک کرون شرکت تحقیقاتی, به این چشم ممکن است اشاره به یک خودنمایی یکی در مقاله اخیر. شرکت RunRepeat همکاری با حرفه ای بازیکنان فوتبال' انجمن به بررسی راه فوتبال اروپا مفسران توصیف سیاه بازیکنان نسبت به راه آنها توصیف سفید بازیکنان. و نتایج به صحبت کرد در ادامه تداوم کلیشه های نژادی.

با توجه به شرکت تجزیه و تحلیل زمانی که مفسران صحبت از سبک پوست بازیکنان آنها بیشتر apt به ستایش آنها را به عنوان باهوش تر و سخت تر کار می کند. زمانی که مفسران صحبت از پوست تیره-toned, بازیکنان آنها بیشتر احتمال دارد به تمرکز خود را ستایش آنها را برای خود فیزیکی — سرعت خود را و قدرت خود را — از آنها هنگامی که صحبت کردن در مورد سبک تر پوست بازیکنان.

مطالعه نگاه 80 بازی از 2019-20 فصل در چهار قهرمانان اروپا لیگ فوتبال به طور خاص در بالای پله مستقر در انگلستان و ایتالیا و فرانسه و اسپانیا. و برخی از داده ها بود بدجور کج. زمانی که موضوع هوش برخی از 63 درصد از ستایش بود که با هدف سبک تر پوست بازیکنان در حالی که 63 درصد از انتقاد با هدف بازیکنان با تیره تر پوست. زمانی که موضوع اخلاق کار برخی از 60 درصد از ستایش انباشته می شد بازیکنان با پوست سبک.

نویسنده مطالعه دنی McLoughlin گفت: کسانی که ریشه دوانده کلیشه در مورد راه ما دیدن ورزشکاران ممکن است یک توضیح برای عدم تنوع در نرم افزار-ورزشی سلسله مراتب است. اگر درک واقعیت است و اگر محبوب ادراک است که یک گروه از بازیکنان است که ساخت آن در مغز در حالی که دیگر مدیون موفقیت خود را به brawn — آن را تنها حس می کند که تصمیم گیران حمل کسانی که تعصبات خود را به شیوه های استخدام.

"اگر مفسران به طور مداوم و گفت سفید بازیکنان باهوش هستند و بازیکنان کمتر, هوشمند, وضوح آن را حس می کند که بازیکنان بیشتر احتمال دارد به در رفتن و تبدیل شدن به مربیان و مدیران" گفت: McLoughlin. "این می تواند بسیار جدی انشعابات."

این یک مطالعه درست و Ujiri یک بسکتبال اجرایی است. اما آن را به ارزش چیزی که McLoughlin ذکر یک مطالعه مشابه ایالات متحده بسکتبال کالج است که به یک نتیجه مشابه در مورد راه رسانههای بحث در مورد بازیکنان.

"قابل پیش بینی مردان سیاه بازیکنان تمایل به کلیشه ای به عنوان به طور طبیعی ورزشی, سریع, و, قدرتمند, در حالی که مردان سفید بازیکنان همچنان به تبلیغ برای خود سخت کار و تلاش و مهارت های ذهنی" رفت و یک قطعه از مطالعه خلاصه داستان.

آن را به احتمال زیاد هیچ کدام از این اخبار به این ورزشکاران که زین با تنبل, خصوصیات. به عنوان یک ستاره مهاجم که ستاره دار در برخی از جهان بهترین لیگ بلژیک Romelu Lukaku شده است از منتقدان مد قابل پیش بینی است که در آن سیاه و بازیکنان هر دو انتقاد و ستایش. Lukaku با ابداع آن را به "سرعت و قدرت عنصر" این تمایل به کاهش بازیکنان فیزیکی خود استعداد.

"این است که هرگز در مورد مهارت های من وقتی که من در مقایسه با دیگر اعتصاب کنندگان" Lukaku گفته است. "من به یاد داشته باشید یک نظر از یک روزنامه نگار است که (منچستر) ایالات نباید نشانه Lukaku چرا که او نه یک 'هوشمند' فوتبالیست."

McLoughlin گفت: مطالعه خود را در حال حاضر ساخته شده مختلف اروپایی پخش رسانه ها را متوجه خواهید شد. بیش از یک و پس از خواندن آن قول داده اند که تقاضای خود را از مفسران را آموزش در تنوع و ناخودآگاه تعصب.

اما هدف از این مطالعه McLoughlin گفت: نبود به "قطع مفسران به خشک یا تماس نظر نژادپرستان." آن را به شروع یک گفتگو در مورد راه بحث ما در مورد ورزش و چیزهایی که باید تغییر دهید. به جای به سادگی ریخته گری سنگ در صحبت کردن سر McLoughlin گفت: آن را به هر کس به مراقبت بیشتری در زبان خود را. و به عنوان یک متولد اسکاتلند از طرفداران گلاسکو رنجرز او از جمله خود را در گروه.

"من به تماشای فوتبال تمام زندگی من است. بنابراین من نوع غرق در آن است. و من برداشت کرده ام این عادت های بد خودم. و من آگاه شد آن را با افراد دیگر آموزش من در آن," او گفت:. "من در تلاش برای محتاط تر خودم در مورد من چگونه صحبت در مورد بازیکنان ... و من فکر می کنم که یک نکته مهم اشاره کنم. کل این مطالعه نه فقط در مورد مفسران ... این مورد در نظر گرفتن یک گام به عقب و به دنبال چه می گذرد. به خاطر اینکه همه چیز در حال حاضر به این معنی که بازیکنان در حال گرفتن درمان همان به عنوان سفید بازیکنان وقتی که می آید به ادراک عمومی در مردم است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

چیزهایی است که به ایجاد درک همان چیزهایی است که به ساختمان شهرت آن به شرح زیر می رود راه طولانی به سوی تعریف یکی از گزینه های فراتر از یک بازی حرفه ای است. Ujiri است به درستی مزاحمت که وجود ندارد بسیاری از همکاران او در انتخابات ریاست جمهوری میان. McLoughlin خط مطالعه نشان می دهد آن را تا حداقل چیزی برای انجام با چه بحث ما در مورد سیاه بازیکنان در لیگ.

"(تغییر) قصد ندارم به اتفاق می افتد حق دور" McLoughlin گفت. "اما در نهایت هدف اصلی این است که هر کس را درمان همان. آن را به عنوان ساده به عنوان آن است."

Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب