Barr می گوید در درخواست خود مغلوب ساختن پیشی جستن است حذف جفری برمن به عنوان U. s. دادستان در منهتن - Sat, 20 Jun 2020 PST

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در شنبه اخراج بالا دادستان فدرال در نیویورک یک روز پس از آمر

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در شنبه اخراج بالا دادستان فدرال در نیویورک یک روز پس از آمریکا وکیل جفری برمن تا به حال ساخته شده روشن او را مقاومت در برابر تلاش های دادستان کل ویلیام Barr به حذف او را از دفتر.

بر اطلاع برمن رئیس جمهور حرکت در شدت بیان, نامه, اطلاع رسانی برمن که خود را معاون آدری اشتراوس را به عنوان سرپرست ایالات متحده وکیل در منهتن تا زمانی که مجلس سنا می تواند تایید خود را جایگزین.

بار نوشت که او امیدوار بود برای برمن را "همکاری برای تسهیل انتقال آرام قدرت" در دفتر مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان نامزد رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار جی کلیتون برای پر کردن این کار به طور دائم. در عوض بار نوشت که برمن تا به حال انتخاب عمومی "عینک" مقاومت در برابر تلاش برای خلاص شدن از او. "از آنجا که شما اعلام کرده اند شما به هیچ وجه قصد استعفا از من خواسته اند که رئیس جمهور برای حذف شما از امروز و با او انجام داده است تا" بار نوشت.

برمن را بلافاصله اظهار نظر در مورد این نامه است.

ارائه کمی توضیح Barr اعلام کرد اواخر جمعه که برمن خواهد بود جایگزین در یک اقدام اساس ایالات متحده وکیل در نیوجرسی و مغلوب ساختن پیشی جستن را معرفی کلیتون برای پر کردن این کار به طور دائم. برمن صادر شده قابل توجه بیانیه ای در پاسخ به اصرار او استعفا داد و به هیچ وجه قصد کنار پله تا زمانی که مجلس سنا تایید خود را جایگزین.

در ایمیل ارسال شده به کارکنان در اوایل صبح روز شنبه و بعد از آن به دست آمده توسط واشنگتن پست برمن نوشت که تنها دغدغه او بود "حفاظت این اداره و کار خود را." در شنبه برمن گزارش برای کار در دفتر کار خود در منهتن.

بن بست است تولید قابل توجهی حقوقی و سیاسی, سوالات بیش از چگونه این اختلاف حل خواهد شد و آنچه که برای تبدیل شدن به چندین حساس تحقیقات مربوط به افراد نزدیک به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. در میان دموکرات ها آن را عمیقتر زنگ بیش از Barr مدیریت وزارت دادگستری, تولید, تازه, اتهامات دادستان کل است که با قرار دادن رئیس جمهور منافع بالاتر از آن ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن