مهمان نظر: خانواده ها نیاز به حمایت آنها به عنوان فرض نقش بیشتری در یادگیری - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

هرگز در تاریخ ما به خانه مهم تر بوده است به عنوان خانواده می شود منبع اصلی یادگیری آرامش و ثبات در این شیوع کر

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

هرگز در تاریخ ما به خانه مهم تر بوده است به عنوان خانواده می شود منبع اصلی یادگیری آرامش و ثبات در این شیوع کروناویروس.

که همه خانواده ها با کودکان در سن مدرسه در تلاش برای تعادل جدید خود را به روال با اضافه شدن مسئولیت آموزش فرزند خود پدر و مادر هستند که تحت ذوات و بیشتر آسیب پذیر هستند و نیاز به حمایت قابل توجهی است که بشدت وجود ندارد. در نظر فلور یک مادر تنها با سه کودکان در سن مدرسه که فقط از دست او حداقل دستمزد ، از یک آپارتمان کوچک او مرور آنلاین آموزش برای کودکان خود با یکی از گوشی های هوشمند و کمی اگر هر گونه پشتیبانی برای نقش جدید.

فلور کودکان نیاز خود را به طوری که آنها نمی افتد; اما او نیاز به کمک به ارائه آن پشتیبانی می کند.

در مرکز ملی آموزش خانواده ما پیوست و بسیاری دیگر در ارائه خانواده های دیجیتال رایگان ابزار یادگیری, اما ما می دانیم که این کافی نیست. آن است که به اندازه کافی برای گیاهان و خانواده اش. آن است که به اندازه کافی برای میلیون ها نفر از خانواده ها در جوامع روستایی که در آن اینترنت است و نه در دسترس و نه قابل اعتماد. و آن است که به اندازه کافی برای حدود 30 میلیون پدر و مادر و مراقبان که فاقد سواد اولیه و یا مهارت های زبان انگلیسی.

Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل فراهم می کند $13.5 میلیارد محلی برای K-12 مدرسه در مناطق خواهد شد که از طریق ادارات دولتی آموزش و پرورش است. واشنگتن به اشتراک گذاری برای K-12 مدرسه است $213.6 میلیون. این کمک همراه با مقدار زیادی از انعطاف پذیری برای دیدار با محلی آموزش و پرورش نیاز دارد.

در حال حاضر بیش از هر زمان به اهرم مقدار قابل توجهی از این بودجه برای گسترش بالا-تاثیر تعامل خانواده های برنامه نویسی. به واشنگتن توسعه قصد دارد به صرف بودجه آن باید در واقعیت روی زمین و اطمینان خانواده ها باید از این ابزار برای حمایت از آموزش در خانه است.

پدر و مادر سطح سواد هستند که بزرگترین شاخص فرزند آینده تحصیلی و زندگی – موفقیت است. از طریق بالا-تاثیر تعامل خانواده برنامه هایی مانند خانواده سواد مراقبان یادگیری همراه با فرزندان خود و به دست آوردن فرزند پروری و مهارت نیروی کار در حالی که بچه های خود را حضور در مهد کودک و یا مدرسه ابتدایی. نتایج شامل پدر و مادر آموزش زبان انگلیسی, چگونه برای کمک به کودکان خود را با مدرسه و تقویت اوراق قرضه خانواده.

تحقیقات نشان می دهد که این منجر به:

  • بهتر حضور و غیاب. کودکانی که والدین آنها شرکت در یک خانواده یادگیری برنامه با حضور در مدرسه به طور متوسط از 16 روز در سال از همسالان خود. که برابر با کل سال تحصیلی زمان بچه ها به کلاس 11th.
  • باریک شدن شکاف در مهد کودک و آمادگی. زندگی کودکان در فقیر ترین نقاط کشور ما که به طور منظم با حضور پیش دبستانی در حالی که پدر و مادر خود را در شرکت خانواده سواد خود را افزایش دبستان و آمادگی. به طور متوسط آنها نقل مکان کرد و از 37 درصد به 55 درصد در مدرسه آمادگی به ثمر رساند و به طور قابل توجهی بالاتر در خواندن و ریاضی نسبت به کودکانی که شرکت نمی کنند.
  • یک همکاری بین معلمان ، والدین و دانش آموزان است. با حضور دانش آموزان نمرات آزمون افزایش و پدر و مادر هستند بیشتر درگیر در مدرسه است.

NCFL تا 30 سال را صرف تحقیق پالایش و اجرای آموزش خانواده ها راه حل برای بیش از 4.5 میلیون پدر و مادر و کودکان است. مراحل باید انجام شود در حال حاضر برای توانمند سازی پدر و مادر – هر دو کسانی که در حال حاضر در فقر و کسانی که سقوط خواهد کرد و به آن به دلیل اقتصادی shutdown. این نیازها را گسترش فراتر از این بیماری همه گیر.

بالا تاثیر تعامل خانواده و سواد خانواده دیگر نمی تواند درمان شود به عنوان افزودنی به آموزش و پرورش آنها باید بخش مهمی از این فرایند است. ما مجبور شده اند به نوبه خود خانه ها به مدارس. ما آن را مدیون خانواده ها برای ساخت یک زیرساخت است که پشتیبانی از آنها.

در حال حاضر واشنگتن به این شانس خود را به تعیین سرنوشت خود. نوشتن یک طرح است که شامل بالا-تاثیر تعامل خانواده خواهد شد درایو تغییر نسلی را برای خانواده ها. و NCFL آماده, مایل و قادر به کمک هر دولت و آموزش و پرورش رهبری در نوشتن یک برنامه جامع و معنی دار خانواده های نامزدی طرح با هدف کمک به همه خانواده های آنها به عنوان تلاش برای حمایت از فرزندان خود در طول این بحران است.

در انجام این کار پدر و مادر می تواند حرکت این نامشخص و زمان به چالش کشیدن و در نهایت تبدیل شدن به عوامل تغییر نسلی را با هدف پایان بودن از فقر.

شارون عزیزم که رئیس جمهور و بنیانگذار مرکز ملی خانواده های یادگیری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن