جدیدترین متد کاشت مو جهان حالا در ایران

کاشت مو برای افزودن موهای بیشتر به ناحیه ای از سر که ممکن است نازک یا طاس باشد ، انجام می شود. این کار با بردا

توسط NASERINEWS در 14 مهر 1400

کاشت مو برای افزودن موهای بیشتر به ناحیه ای از سر که ممکن است نازک یا طاس باشد ، انجام می شود. این کار با برداشتن موها از قسمتهای ضخیم تر پوست سر یا سایر قسمتهای بدن و پیوند آن به قسمت نازک یا طاس سر انجام می شود.

در سراسر جهان ، حدود 60 درصد از مردان و 50 درصد از زنان منبع موثری را به نوعی ریزش مو تجربه می کنند. برای رفع این مشکل ، مردم اغلب از محصولات بدون نسخه ، از جمله درمان های موضعی مانند ماینوکسیدیل (Rogaine) استفاده می کنند.

کاشت مو یکی دیگر از روشهای ترمیم است. اولین پیوند در سال 1939 در ژاپن با موهای تک سر انجام شد. در دهه های بعد ، پزشکان روش "پلاگین" را توسعه دادند. این شامل پیوند موهای بزرگ است.

با گذشت زمان ، جراحان استفاده از پیوندهای کوچک و میکرو را برای به حداقل رساندن ظاهر موهای کاشته شده در پوست سر آغاز کردند.

آیا کاشت مو موثر است؟

کاشت مو معمولاً موفق تر از محصولات ترمیم مو بدون نسخه است. اما چند عامل را باید در نظر گرفت:

بین 10 تا 80 درصد موهای کاشته شده در حدود سه تا چهار ماه به طور کامل رشد می کند. مانند موهای معمولی ، موهای کاشته شده نیز به مرور زمان نازک می شوند.

https://rizy.ir/qrAkI

افرادی که فولیکول های موی خفته دارند (کیسه هایی که معمولاً موهای زیر پوست دارند اما موهایشان دیگر رشد نمی کند) ممکن است پیوند موثری داشته باشند ، اما یک مطالعه در سال 2016 نشان می دهد که درمان با پلاسما می تواند تا 75 درصد یا بیشتر از موهای پیوندی به طور کامل رشد کند. به

کاشت مو برای همه کار نمی کند. در صورتی که به طور طبیعی طاس شده یا کم پشت شده اید یا موهای خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده اید ، از آنها برای ترمیم مو استفاده می شود.

اکثر پیوندها با موهای موجود شما انجام می شود ، بنابراین برای درمان افراد مبتلا به موارد زیر موثر نیست.

نازک شدن و طاسی گسترده

ریزش مو در اثر شیمی درمانی یا داروهای دیگر

زخم های ضخیم پوست سر از جراحات

هزینه کاشت مو در امریکا چقدر است؟

پیوند مو بین 4000 تا 15000 دلار در هر جلسه متغیر است.

هزینه های نهایی ممکن است به موارد زیر بستگی داشته باشد:

وسعت روش پیوند

در دسترس بودن جراحان در منطقه شما

تجربه جراح

تکنیک جراحی انتخاب شده است

از آنجا که کاشت مو روش زیبایی است ، بیمه درمانی هزینه این عمل را پرداخت نمی کند. داروهای مراقبت پس از درمان نیز ممکن است به هزینه نهایی اضافه کنند.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن