100 سال پیش در اسپوکن: پلیس با بررسی جمجمه با گلوله سوراخ - Mon, 10 Jun 2020 PST

Spokane پلیس و تلاش برای حل رمز و راز: که جمجمه به پایان رسید تا در یک پشته زباله و چرا آن را یک سوراخ در مرک

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

Spokane پلیس و تلاش برای حل رمز و راز: که جمجمه به پایان رسید تا در یک پشته زباله و چرا آن را یک سوراخ در مرکز آن پیشانی?

وحشتناک کشف شده بود توسط برخی از پسران بودند که پاکسازی زباله دور بین دو ساختمان در غرب خیابان دانشگاه. چند استخوان انسان پیدا شد در این نزدیکی هست.

جمجمه و استخوان داشت و در 2 پا در فضای بین دو ساختمان بود که ایستاده برای "احتمالا 30 سال است."

پلیس مشغول به کار بودند در این فرض "این فرد به قتل رسیده بودند بدن پرتاب به فضای باریک و قوطی حلبی و دیگر زباله های انباشته شده در بالا از آن برای سرپوش گذاشتن بر جنایت."

آن را نیز می توانست یک خودکشی است. پلیس و پزشکی قانونی بررسی شد اما آنها مانع از این واقعیت است که جمجمه تا به حال به وضوح وجود دارد برای سال های بسیاری ،

از ریاست جمهوری و ضرب و شتم: سناتور. مایل Poindexter از اسپوکن "هیجانی" جمهوری ازدحام در کنوانسیون ملی به گفته سخنگوی-نقد و بررسی خبرنگار J. نیوتن Colver.

سناتور. Poindexter "دریافت یکی از قابل توجه ترین ovations کار خود را امروز از 400 نفر از اعضای باشگاه همیلتون" در یک سخنرانی که بسته شده بر روی یک ضد اتحادیه توجه داشته باشید.

یک کنگره رهبر ایستاده بود تا پس از Poindexter و فرماندار پنسیلوانیا صحبت کرد و گفت: "این کنوانسیون را بدون اشتباه اگر آن را باید انتخاب هر کدام از این دو نفر ما را شنیده اند امروز در اینجا."

سخنگوی-بررسی ادامه داد: برای ترویج این ایده از یک اسپوکن ریاست جمهوری نامزد اما اسپوکن دیلی کرونیکل به نظر می رسید بیشتر هوشیار در مورد Poindexter را باریک شانس. این وقایع کنوانسیون داستان به سختی ذکر Poindexter در همه .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن