Alanis Morissette را 'Jagged Little Pill' نوبت 25 - Tue, 12 Jun 2020 PST

یک ربع قرن پیش جمعه کانادایی خواننده پاپ/ترانه سرا Alanis Morissette او منتشر شد آلبوم سوم که نوسان دور به شد

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

یک ربع قرن پیش جمعه کانادایی خواننده پاپ/ترانه سرا Alanis Morissette او منتشر شد آلبوم سوم که نوسان دور به شدت از قبلی گردش بیشتر به گرانج و احساس وحشت و نگرانی-سنگ. آن را به فروش 33 میلیون نسخه در آمریکا و برنده پنج جایزه گرمی و تعریف یک نسل از مستقل نوازندگان زن.

Alanis Morissette را "Jagged Little Pill"

اتاوا-متولد Alanis Morissette آموخته به بازی پیانو در سن شش و به نظر می رسد در پنج قسمت از کانادا کودکان طرح-کمدی تلویزیون نشان می دهد "شما نمی توانید انجام دهید که در تلویزیون" در حالی که او در دبیرستان.

Morissette در سن 13 سالگی

در طول سال دبیرستان او در ضبط دو آلبوم از رقص و موسیقی پاپ و نوشتن تمام موسیقی خود را با کمک از تولید کنندگان. برای اولین بار به فروش می رسد اما دوم نه کاملا خیلی. بنابراین او برچسب لغو شد قرارداد.

پس از فارغ التحصیلی دبیرستان Morissette به تورنتو نقل مکان کرد و سپس به لس آنجلس و شروع به کار با مشهور رکورد تولید کننده و ترانه سرا گلن بالارد که کار کرده بود با مایکل جکسون را "بد" و "خطرناک" آلبوم ها بود و سپس تبدیل شدن به تولید کننده برای ویلسون فیلیپس. او و بالارد به شدت تغییر نوع موسیقی و شعر Morissette استفاده می شود. بالارد نیز آورده و در برخی از نام های معروف به قرض دادن یک دست با پشتوانه آهنگ: کک و دیو ناوارو از Red Hot Chili Peppers, به عنوان مثال.

Morissette امضا شده با کوچک مستقل و برچسب منتشر – پروژه "Jagged Little Pill" و امیدوار است که این امر جلب توجه به اندازه کافی برای کمک به او را نشانه عمده ضبط و قرارداد. به جای لس آنجلس ایستگاه رادیویی KROQ-FM کشف سخت-تاب و بی حرمتی اولین تک آهنگ از آلبوم جدید -- "شما Oughta Know" – قرار داده و آن را به سنگین چرخش است.

با وجود برجسته F-bomb تنها تبدیل به یک ضربه بزرگ در اوج در شماره 6 در بیلبورد هات 100 نمودار. دو تک آهنگ آمار بالا 10 در سال 1996: "مضحک" و "شما را یاد بگیرند." سابق بود قابل ذکر دلیل) آن ذکر شده تعدادی از چیزهایی که در این آهنگ که Morissette را "مضحک" اما واقعا مناسب نیست تعریف از این اصطلاح و ب) این ویدئو شامل چهار Morissette کلون در یک سفر جاده ای, yukking آن را به عنوان آنها انجام این آهنگ.

را "مضحک" تصویری در سال 1996

"Jagged Little Pill" را به فروش 33 میلیون نسخه در این زمان توسط یک زن هنرمند است. این امر می تواند نامزد دریافت نه جایزه گرمی و برنده خواهد بود پنج از جمله آلبوم سال.

Morissette به عنوان خدا در سال 1999

در سن 21, Morissette جوانترین هنرمند را به نفع خود است که جایزه – اگر چه Taylor Swift خواهد شکستن این رکورد در سال 2010 در سن 20 و سپس بیلی Eilish خواهد شکستن آن در اوایل سال جاری در سن 18 سالگی.

در سال 1999 Morissette خواهد بازی خدا در Kevin Smith فیلم "دگم."

او به نظر می رسد در فیلم و تلویزیون را نشان می دهد از جمله چندین قسمت از پی اس را "علف های هرز."

او قرار داده و از پنج آلبوم پس از "Jagged Little Pill" با یک ششم برنامه ریزی شده برای انتشار در ماه جولای.

30 به بالا-فروش آلبوم در تمام دوران

استودیو آلبوم تنها – و نه از جمله زنده آلبوم یا تالیفات – به عنوان رتبه بندی توسط این روز در موسیقی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن