Astros امید به حرکت از تقلب و رسوایی به عنوان MLB ری استارت

هوستون—دور اول بهار آموزش تحت سلطه بود خرید اینترنتی از Houston Astros' ثبت نام-سرقت و کلاهبرداری.بازیکنان شدن

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

هوستون—دور اول بهار آموزش تحت سلطه بود خرید اینترنتی از Houston Astros' ثبت نام-سرقت و کلاهبرداری.

بازیکنان شدند, شده plunked در نمایشگاه بازی و heckled در هر نوبت. طرفداران برگزار نشانه تمسخر هوستون بازیکن و یک مرد حتی در یک سطل زباله می تواند در اوایل تمرین در یک یادآوری از چه آستروس به طور غیر قانونی به سرقت برده سیگنال در طول اجرا خود را برای سال 2017 سری جهانی عنوان و دوباره در سال 2018 شود.

دوم کشش از شیوه فقط در اطراف گوشه بعد از لیگ اصلی بیس بال متعهد به 60 بازی فصل در این هفته خواهد AL قهرمان Astros قادر به حرکت از تقلب و رسوایی پس از اخراج که به طول انجامید تقریبا چهار ماه است ؟

طرفداران و مخالفان آماده ببخش و فراموش کرده ام ؟ و یا خواهد شد و خشم نسبت به این تیم باقی می ماند و برای گناهان گذشته خود?

Astros صاحب جیم کرین که اخراج مدیر AJ Hinch و مدیر کل جف Luhnow در زمستان سال گذشته پس از کمیسر راب مانفرد معلق هر دو برای یک فصل به عنوان مجازات برای نقش خود را در این رسوایی امید همه چیز بهتر خواهد بود این زمان در اطراف.

"ما شکست قوانین" جرثقیل گفت. "ما مجازات کردم. ما را پذیرفت و ما از آنچه که ما انجام داد. ما اجازه دو تا از کلیدی ما بچه ها رفتن."

"ما فکر می کنم ما آن را به کار گرفته مناسب" او ادامه داد. "من خوشحال هستم در مورد وضعیت کل. ما رو به قبول آنچه که ما انجام داد. ما آن را خود و من با صحبت کردن با بازیکنان در مورد آن یک بار دیگر و امیدوارم که ما می تواند حرکت کند از آن و مطمئن شوید که آن را دوباره اتفاق می افتد."

آستروس شد تقریبا قطعی به صورت خصمانه جمعیت در هر سفر جاده ای در سال جاری و می دانستم که آنها می شنوند و حتی بیشتر heckling به عنوان آنها شروع به بازی بازی است که شمارش. اما این ممکن است یک موضوع که در حال حاضر این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور است کوتاه فصل است که — حداقل — شروع بدون طرفداران در ballparks.

مدیر جدید گرد و خاکی بیکر محترم MLB کهنه کمک کرد تا این تیم حرکت واکنش به رسوایی در اول بهار که متوقف شده در مارس 12 از آنجا که از virus. او نمی داند که اگر شرایط تغییر پس از آن خواهد شد آن را آسان تر به حرکت.

"من واقعا مطمئن نیستم که تا زمانی که ما وجود دارد" بیکر گفت. "این است که همه ناشناخته بود ، هیچ یک از ما را از طریق بوده است قبل از این در بهار آموزش و احساسات است که در خارج وجود دارد."

در حالی که خانه اش از طرفداران ناراضی در می ایستد ممکن است یک مشکل مطرح برای Astros در این سال می تواند آنها را برای مقابله با عمدا ضربه توسط رزین وقتی فصل می شود در جریان است. چند هوستون بازیکنان بودند dinged در بهار آموزش های قبل از توقف.

برخی از مخالفان به نام به حال برای مقابله به مثل در برابر Astros تحریک شده که هیچ هوستون بازیکنان منظم شد برای نقش خود را در رسوایی. MLB بررسی دریافتند که هوستون با استفاده از خوراک ویدئویی از یک مرکز زمینه دوربین برای دیدن و رمزگشایی مخالف گیر را نشانه. بازیکن ضرب دیده بر روی یک سطل زباله می تواند به سیگنال مورد چه نوع از زمین از آمدن اعتقاد به آن را بهبود خمیر شانس گرفتن یک ضربه.

مانفرد خطاب موضوع Astros عمدا برخورد با زمین به عنوان ابزاری برای تلافی این بهار گفت این واقعا خطرناک است" و نمی تواند تحمل.

با وجود هشدار آستروس هنوز هم می تواند در معرض beanings زمانی که فصل شروع می شود با کسانی که هنوز نمی بیش از آنچه که آنها انجام داد.

اما در حال حاضر آستروس نمی تواند نگرانی در مورد آنچه ممکن است اتفاق می افتد به طوری که آنها را به سادگی سعی کنید به نگاه به آینده. و در حالی که جرثقیل است خوش بین آنها خواهد بود قادر به حرکت به جلو او می داند رسوایی معطل خواهد شد و شناور بیش از تیم خود را.

"این داستان ادامه خواهد داد برای یک مدت زمان طولانی و آن را همیشه مورد بحث بود," او گفت:. "و آن را مایه تاسف ما درست در وسط است و من خوشحال هستم در مورد آن و من عذرخواهی کرد چندین بار. این نباید اتفاق می افتاد ... با عرض پوزش ما آن را انجام داد. ما عذرخواهی به طرفداران. ما فقط می خواهید برای رفتن به بیس بال بازی در حال حاضر."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بیکر مدیریت برای اولین بار پس از اخراج توسط اتباع واشنگتن پس از سال 2017 فصل است که به دنبال به جلو به انجام درست آن.

"بچه ها آماده هستند" او گفت:. "آنها یک نگرش است. ما می خواهید به بازگشت به بالا که در آن ما تعلق دارند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب