بروک هندرسون اهداف زنان, انگلیسی, باز, برای بازگشت او به تور LPGA

بروک هندرسون مجموعه مناظر خود را روی زنان باز است.یکی از بزرگترین نامها در زنان گلف و موفق ترین بازیکن حرفه ای

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

بروک هندرسون مجموعه مناظر خود را روی زنان باز است.

یکی از بزرگترین نامها در زنان گلف و موفق ترین بازیکن حرفه ای در تاریخ کانادا هندرسون شده از بازی های رقابتی برای نزدیک به هفت ماه. در ابتدا آن را عمدی عنوان شماره 7 زنان گلف باز در جهان قبلا تصمیم به نشستن LPGA تور استرالیا پا اما پس از آن COVID-19 همه گیر آغاز شد و مدار به حالت تعلیق در بازی.

"آن بوده است بسیار طولانی به خصوص برای من گفت:" 22 ساله هندرسون از خانواده اش کلبه است. "من فکر می کنم آن را طولانی ترین من رفته بدون بازی رقابتی پس شاید من در مدرسه ابتدایی بود.

"این یک تغییر بزرگ برای من است اما من بسیار هیجان زده برای بازگشت وجود دارد. من مطمئن هستم که من یک مقدار زیادی از آدرنالین که برای اولین بار توپ را روی گوه."

هندرسون گره خورده است برای چهارم در الماس تفریحی, مسابقات قهرمان با یک نمره کلی از 12 زیر در Jan. 16 و سپس یک هفته بعد او برای 15 در Gainbridge LPGA در بوکا ریو.

اما این دو تورنمنت شده اند آن را تا کنون برای هندرسون که در فلوریدا زندگی می کند اما عودت به خانه پدر و مادرش در Smiths Falls, در اوایل بیماری همه گیر.

"من لذت بردم اقامت قرار داده است و نه در سفر و نه در معرض بودن به اندازه چند ماه گذشته گفت:" هندرسون که قرنطینه خودش را برای 14 روز قبل از حرکت به عقب در با پدر و مادر خود را. "من ماندن در اینجا تا زمانی که انگلیسی ها و سپس انگلیسی ها من بازی چند حوادث بیشتر و گرفتن وجود دارد."

زنان بریتانیا باز در آگوست آغاز می شود. 20 در رویال ترون باشگاه گلف در اسکاتلند است. از آن خواهد شد برای اولین بار عمده ای از تور LPGA فصل پس از اویان قهرمانی در اصل برنامه ریزی شده برای Aug. 6-9 بود لغو شد.

تور LPGA رزومه خود برنامه در روز پنج شنبه با اولین درایو در مسابقات قهرمانی در تولیدو اوهایو. هندرسون خواهد آن را از دست ماراتن کلاسیک Aug. 6-9 و خانم ها در اسکاتلند باز Aug. 13-16.

هندرسون که بازی های برگزار شده است با یک برنامه ریزی دقیق پس از تبدیل نرم افزار در سال 2015 می برد ،

"من خواندن بسیاری از کتاب من قادر به کار کردن بیشتر از من انجام وقتی که من در تور" گفت: هندرسون که خواهر/کدی بریتنی ماند در خانه خود در فلوریدا. "من یاد گرفتم به طبخ راه بهتر آن است که واقعا هیجان انگیز است. من صرف مقدار زیادی از وقت با کیفیت با پدر و مادر من از من شده است به صفحه اصلی.

"این یک استراحت خوب در راه من فقط آرزو شکستن اتفاق افتاده است اما آن می تواند اتفاق افتاده بدون بر همه."

هندرسون و همیلتون آلنا تیز را به سمت چپ برای ژاپن در این هفته به بازی در سال 2020 توکیو بازی های المپیک, برای بار دوم این جفت ارز را به نمایندگی از کانادا در زنان گلف.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"(توکیو) است چیزی برای نگاه به جلو به سال آینده" گفت: Henderson. "بدیهی است که آن را بسیار هوشمند تصمیم آنها ساخته شده آن را به حرکت به 2021. امیدوارم سپس آن را بی خطر است به بازی و آن را یک سال دیگر به تعویق افتاد.

"من واقعا لذت بردم آخرین بار در ریو در سال 2016. آن را قطعا یک افتخار است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن