مهمان نظر: ما می تواند به بهبود آینده با یاد فراموش نشدنی گذشته - شنبه 23 آوریل سال 2020 PST

من راه می رفت در بین تختخواب تاشو چک کردن مطمئن شوید که هیچ کس تا به حال از دست داده آگاهی و یا حتی بدتر از گذ

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

من راه می رفت در بین تختخواب تاشو چک کردن مطمئن شوید که هیچ کس تا به حال از دست داده آگاهی و یا حتی بدتر از گذشته عبور کند. وجود دارد صدها نفر از بیماران در تختخواب تاشو در فضای باز, حیاط, در رادیولوژی مجموعه و در هر موجود درمانگاه فضا. آن روز نزدیک به 1000 نفر به بیمارستان آمد گیتس: برخی به سختی آگاهانه برخی با هیچ محیطی قابل لمس نبض.

ما آماده بودند با یک کیسه شانه IV کیت و سرنگ حاوی اپی نفرین. زمانی که IVs می تواند قرار داده نمی شود به محیطی رگهای ما آنها را مجبور به طور مستقیم به استخوان و در محل امن با جعبه آب تاپ و یا فنجان های پلاستیکی. من هنوز هم می تواند بوی وبا رنجور شیرین مخلوط با تند نیش سفید کننده.

من هنوز هم احساس ضرورت فشردن مایعات وریدی به یک مرد با شوک شدید چهار کیسه از طریق چهار IVs در کنار هائیتی دانشجوی پزشکی و برادران deputized برای کمک به عزیزان خود را از طریق شب. ما تا به حال برای تنظیم در پرواز به شناور باقی می ماند. ما تغییر روش پس از پیدا کردن که یک زن مرده بود در حالی که انتظار برای ثبت نام.

پس از یک هفته از دوزخ در بیمارستان مرگ و میر به شدت کاهش یافته است. زمانی که اطلاعات غلط فروکش مردم در زمان تبعیت از موتور سیکلت criers که التماس مردم به جوش آب خود را و به بیمارستان آمده هر چه زودتر اگر بیمار در حالی که بیشتر بیماران آمد به نوشیدن مایعات در پوست چادر تا آنها بهبود یافته است.

اگر بیماران را بهبود نمی بخشد خود را در بدن انجام شد توسط یک سابق دریایی, پزشکی و برادر من پس از آن هنوز هم یک دانشجوی پزشکی, به یک کلبه از بین برود با سفید کننده قبل از آنها می تواند بازگشت به خانواده خود را برای امن بود.... در سال 2010 در Artibonite, منطقه, هائیتی, اپیدمی وبا به دست آوردن شتاب. وجود نداشت وبا در Port-au-Prince هنوز رسما هرگز به ذهن جدید اسهال بخش کامل از مردم با کم آبی شدید; بدون آزمون شده بود دستور داد تا آن را اثبات شد وبا پس از آن نبود. چسبیده جمعی ما سر در شن و ماسه است موفق معاینه فیزیکی مانور.

همانطور که من شروع به خواندن گزارش جدید COVID-19 اپیدمی در حال ظهور در سراسر آسیا و اروپا و خاطرات وبا آب گرفتگی بازگشت. ما بر این باور بودند آن را نمی خواهد اتفاق می افتد در اینجا. آمریکا ثروتمندترین کشور در جهان با استادانه درست شده سیستم مراقبت های بهداشتی ترین فن آوری های پیشرفته و گران قیمت در جهان است. وقتی دیدم مطبوعات عکس از تختخواب تاشو صف در ایتالیا کشور با مراقبت های بهداشتی خیلی خوب آن درمان من بازدید از پدر در قانون در ICU برای یک ماه بدون شارژ نمی توانستم تکان خاطرات من از وبا. به برادر من تصویر یخچال کامیون به ارمغان آورد خاطرات از بدن و سفید کننده. ما به هر تعداد از دلایل که چرا ردیف تختخواب تاشو نمی خواهد به نظر می رسد در اینجا. ایالات متحده آمریکا تولید ناخالص داخلی سرانه است که بیش از 60 بار است که از هائیتی پس از همه, ما منابع و تکنولوژی باید قادر به جلوگیری از این.

من باید از خواب بیدار در شب و تعجب می کنم اگر من می تواند به شکل دادن یک ماسک از یک بهداشتی زنانه پد و یا rigging با هم یک شکاف برای قرار دادن دو بيمار در همان ونتيلاتور. من هنوز هم نمی توانید این تکرار حافظه از راه رفتن را از طریق ردیف بعد از ردیف تختخواب تاشو به دنبال آن از دست دادن زمین به بیماری و یا شستشو بدن با سفید.

این خاطرات را من امد و شد زیاد طولانی پس از ما لبه بر روی downslope از منحنی زمانی که اکثر متحده خواهد گذشت اوج خود بستری شدن در بیمارستان و ما می توانید شروع به ایجاد یک طرح برای مسئولیت اجتماعی ورود مجدد. این خاطرات را من امد و شد زیاد تا زمانی که به عنوان یک جامعه ما می تواند تضمین کند که مراقبت های بهداشتی است که یک حق انسانی است که مردم نه از ترس از دست دادن بیمه درمانی خود را اگر آنها از دست دادن اشتغال و یا مجبور به ماندن خانه از محل کار.

امید من این است که ما پیش از این تجربه با یک حافظه جمعی آنقدر شدید است که هیچ یک از ما حاضر است برای بازگشت به حالت قبلی که در آن سیاست مانع منسجم بهداشت عمومی پاسخ و توانایی ارائه مراقبت های پزشکی برای کل جمعیت. ما باید به طور مداوم یادآوری است که ارزش های آمریکایی و ثروت و تخصص و علم و اخلاق کار می تواند و باید تراز نسبت خواستار بهتر برای همه ما شهروندان است.

قبل از تصاویر محو از کارکنان مراقبت های بهداشتی در نیویورک striding به خطر مجهز در کیسه های زباله در حالی که یخچال کامیون خط خارج ما باید galvanize شهروندان ما و فشار ما مقامات منتخب را ماندگار تغییرات مثبت. پس از آن و تنها پس از آن خواهد بوی سفید کننده پراکنده.

Drs. راشل بندر ایگنکیو و آرن بندر خواهر و برادر هستند که در اسپوکن. هر دو از فارغ التحصیلان, Lewis and Clark, دبیرستان و با حضور دانشگاه های خارج از کشور. آرن بندر است که یک شخص در قلب الکتروفیزیولوژی در UCLA داشتن فارغ التحصیل از روزالیند فرانکلین شیکاگو دانشکده پزشکی تکمیل اقامت در طب داخلی در دانشگاه سن دیگو و فلوشیپ قلب و عروق در اورگان بهداشت و دانشگاه علوم. راشل بندر ایگنکیو فارغ التحصیل از دانشگاه واشنگتن دانشکده پزشکی و دانشکده بهداشت و جامعه پزشکی با کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی-اپیدمیولوژی. او به اتمام اقامت در دانشکده پزشکی هاروارد وابسته به بیمارستان عمومی ماساچوست و بیماری های عفونی کمک هزینه تحصیلی در دانشگاه واشنگتن که در آن او در دانشکده در بیماری های عفونی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب