از دست رفتار های اجتماعی-فاصله پیام در سراسر - Tue, 27 May سال 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند سلام خانم منش: من این است که درک است

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند

سلام خانم منش: من این است که درک است که هنگام راه رفتن در پیاده رو یکی باید به راه رفتن در سمت راست از مسیر. و در حال حاضر با نیاز جامعه فاصله زوج یا گروه باید پیاده روی تک فایل هنگام عبور از دیگران در آینده در جهت مخالف اجازه می دهد تا برای یک 6 پا ترخیص کالا از گمرک, اگر ممکن است. آنچه را که مناسب پاسخ هنگامی که مردم هر دو را درک نمی کنند و یا این را انتخاب کنید به چشم پوشی از آن ؟ من اغلب خودم پله کردن پیاده رو و خیابان و یا در جلوی خانه به منظور اجتناب از این افراد است. غیر از خودنمایی در آنها را به آنها منتقل شده است وجود دارد یک راه مناسب برای اطلاع رسانی به آنها را?

آرام خواننده: نداشتن قدرت برای قفل کردن مردم تا قوانین و مقررات به ندرت می تواند تضمین کند که شما تغییر رفتار فرد دیگری – تنها که شما را ساخته اند هر تلاش از خشونت یا زور.

این است که چرا دولت های درگیر در بیماری های همه گیر. خانم رفتار شما اطمینان که در حال عبور از خیابان برای جلوگیری از کسی که بر روی پله جلوی خانه و در انتظار و یا پله به خیابان – با این فرض که شما با قرار دادن خودتان و حتی بیشتر در معرض خطر قریب الوقوع – خود را نقطه. تابش خیره کننده اختیاری است.

عزیز از دست رفتار: پسر من 19 سال می خورد و مانند او 6 ساله. او با استفاده از دست خود را می خورد و بسیار به سرعت. من چگونه می توانم به سادگی به او بگویید که برای آرام کردن و غذا خوردن با رفتار تر و couth?

آرام خواننده: آموزش رفتار جدول بالا در لیست مسئولیت های والدین پس از آن نگرانی از دست رفتار است که شما فقط علاقه مند خود را در مشکل در این اواخر تاریخ.

اما او را تشویق کرد که شما در مسیر در یک نقطه پس از 6 سال از عادات متفاوت از کسانی که از نوزادان. وقت آن است که برای یک بحث جدی – دو در واقع: شما خود را با پسر و رفتار خانم با شما. توضیح به پسر خود که زمانی که او می رود به جهان مردم خواهد شد و قاضی او را با رفتار خود و نه فقط قلب خوب خود را.

از این رو زمان به کار بر روی میز خود رفتار. این می شود بیشتر قانع کننده اگر شما می توانید نشان می دهد و درست به جای صرفا مشاهده است.

عزیز از دست رفتار: وقتی کسی می فرستد یک ایمیل دعوت به چند نفر چگونه باید به شما پاسخ دهند ؟ فقط به کسی که آن را فرستاده و یا "پاسخ به همه"? من معمولا پاسخ برای همه, اما می خواهم بدانم که اگر این بوده است و بی ادب.

آرام خواننده: ارسال یک دعوت نامه به چند نفر میزبان خود را پنهان طبیعت از ارتباطی بود که یک سری جداگانه دعوت به فردی مردم; قوانین و مقررات می بیند هیچ ارتباط مستقیم بین دعوت به مریم و یکی به باب. مناسب پاسخ توسط مهمان است بنابراین برای میزبان و نه کل لیست.

رفتار خانم به رسمیت می شناسد که این به این معنی است که مری – که پس از طلاق متوقف شده است حضور احزاب در آن باب حضور خواهد داشت – باید برای پیدا کردن برخی از وسایل دیگر از divining محل سکونت خود را. اما این کاهش در مقدار زیادی از ایمیل های غیر ضروری یک نتیجه او به رسمیت می شناسد به عنوان مفید باشد حتی اگر او را به عنوان پرشور در مورد زاید ایمیل به عنوان برخی از وزش خوانندگان.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت www.missmanners.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن