MLB می گوید بازیکنان در اکثر 60 ، 50 و یا کمتر ممکن است

نیویورک—بازیکنان در انجمن گفته شد لیگ اصلی بیس بال در روز جمعه که تیم نمی خواهد توافق به بیش از 60 بازی در این

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

نیویورک—بازیکنان در انجمن گفته شد لیگ اصلی بیس بال در روز جمعه که تیم نمی خواهد توافق به بیش از 60 بازی در این بیماری همه گیر تاخیر نجومی ترک باز امکان حتی کوتاه تر برنامه شاید 50 بازی و یا کمتر.

در حالی که NBA و NHL را در بر داشت راه خود را راه اندازی مجدد ورزش بیس بال بوده و قادر به مقابله با دررفتگی اقتصادی به دلیل جدید کروناویروس و چشم انداز بازی در خالی ballparks بازگشت به متمرد کار درگیری که منجر به هشت توقف کار از 1972-95. با زمان لغزش دور ورزش را در بهترین حالت آن کوتاهترین برنامه پس از سپیده دم از حرفه ای بیس بال در 1870s.

پیچیده و با هر گونه از سرگیری فیلادلفیا و تورنتو بسته آموزش خود سایت در فلوریدا و سان فرانسیسکو تعطیل مرکز آن در آریزونا زیر تست مثبت برای COVID-19 یا علائم است که می تواند نشان دهنده این بیماری است. فیلیز گفت: پنج بازیکن در میان هشت نفر که آزمایش مثبت است.

تگزاس نیز بسته آن اردوگاه در آریزونا گفت: هیچ بازیکن و یا کارکنان به حال آزمایش مثبت اما که آن را می خواستم به گسترش آن تست پروتکل های.

بازیکنان و MLB به طور فزاینده ای نگران با یکدیگر و به نظر می رسد به رهبری به یک بهار آموزش و تحریم در سال 2022. هنوز هم آنها توافق بر یک تازگی: MLB آخرین پیشنهاد این هفته عبارتند از: شروع فوق العاده نوبت با یک دونده در پایه دوم و اتحادیه counterproposal گفت که قابل قبول خواهد بود برای سال 2020 تنها در صورت توافق.

که از جنبه های, اولین گزارش شده توسط ایالات متحده آمریکا امروز تایید شد به گزارش آسوشیتد پرس توسط یک فرد آشنا با این مذاکرات سخن گفت که خواست نامش فاش نشود چرا که هیچ اطلاعیه ها ساخته شد.

بیس بال کمیسر راب مانفرد پرواز به آریزونا و ملاقات با اتحادیه سر تونی کلارک برای پنج ساعت در روز سه شنبه در تلاش برای پایان دادن به مبارزه و اعتصاب یک معامله است. مانفرد گفت: روز بعد این طرف رسیده بود یک چارچوب برای 60 بازی فصل به طور منظم برنامه و کامل نرم افزار تاریخ پرداخت که بازیکنان تا به حال خواستار آن شدند و پس از فصل خواهد گسترش از 10 تیم به 16 سال جاری و یا 14 یا 16 در 2021. مانند فوق العاده-نوبت آزمایش بزرگتر پس از فصل رخ می دهد تنها در صورت توافق.

اما کلارک حاضر به تماس با آن چارچوب و گفت: هشت بازیکن اجرایی فرعی آن را رد کرد. اتحادیه مقابله با 70-بازی برنامه به عنوان بخشی از یک طرح پیشنهادی که در سمت چپ این طرف حدود 275 میلیون دلار (ایالات متحده) از هم جدا.

"MLB است به اطلاع انجمن که آن را نمی خواهد پاسخ به آخرین پیشنهاد و نمی خواهد بازی بیش از 60 بازی ها" این اتحادیه در بیانیه ای گفت: در شب جمعه. "ما هیئت اجرایی تشکیل خواهد شد در آینده نزدیک برای تعیین گام های بعدی. از همه بازیکنان متعهد به بازگشت به کار به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

غایب توافق مانفرد حق اعلام برنامه از هر او ظهر MLB انتخاب می کند اما این اتحادیه تهدید کرده است که شکایت و ادعای آن را نمی خواهد دیدار با طرف قرارداد است که نیاز به "کمال 2020 قهرمانی فصل و پس از فصل است که از لحاظ اقتصادی امکان پذیر است" و مطابق با مفاد اضافی.

هر دو طرف تصور روز افتتاحیه در جولای 19 یا 20 و نیاز اول به مدت سه روز از تست و سه هفته آموزش است. که برگ تنها چند روز برای یک معامله است که اجازه می دهد کوزه و خشکشویی برای شروع تمرینات آخر هفته آینده.

بازیکنان در اصل مجموعه ای برای به دست آوردن حدود 4 میلیارد دلار در حقوق امسال پنجمین سال متوالی نسبتا مسطح, payman. که در مجموع می توان برش را به $1.73 میلیارد دلار برای 70-بازی, برنامه, $1.48 میلیارد دلار برای 60 بازی و $1.23 میلیارد دلار برای 50 بازی — تقریبا مطابق مجموع در MLB را پیشنهاد اولیه برای یک 82-برنامه بازی با کشویی حقوق و دستمزد در مقیاس.ب

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

علاوه بر این MLB ارائه کرده است $25 میلیون پس از فصل بازیکنان ، حتی اگر وجود دارد عدم طرفداران. این اتحادیه پیشنهاد کرده است که 50 میلیون دلار است. به طور معمول, استخر بودجه از پست های نجومی خرید و فروش بلیط.

دو طرف توافق در مارس 26 که شامل نرم افزار تاریخ حقوق $170 میلیون در حقوق و دستمزد پیشرفت و تضمین زمان سرویس اگر هیچ بازی هستند. که می گوید در این فصل نباید شروع بدون مانفرد رضایت مگر در مواردی که وجود دارد مربوط به محدودیت های مسافرتی در آمریکا و کانادا بدون محدودیت در تجمع جرم است که جلوگیری از بازی در 30 فصل به طور منظم ballparks و آن را بی خطر است به بازی قبل از طرفداران در تمام 30 استادیوم. این قرارداد به نام "حسن نیت" بحث در امکان سنجی اقتصادی از بازی در خالی ballparks یا خنثی سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن