رفتار خانم 6/22 - Mon, 22 Jun 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند سلام خانم منش: من و همسرم تقریبا روز

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند

سلام خانم منش: من و همسرم تقریبا روزانه است. در طول این coronavirus پناهگاه در محل وجود دارد بسیاری از مردم بیشتر از راه رفتن.

درک ما این است که شما راه رفتن رو به ترافیک. بسیاری از مردم در حال قدم زدن با ترافیک. زمانی که ما روبرو می شوند آنها را ما همیشه در حرکت به دور به مناسب اجتماعی فاصله و آنها گاهی اوقات نگاه ما مانند ما پروتکل متخلفان.

ما چگونه است ؟ می تواند به شما لطفا آموزش ما (و آنها) در مناسب کنار جاده به راه رفتن ؟

آرام خواننده: اگر شما در حال راه رفتن در خیابان خود را در حال حرکت شش فوت دور خواهد شما را با صدا غذا خوردن به وسط ترافیک. این یک ایده خوب نیست – حتی در حال حاضر زمانی که وجود دارد کمتر از اتومبیل در جاده ها است. رفتار خانم امیدوار است که شما را پیدا خواهد کرد یک مسیر امن تر.

در پیاده رو در حال حرکت بیش از شش فوت نیز به ترافیک در یک طرف و یا بر روی کسی اموال دیگر است. پس از آن است که وقت را در هر دو طرف به حرکت سه فوت هر یک از.

اما چگونه می توانم شما را تشویق دیگران به انجام بخشی خود را? نه با فریاد "حرکت!" با یا بدون ناسزاهای. Discourtesy تنها می افزاید: به پریشانی.

اول شما حرکت می کند تا آنجا که شما با خیال راحت می توانید. سپس لبخند و انجام این حرکت که یک تئاتر headwaiter را به همراه خود گفت: "این راه, لطفا, خانم آقا." آن است که یک بازوی نوسان, با کف دست باز و بازو حرکت از یک موقعیت عمودی به افقی یکی.

عمل و نه حذف unctuous لبخند. مردم شلیک نمی کند متهم به نظر می رسد در headwaiters.

سلام خانم منش: من و همسرم در حال سالمندان و ما اغلب پرسید: "آیا شما شده است؟"

این است که معمولا به کارگردانی همسر من است که در برخی از مسائل شناختی است که به اعتقاد من این پرسشنامه دارای درک شده است. افرادی که چنین سوال بپرسید تا کسی به آنها مشکوک است مسائل شناختی هستند به نظر من کم اشکال بشریت و سزاوار نیست مودب جواب.

همسر من معمولا تردید و به نظر می رسد به من برای کمک به او را پرسیدن "چه مدت؟" اگر هر دو آنها اصرار من به نوبه خود به سردترین بیان من می تواند جمع اوری و mutter "من به یاد داشته باشید."

این به پایان می رسد اما اگر آن اتفاق می افتد به دو با هم پرسیدن سوال بی ادب, آنها شروع به زمزمه به یکدیگر است که من یک grouch.

آرام خواننده: بله که بد خلق از شما و احمقانه از آنها. اما "کم اشکال بشریت"? اوه لطفا.

این خانم ها که واقعا علاقه مند در زناشویی تاریخچه. آنها فقط تلاش ناشیانه برای گفتگو. اگر آنها تا به حال هیچ گونه شناخت از همسر خود مشکل آنها ممکن است مطرح سوال خود را در این فرض که حافظه بلند مدت ممکن است زنده ماندن تا زمانی که در کوتاه مدت نمی کند.

چه باید به شما جواب میده ؟

"نه به اندازه کافی بلند."

عزیز از دست رفتار: در مکاتبات کسب و کار هنگامی که من به نام من آغاز با "Dear Madam/Sir." اما این روزها هر کس دودویی است. باید اضافه کنم "GF فرد" (به عنوان در جنسيت-مایع) و یا "انسان" یا ... ؟ لطفا راهنمایی کنید من در حال up-to-the-minute احترام.

آرام خواننده: شما به تقدیر می شود برای تمایل به فراگیر شود. وجود دارد بنابراین بسیاری از امکانات را در نظر بگیرید که از دست رفتار ترس است که فراگیر تهنیت می کنند تا کل مقاله ترک هیچ جایی برای محتوای.

بنابراین: "عزیز مشتری" "عزیز اوج کاغذ توالت شرکت" و یا "به بخش خدمات مشتری."

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن